8 Oct 2004

Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να σας συστηθώ....

-Από δω...εγώ...
-Χαίρω πολύ...Αραχτός.
-Τι δουλειά κάνετε κύριε Αραχτέ?
-Αν μου επιτρέπετε θα το κρατήσω μυστικό
-Πόσον ετών είστε κ. Αραχτέ?
-Με την αδειά σας δεν θα σας το πω
-Τι φάτσα έχετε κ. Αραχτέ?
-Καλή κατά την -αντικειμενική- γνώμη μου, έχω πάρει από τη μάνα μου.
-Τι μουσική ακούτε κ. Αραχτέ?-Δεν είναι μυστικό...αλλά...ακούω ότι πέσει στ αυτιά μου, έτσι απλά.
-Έχετε κάποιο χόμπυ?
-Άλλη ερώτηση
-Ζώδιο?
-Το κανονικό μου είναι σκορπιός
-Συνήθως τι διαβάζετε?
-Τώρα τελευταία μόνο λογαριασμούς
-Αν δεν είσαστε αυτό που είστε τι θα θέλατε να είστε?
-Μ αρέσει να είμαι αυτό που δεν είμαι...άρα θα ήθελα να είμαι αυτό που είμαι.
-Τι γνώμη έχετε για τους πολιτικούς?
-Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.
-Για τους Δικηγόρους?
-Νόμιμοι απατεώνες.
-Για την επανάσταση του ΄21?
-Έγινε η αρχή μιας επανάστασης ...να δούμε πότε θα τελειώσει.
-Για το ΚΚΕ?
-Νταβατζήδες(!!) των εργαζομένων
-Για τους Νταβατζήδες γενικότερα?
-Εκδότες (εκδίδω μια εφημερίδα...εκδίδομαι...(πεζοδρόμιο) Γενικά αυτοί που εκδίδουν
-Για το διαδύκτιο?
-Το δί(χ)τυ της αράχνης..εύκολα μπένεις , δύσκολα βγένεις.
-Για το χρόνο?
-Καλά που μου το θύμησες....δεν έχω άλον
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

1 comment:

  1. χαίρομαι για την "γνωριμία", αν και καθυστερημένα :-)

    ReplyDelete