18 Jan 2006

Τα "πιασάρικα"

















Είναι μερικοί «γόητες» εδώ μέσα που το μόνο τους πρόβλημα είναι πως θα έχουν περισσότερα (από τους άλλους) comments.
Και κάθε μέρα προσπαθούν να «γοητεύσουν».
Γράφουν πιασάρικα ποστ, χωρίς κανένα ουσιαστικό περιεχόμενο.
Και να... τα comments!!

Ήθελα νάξερα τους ικανοποιεί αυτό?
Ξέρουμε (όλοι φαντάζομαι) πως τα ποστ με προβληματισμούς (σοβαρούς) δεν έχουν και πολύ «θεαματικότητα»
Πως ποστ με προβληματισμούς της πλάκας, θα γεμίσουν με «θεατές».
Αλλά το θέμα είναι να γράφεις αυτά που σε ερεθίζουν, έτσι δεν είναι?
Αυτά που θέλεις να τα μοιραστείς με τους άλλους, έτσι δεν είναι?
Αυτά που τα γράφεις (έστω) βγάζοντας την τρέλα σου, έτσι δεν είναι?

Όλοι, μα όλοι σου λέω, αν το «δουν» έτσι, ψάχνοντας δηλαδή για σχόλια, πιστεύω πως θα το κατάφερναν.
Μη νομίζεις ότι κάνεις κάποιο κατόρθωμα κύριε «γόη».
Απλώς, είσαι «παρόν» «απών» από εδώ, γιατί δεν μας έδειξες το αληθινό σου πρόσωπο.
Εκτός και αν είναι αυτό που βλέπουμε!


araxtos & αλήθεια

38 comments:

macmanus said...

Ας κάνω κι εγώ ένα comment, έτσι για το καλό!

newManifesto said...

ας κάνω κι εγώ άλλο ένα

spyros said...

Ήρθα τρίτος και καταϊδρωμένος

Avanti said...

No comment
Eγώ μόνο με πιασάρικα ασχολούμαι...
Με σουξεδιάρικα...
Με νταλκαδιάρικα...
Με ταξιδιάρικα...
Θέλω comments...
Πολλά comments....
Πού ειναι τα comments μου....;
Άστο κάτω το comment! Eγώ το είδα πρώτη... Είναι δικό μου σού λέω!

macmanus said...

Από comments καλά πήγες μόρτη!
Ας σου προσθέσω κι ένα linkblog, πάει-στο-διάολο-πάει!

araxtos said...

για...μισό...
δικαιούμαι και γω 2 απαντήσεις
(μέχρι στιγμής)

Αυτή είναι η πρώτη....

araxtos said...

...και αυτή η δεύτερη.

Μαύρος Γάτος said...

χαΛΛΛαρά παιδιά. χαΛΛΛαρά. Αραχτέ, άραξε.

Όλοι θέλουμε να μας διαβάζουν. Comment = επικοινωνία. Αν θέλαμε την μοναξιά δεν θα γράφαμε blog. Aς μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας....

Μαύρος Γάτος said...

Avanti, "πιασάρικο" σημαίνει κάποιο υλικό όφελος. Που δεν νομίζω να έχει κανένας blogger (μπορεί να είμαι βέβαια αν(εν)ημέρωτος, ο μαύρος...

ViSta said...

Νομιζω το εχω ξαναγραψει, ο καθεις και το κοινο του. Σιγουρα ικανοποιει η επικοινωνια και τα comment δειχνουν την διαθεση αυτων που τα διαβαζουν να αφησουν το λυθαρακι τους.

Η πλευρα του αναγνωστη...
Ενα ποστ με προβληματισμους (σοβαρους ή οχι) σου ζητα πρωτα την διαθεση, μετα τον χρονο του για να το διαβασεις, αργοτερα τον χρονο του για να το καταλαβεις, μετα το χρονο τους για να το σχολιασεις.
Προσωπικα βρησκομαι σε ενα καναλι σκεψης με την ιστορια που γραφω, που δεν μπορω να συγκεντρωθω διαβαζοντας μεγαλα κειμενα αλλων (ανεξαρτητα σοβαροτητας ή οχι). Ξεκουραζω το μυαλο μου αντιθετα με ποιηματακια (παλι ανεξαρτητα σοβαροτητας ή οχι).

Αν αυτα συμβαινουν σε μενα, καταλαβαινω αυτους που προσπαθωντας να ξεσκασουν διαβαζουν και σχολιαζουν μονον πιασάρικα οπως τα λες.

Η πλευρα του blogger...
Χαλαρωνει ενα κοντο πιασιαρικο ισως και το παιχνιδι που δημιουργηται απο τον χαβαλε.

araxtos said...

Όλοι θέλουμε να διαβάζουν «εμάς»
Και όχι «το πιασάρικό μας»

Όσο για το «υλικό όφελος» μην ορκίζεσαι...
Δεν αποκλείεται κάποια στιγμή, κάποιος, να μας «πουλήσει» κι όλλας.

Ανατρίχιασες?
Και γω.

Τελικά, «μυρίζει» από μακριά ο «πιασάρης»
Και μένα τώρα τελευταία, κάτι μου μυρίζει...
Αλλιώς τα περίμενα.


ΥΓ Δικαιούμαι κι άλλο σχόλιο

COSTANTINA said...

"Δικαιούμαι κι άλλο σχόλιο"

Άντε, πάρτο. :)

araxtos said...

Εννοούσα να κάνω εγώ...


