1 Dec 2005

Έλληνες του "εξωτερικού"





Έχετε ακούσει μπαγλαμαδάκι?
Έχετε ακούσει μπαγλαμαδάκι μαζί με μπουζουκάκι?
Θέλετε ν ακούσετε?
Σας επιτρέπει η συνείδηση σας να ξεκολλήσετε από τις μαλακίες της Βίσση και της
κας Νικολαΐδου? (Για να μην πω για την Κοκκίνου κλπ)

Αν όχι, υπάρχουν και Έλληνες του «εξωτερικού» που θάθελαν να ακούσουν όλα αυτά.
Σ αυτούς λοιπόν (και στη mind) αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι.



Για σένα κοριτσάκι μου
πονάει το δοντάκι μου
γίνε άνθρωπος και νοιώσε με
γίνε γιατρός και σώσε με

Για όλους είσαι όμορφη
για μένα είσαι πεντάμορφη
και στα καλά καθούμενα
τα μάτια μου είναι τρεχούμενα

Για σένα κι όχι γι άλλη ναι
αγάπη έχω μεγάλη ναι
κι έλα να πάμε εκεί που λες
που κάνουν τα πουλιά φωλιές




araxtos & αφιέρωση

9 comments:

  1. Θα καούνε τα πισιά σήμερα, αυτό έχω να πω.
    Νά 'σαι καλά Αραχτέ.

    ReplyDelete
  2. Τι ωραιο... Και τι γλυκα τα λόγια!

    Μπαγλαμαδάκι εχουμε ακουσει, και ξανακουμε καμια φορα, οχι ομως και παρα πολυ συχνα.
    Σε ευχαριστουμε.

    (Μια Ελληνις του εξωτερικου :-)

    ΥΓ. Τις κυριες Νικολαιδου και Κοκκινου δεν τις ξερω, αλλα απο οτι καταλαβα δεν χανω και τιποτε ;-)

    ReplyDelete
  3. Σε ευχαριστω mindstripper, εξηγωντας στον Αραχτο την διαδικασια, την εμαθα και εγω.

    Τωρα και εγω με την σειρα μου, σας παρεχω κατιτις για να φερω κοντα στα συννεφα, στον θαλασή μου ουρανο, παρεα με τα ονειρα μου.

    Ευχομαι να τα πουμε εκει ψηλα :-)

    ReplyDelete
  4. thanks κοριτσάκια...

    πράγματι "ταξιδιάρικο" vista

    το e-mail μου ειναι
    jaukn@pathfinder.gr
    για όποιον θέλει να μου στείλει
    όμορφα τραγουδάκια
    (αν δεν τα βάλει εδώ)

    ReplyDelete
  5. Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου ViSta! :-)

    ReplyDelete
  6. Πεστα Αραχτέ πάλι και πάλι πεστα
    και γω για σένα ναι πάντα θα δίνω ρέστα

    (αν ήταν φωτογραφία θα έδειχνε εμένα να κολλάω ευρώπουλα στο κούτελο του μπουζουκτζή την ώρα που τραγουδάς)

    ReplyDelete
  7. Κριμα δεν μπορουμε
    την εικόνα να δουμε σε φωτογραφια
    αλλα και ετσι
    στη φαντασια
    πολυ καλη μου φαινεται
    Αραχτε και Μαΐντστρίππα

    (στα γερμανικά το er στο τελος διαβαζεται σαν a)
    Φιλια :-)

    ReplyDelete
  8. Όλα καλά...αλλά...
    είμαι τελείως φάλτσος για να τραγουδήσω!!!
    Μόνο (κορυφαίος) ποιητής είμαι (και πρόσφατα πεζογράφος)!!

    ReplyDelete