15 Apr 2005

Αγριο ξύλο στη ζούγκλα




Από μικρός φαινότανε ότι θα μεγαλώσει...
Ότι θα γίνει μεγάλο αστέρι ο Ποκοπίκο.
Με πολλά ενδιαφέροντα και πολλές ικανότητες (τι παιδί κι αυτό).
Μεγάλωσε λοιπόν (τώρα είναι σε παρατεταμένη εφηβεία) και πήρε το PC του όπως είπαμε στο πρώτο επεισόδιο. Μπήκε στο δίκτυο και ψάχνει για γκόμενα ο κύριος.
Η Χουχού βέβαια δεν ξέρει τίποτα αλλά όλο και κάτι ψυλλιάζεται όταν τον βλέπει να
περνάει ώρες ολόκληρες μπροστά στην οθόνη.
-Τι κάνεις τόση ώρα εκεί Πίκο? (έτσι τον έλεγε χαϊδευτικά)
-Άσε με δεν σ ενδιαφέρει
-Βγες από τη σπηλιά Πίκο επιτέλους...σε θέλει ο Ταρζάν να του πάρεις λέει τσιγάρα γιατί ξέμεινε.
-Να πάει να.......πάρει μόνος του πες του έχω δουλειά τώρα.
-Πίκο, άκου τι λέει η TV ...ένας πίθηκος έδειρε έναν άλλον πίθηκο γιατί λέει τον είπε gay...επιμένει η Χουχού να του τα ζαλίζει...
-Και τι με νοιάζει εμένα?
-Τι τι σε νοιάζει ρε ακοινώνητε? βοά όλη η ζούγκλα με αυτό το θέμα.
-Ωραία και τι θες τώρα?
-Να μου πεις με ποιόν είσαι...με τον gay ή με τον άντρα?
-Ποιος είναι ο άντρας?
-Αυτός που έδειρε ρε χαζοβιόλη.
-Ωραία,...με τον gay είμαι
-Α να χαθείς βλάκα...ρε μπας και είσαι και συ gay?
-Ότι θέλω είμαι παλιογκαμήλα....
Και έτσι ευχάριστα περνούσε η μέρα στη ζούγκλα.
Ο Ταρζάν έφερνε ξύλα για ο τζάκι, η Τζέην μαγεύρευε ντομάτες γεμιστές ο Γκαούρ χανότανε στο δάσος και η Τσίτα πήδαγε στα δέντρα...
Μια χαρά ζούγκλα.
Μέχρι που συνέβη κάτι το απίστευτο και άλλαξαν τα πράματα.

Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment