30 Jan 2006

Εμένα πάντως με ενοχλεί η lili




















Και έλεγα...
Τι με ενοχλεί? ποιος με ενοχλεί?
Αλλά απάντηση δεν έπαιρνα!
Μέχρι που κατάλαβα ποιος με ενοχλεί εδώ μέσα.
Η lili !!
Πως κυρία μου πας και κλείνεις τα comments?
Χειμωνιάτικα?
Που θα πάμε εμείς τώρα να γράψουμε?
Που?
Θα πάμε στου δον γάτου το blog?
Ωραία, πήγαμε.
Και γράψαμε και 500 !
Και τι έγινε?
Πάλι παραπονιέται ο άνθρωπος που δεν φτάσαν 850 !!!
Καλά λένε πως τρώγοντας ανοίγει η όρεξη.

Είναι και το άλλο όμως.
Το να έχεις 2 comments και να τα κάνεις 4 είναι επιτυχία.
Να έχεις όμως 500 και να τα κάνεις 200 τι είναι?
Αποτυχία μεγάλη.

Γιατί έγινε αυτό?
Γιατί δεν έγραψε georgia τα 100 της.
Γιατί lili μας δεν έγραψε η georgia στο επόμενο ποστ του δον γάτου?
Γιατί περίμενε, με την απεργία μου, να συνετιστείς και να τα ανοίξεις (τα comments καλέ) για να γράψει εκεί.
Αλλά εσύ που...

Μέχρι και απειλές δεχτήκαμε από τον Οrsana Bight Lampten (σιγά μη γράψω κανονικά το όνομά του) και συ τίποτα.
Σαν δεν ντρέπεσαι. Να κινδυνεύουν τα blog μας, που με τόσο ιδρώτα και αίμα αποχτήσαμε, και σένα να μη σε νοιάζει.

Μάλιστα κυρία μου, με ιδρώτα και αίμα, για να αποχτήσουμε ένα όνομα στην blogo-κοινωνία, και όχι σαν μερικούς μερικούς που τα βρίσκουν όλα έτοιμα. (ρε, το κοκαλάκι της νυχτερίδας έχει ο άνθρωπος)?
Άσε που διαβάζει μόνο τα δικά του ποστ, και τα δικά του σχόλια.
Γι αυτό γράφει άλλα αντ άλλων.
Το ποστ του το διαβάζει 20 φορές... «Ρε πούστη μου, τι έγραψα πάλι...»
Όχι θα πάει να διαβάσει τις αηδίες των άλλων με τα 7 comments.

Και εγώ ακόμα, να φανταστείς lili μου, το δικό μου ποστ δεν το διαβάζω ούτε μια φορά. Μόνο αν περάσει τα 12 comments του ρίχνω μια ματιά «ρε λες να έγραψα κάτι καλό? για να το διαβάζουν 12 τύποι» μα...βλέπω μετά ότι το διάβασαν 2 και από 4 σχόλια ο καθένας....8 και 4 τα δικά μου...12....
Γι αυτό σου λέω, άνοιξέτα (τα comments ε, μην παρεξηγηθούμε) να μπορούμε και μεις να επικοινωνούμε.
Μας φάγαν οι επιτήδειοι, δεν το πήρες χαμπάρι?




araxtos ενοχλημένος

2 comments:

  1. Να δω τι θα κάνεις, όταν φοβούμενη τις απειλές σου η lilli υποκύψει.
    Από αραχτός, θα γίνεις "τρέχω κα δεν προλαβαίνω", διότι τι; θα ανοίξει τα comments και δεν γράφεις τουλάχιστον 100 την ημέρα; Δεν θα απαντήσεις στην πρόκληση της georgia? Τι αυτή είναι καλύτερη.
    Γι αυτό σου λέω. Είσαι σίγουρος για όσα γράφεις;

    ReplyDelete
  2. Θα γράcω 100 εγώ και 100 η georgia
    =200+και καμια 200ρια οι άλλοι=400,
    100 τα δικά της...500 ε, κάτι θα μαζέψουμε από δω και από κει....
    πάμε για 600 να σπάσουμε το ρεκορ.

    Εγώ πάντως το δηλώνω και υπογράφω.

    ReplyDelete