22 Apr 2005

Αποκαλύψεις...



-Γειά σου Ποκοπίκο, τι κάνεις ?
-Γειά σου Ταρζάν.
-Που είναι ο κόσμος?
-Ούτε που ξέρω, εγώ είμαι στο δίκτυο και ψάχνω μια δ/νση.
-Τίνος?
-Του Μάγου...μπας και ξέρεις που είναι η σπηλιά του?
-Ναι εδώ παρακάτω είναι. Οδός Χιμπατζή αρ. 17
-Που είναι η Χιμπατζή?
-Άμα φτάσεις στη Λεωφόρο Πεσμένων φύλλων και στρίψεις δεξιά και μετά πας καμια 35ριά βήματα ευθεία και μετά στρίψεις αριστερά θα δεις μια σπηλιά που είναι πάντα ανοιχτή, εκεί μένει.
-Έχει ανοιχτή την πόρτα?
-Ναι, πάντα.
-Και δεν φοβάται?
-Μπα, μάγος είναι τι θες να έχει και συστήματα ασφαλείας? αυτός ξέρει ποιος πάει εκεί και γιατί.
-Άμα πάω εγώ θα με δεχτεί.
-Σίγουρα, αλλά τι τον θες? χτες μας ζάλισε με τις φιλοσοφίες του.
-Θέλω να τον ρωτήσω για τη Χουχού, που γυρνάει τα βράδια και με ποιον
-Γιατί δεν ρωτάς την Τζέην, αυτές τα λένε όλα.
-Τώρα θα σούλεγα και για την Τζέην αλλά έχε χάρι που δεν καρφώνω
-Γιατί, έκανε τίποτα?
-Μπα...ξέρεις που είναι τωρα?
-Βέβαια, πάντα μου λέει που είναι, μου έστειλε μήνυμα στο κινητό, είναι με τον Γκαούρ και μαζεύουνε αμπελόφυλλα για ντολμαδάκια
-Τώρα θα σούλεγα τι μαζεύουνε...αλλά άστο καλύτερα
-Δε μου λες Ποκοπίκο, την αγαπάς την Χουχού?
-Ε...μάλλον....ναι...και ναι και όχι.
-Γιατί δεν την παντρεύεσαι?
-Άσε με ρε Ταρζάν, για γάμους είμαστε τώρα? με τέτοια ακρίβεια...
-Ναι, αλλά θα στην φάνε Ποκοπίκο...όλο και κάποιος θα βρεθεί και θα ψάχνεσαι μετά.
-Λες...
-Εμ, τι περιμένεις? να σε περιμένει?
-Δηλαδή θα βρει άλλον και θα παντρευτεί?
-Μάλλον θα βρει άλλον για να περνάει καλά
-Και γιατί δεν θέλει να περνάει καλά με μένα?
-Δεν τις ξέρεις καλά τις γυναίκες Ποκοπίκο μου φαίνεται...εσένα σε έχει για γάμο...
-Γιατί αυτό? επειδή με έχει για χαζό?
-Ακριβώς
-Δηλαδή Ταρζάν, οι γυναίκες ψάχνουνε για κανα χαζό για γάμο και καναν πονηρό για να περνάνε καλά?
-Αρχίζεις και μαθαίνεις
-Εσύ δηλαδή είσαι χαζός που παντρεύτηκες τη Τζέην?
-Ε....ναι...κάπως έτσι
-Και ο Γκαούρ είναι ο πονηρός της υπόθεσης?
-Ο Γκαούρ είναι πιο χαζός από μένα
-Ναι ρε Ταρζάν, αλλά το κάνει με τον Γκαούρ, εσύ δεν παίρνεις χαμπάρι?
-Με μένα δεν το κάνει?
-Ναι, εντάξει...αλλά εσύ την παντρεύτηκες?
-Ωραία, εγώ την παντρεύτηκα, το κάνουμε κάθε βράδυ, μου μαγειρεύει, μου σιδερώνει...και όλα τα υπόλοιπα. Ενώ ο Γκαούρ την έχει στα κρυφά και για καμια ωρίτσα την ημέρα...
-Δηλαδή τόξερες?
-Ναι, αλλά μεταξύμας
-Και γιατί δεν παίρνεις διαζύγιο?
-Τρελός είσαι Ποκοπίκο? θα μου μαγειρεύεις εσύ μετά?
-Άρα είσαι ποιο πονηρός από τον Γκαούρ
-Ε, δεν είμαι?
-Ταρζάν μπερδεύτηκα πολύ σήμερα, γι αυτό θέλω να πάω στο Μάγο να τα ξεμπερδέψω γιατί θα χάσω τα μαλλιά μου τελικά με σας που έχω μπλέξει.
-Τα ίδια θα σου πει και ο Μάγος
-Δηλαδή Ταρζάν δεν την αγαπάς τη Τζέην? για φασολάδα την έχεις μόνο?
-Την αγαπάω, πως δεν την αγαπάω...σου μίλησα για τα πρακτικά θέματα Ποκοπίκο.
-Αν την αγαπάς, πως το ανέχεσαι να έχει γκόμενο?
-Ποκοπίκο να πας καλύτερα στο Μάγο να στα εξηγήσει αυτά. Το μόνο που μπορώ να σου πω εγώ είναι ότι δεν έχω άλλη επιλογή.
-Να τη χωρίσεις
-Και να πάρω άλλη?
-Ναι
-?
-?
-!
-!!


Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment