6 Nov 2004

Σκέψεις…

1
Σε μερικά blog δεν μπορώ να στείλω σχόλιο.
Φαντάζομαι θα είναι "prive"
Πολύ λυπάμαι γ αυτό.
Δεν είμαι και πολύ μπασμένος στα κόλπα, ένας μέτριος χρήστης είμαι και πολύ είπα,
οπότε παρατάω την προσπάθεια.

2
Στην αρχή δεν διάβαζα τόσο πολύ αλλά έγραφα.
Διαβάζοντας όμως …
Ανακάλυψα πως και πολλοί άλλοι γράφουν (σχεδόν) σαν και μένα.
Τόσο καλά.
Μάλιστα μία "συνάδελφος" γράφει τόσο καλά που κοντεύει να με φτάσει.
Την "titania" εννοώ
Στην αρχή νόμισα ότι είναι "κλεμένο" (με την καλή έννοια, μην παρεξηγηθώ, "δανεικό" καλύτερα) ένα μυθιστόρημα που διάβασα σε 3 συνέχειες, αλλά μετά κατάλαβα πως είναι δικό της (από τον τρόπο γραφής) και εξεπλάγην άλλη μια φορά για την πάρτη της .
Συγχαρητήρια λοιπόν.
Και μη νομίζετε ότι δεν θα δίνω συγχαρητήρια σε κάτι που διαβάζω και μ αρέσει, γενικώς.
Δεν τα χρειάζεται κανείς ίσως, αλλά εγώ πρέπει να κάνω το χρέος μου (σαν μεγάλος ποιητής).

3
Έλαβα πολλές ευχές για τα γενέθλια μου (νάναι καλά και ο arkoudos) και χαρούμενος για αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλους και "δημοσίως".
Βέβαια προσωπικά έπεσαν οι ευχαριστίες μετά λιβανίου όπως είπε και η "ασπονδη" φίλη DiS σε μερικούς.
Μα, DiS, είναι δυνατόν να μην εκτιμήσω δεόντος αυτή την χειρονομία?
Αν και "πολεμικός τύπος" εγω δεν παύω να συγκινούμε (έστω και προσωρινά) με κάτι τέτοια.

4
Δεν έχει άλλο, προετοιμάζομαι για τον επόμενο πόλεμο.

3 comments:

  1. Anonymous7/11/04 23:13

    Ψιτ!
    Δεν είπα ότι όσοι σου ευχήθηκαν σε λιβάνισαν.
    Είπα ότι ΕΣΥ λιβάνισες τον εαυτό σου όταν μας έγραψες τα κατεβατά για το ποιός γεννήθηκε κείνη τη μέρα.

    Κι αυτό πρέπει πια να σου εξηγώ; Τς τς τς !

    DiS

    ReplyDelete
  2. A! το διάβασες?
    Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανες και σχόλιο
    έστω και με το δικό σου όμορφο στυλ.

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/6/05 21:44

    Post mporeis na kaneis se opoiodhpote blog akomh ki an den epitrepei anonymous comments. Apla, pigaineis sto www.blogger.com kai anoigeis account akolouthwntas to prwto vhma gia na anoikseis blog (xwris na xreiazetai omws na anoikseis kai kapoio blog). Meta mporeis na kaneis login me to account sou auto kai na kaneis post opou theleis. Ola ta blogs by default einai anoixta se olous akomh ki an se orismena epikratei pio "oikogeneiako pneuma"...

    -Nicolas

    ReplyDelete