ΥΓ αυτό δεν πιάνεται

raffinata said...

ΔΕΝ έχω πέραση... αδυνάτισα κι έχασα τα "πιασίματά" μου :ΡΡΡΡΡ
(ρίχτο το σχόλιο)

Loucretia said...

Νοικιαζω τα σχολια μου.
Πληροφοριες εντος.
:-ΡΡΡ

araxtos said...

Λοιπόν...μια και δεν βλέπω άλλο comment (εκτός καί πέσουν τίποτα νυχτερινά) θέλω να σας ευχαριστήσω όλους (μη χάσουμε και τους πελάτες)

έναν ένα χωριστά...

j.mcmanus
newmanifesto
spyros
avanti
j.mcmanus (δις)
araxte...(ω sorry, αυτός είμαι εγώ)
μαύρε γάτε
μαύρε γάτε (δις)
vista
constantina
raffinata
lucretia
..............
..............
..............

και αύριο πάλι εδώ ε...






araxtos & 16

Markos said...

Βιστικός σήμερα.
Είμεθα και εργαζόμενοι ... αθρώποι.
Πού να τα προλάβουμε όλα;
Κοίτα τώρα.. ξέχασα τι ήθελα να σχολιάσω..

ViSta said...

Και αλλο ενα πριν για να σε παρει καλυτερα ο υπνος σημερα το βραδυ ;-)

mario said...

Το 19ο σχόλιο τι κερδίζει?
καλημέρες πολλές

Anonymous said...

Από ανώνυμους δέχεστε;

araxtos said...

*Marko δεν έχει σημασία, το σχόλιο καταγράφηκε και απογράφηκε

*vista, νάσε καλά που με σκέφτεσαι.:)

*mario, το 31 κερδίζει...
όταν το φτάσουμε θα το ανακοινώσω.:)

*anonymous, δέχομαι ανώνυμα σχόλια όταν είναι καλοπροαίρετα και με επιχειρήματα, όπως το δικό σου σήμερα...!

ViSta said...

το 31 κερδιζει; και εγω νομιζα οτι ειναι το 21!
Υψηλους στοχους μας εβαλες ;-)

ViSta said...

Καλημερα BTW (uups και αλλο σχολιο ;-)

mindstripper said...

24.
Τράβα κι ας καώ Αραχτέ. ;-)
Καλημέρα.

araxtos said...

vista, Το 31 κερδίζει ένα τραγουδάκι σπέσιαλ (ελληνικό)
(με e-mail) ή
μια ημερήσια εκδρομή με τον araxto
στην Πάρνηθα (αν είναι κορίτσι)

mind, κάηκες 8ρι τράβηξα.:)

jojo said...

το 26 τι κερδίζει?

η μάνα τι έχει?

araxtos said...

14 έχει....
τραβάς?

ViSta said...

Αντε αλλο ενα μηπως και φτασουμε στa 31 ;-)

ViSta said...

να ρωτησω κατι; αμα κανω δηλαδη τα επομενα 3 σχολια, μετραει; Ή κερδιζει τοτε το 32o; :-)

araxtos said...

...όχι!!!
μόνο ένα-ένα...από το 29 και πάνω!!!

ViSta said...

Ara afto?!?!!?!?!
Kerdisa!?!?!?! :-D

Μαύρος Γάτος said...

Δηλαδή εγώ τώρα που έπιασα 32 κάηκα;

Ε σιγά και τι έγινε. ¨Ετσι κι αλλιώς Μαύρος ήμουνα!

Καληνύχτα παίδες (και τσούπρες)
Σ:))))

Rodia said...

Τι έγινε πιδιά?? έχασα επεισόδια..???
Αραχτέ, άραξες κι η τύχη σου δουλεύει βλέπω:-))

(τα τραγουδάκια σου βάλσαμο στη ξενητιά)

araxtos said...

*rodia, ας όψεται (έτσι γράφεται)?
ο j.mcmanus που έδωσε το σύθημα.
και ο manifesto και ο spyros.
που με αβάνταραν.
αλοιώς θα είχα 3 comments.
εν τω μεταξύ κάνει και κρύο και όπως και να το κάνεις, ζεστάθηκε το blog μου. γι αυτό.

*μαύρε, υπήρχε περίπτωση να μην καείς?
όχι λέω δλδ

*Vista, κέρδισες και διαλέγεις το δώρο. το ένα από τα 2.
αν θες το τραγούδάκι (σπέσιαλ όπως έχω πει) θα στο στείλω με e-mail, εκτός και θες να το βάλω εδώ.

ViSta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
araxtos said...

vista, έλα πάρε το δωράκι σου...

http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=0VC9I2YW3UE311TYJJIYGDS9VD

και συγχαρητήρια, κέρδισες δίκαια
ένα σκληρό πλην όμως αμφίρροπο αγώνα, με πολλές ανακατατάξεις ειδικά προς το τέλος, όταν η αγωνία είχε φτάσει στα ύψη.
σου εύχομαι να κερδίζεις πάντα.

ViSta said...

Σε ευχαριστω αλλα τελικα κερδισαμε οσοι ακολουθησαμε το link που εβαλες :-)

Nα επιμενω; Ειδες οτι μου απονεμει το πρωτο gloden pig 2006?

Περιμενω τωρα και εγω με την σειρα μου το σχολιο σου. :-)

ViSta said...

εσβησα το προηγουμενο σχολιο λογω της διευθυνσης του email... :-)