6 Feb 2006

Οι Άγιοι bloggerades


















Διαβάζω από δω...
Διαβάζω από κει...
Και σκέφτομαι.
Ρε μάγκα μου, για κοίτα. Τα καλύτερα παιδιά είναι εδώ μέσα. στα blogs!
Ενώ στον «έξω κόσμο» βλέπω όλο ζηλιάρηδες, κακούς, μικροπρεπείς, βλάχους, γουρούνια, κλέφτες....
Εδώ μέσα είναι όλοι από Άγιοι Απόστολοι μέχρι Αγίες Ελεούσες.
Διαβάστε και σεις να δείτε τι γίνεται.
Κανένας/ καμία δεν ζηλεύει.
Όλοι / όλες περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους (σε όλες τις υπηρεσίες ενώ οι άλλοι...άσε καλύτερα)
Όλοι / όλες έχουν την καλύτερη διαπαιδαγώγηση, ευγενέστατα παιδιά.
Όλοι / όλες είναι θύματα. Θύματα από δω, θύματα από κει και δεν συμμαζεύεται.
Όλοι / όλες οι χωρισμένες δεν έφταιγαν αυτές....απαπαπαπα...ο άλλος έφταιγε ο κακούργος/ γα
Ρε παιδιά (σκέφτομαι καμιά φορά) μπας και δεν μπήκα σε blogs που τα γράφουν άνθρωποι? μπας και μπήκα σε τίποτα UFO-blogs?
Ρε συ...λέω μέσα μου... στον εαυτό μου...ρε συ araxte μήπως οι καλύτεροι άνθρωποι έχουν blog? και οι κακοί είναι «εκεί, έξω»?

Μετά ένα άλλο ερώτημα μου μπαίνει στο araxto μυαλό μου και με βασανίζει.
Ρε μπας και γράφουμε όλοι ψέματα?
Ρε μπας και είμαστε τα ίδια καθίκια (αν όχι χειρότερα καθίκια) από αυτούς που κοροϊδεύουμε?

Μετά, σκέφτομαι και το άλλο.
Γιατί να γράφουμε ψέματα? γιατί να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας?
Στο κάτω-κάτω ανώνυμοι είμαστε. κανείς δεν μας ξέρει.
Τι θα παθαίναμε αν γράφαμε...
«Χτες, ενώ κάποιος περίμενε μια ώρα ταξί, μπήκα μπροστά του και του το πήρα το άδειο ταξάκι και πήγα γρηγορότερα στη δουλειά μου»
«Ενώ περίμεναν όλοι στην αριστερή λωρίδα για να στρίψουν, εγώ πήγα από δεξιά, σταμάτησα την κυκλοφορία και βγήκα πρώτος, ο μάγκας»
«Πήγα στο ΙΚΑ και «αγόρασα» ένα χαρτάκι προτεραιότητος από έναν αλλοδαπό που τα πούλαγε 2 ευρώ» (γίνεται κι αυτό, πάνε πρωϊ, πρωϊ και κόβουν καμιά 20ριά και μετά τα πουλάνε)
«Χώρισα, αλλά έφταιγα εγώ, ή τουλάχιστον την μισή ευθύνη την έχω εγώ γιατί δεν ήξερα πως να λειτουργήσω»
«Βρήκα ένα κινητό και δεν το παρέδωσα ...»
Μα τι λέω τώρα....

Σκέφτομαι και το άλλο (το πιθανότερο) μια και σαν araxtos δεν κάνω τίποτ άλλο από το να σκέφτομαι....
Μήπως ρε παιδάκια, λέω μήπως, τα δικά μας τα στραβά δεν τα βλέπουμε?
Αλλιώς πως γίνεται? είμαστε σίγουρα κάποιες χιλιάδες εδώ μέσα....
Κανένας δεν είναι «κακός»?
Γίνεται αυτό?



araxtos σκέφτεται

10 comments:

  1. Δεν λενε η μουσικη εξημερωνει τα αγρια θηρια;
    Μαλλον και το blogειν το ιδιο κανει.
    Αμα κανεις σκεφτεται λιγουλακι οσο ειναι απαραιτητο πριν κανει ενα post, ισως και να βρησκει το χρονο να σκεφτεται και στην εξω ζωη και βρησκει και εκει τον σωστο τροπο.
    Ισως, οχι απαραιτητως γιατι μπορει κανεις να εξαντλησε τις δυνατοτητες σκεψης στο blog του και για τα εξω να μην περισσεψε και τιποτε.

    Οσο για μενα, χωρις spell checker ανορθογραφη ειμαι στο blog, ανορθογραφη θα ειμαι και εκτος. Και αυτο σε τρεις γλωσσες. Στα Γερμανικα, στα αγγλικα και στα Ελληνικα ;-)

    ReplyDelete
  2. γεια σου vista
    Καλά τα λες.
    Σήμερα κάνει (πάλι) κρυο εις τας Αθήνας

    ReplyDelete
  3. εγώ δεν είμαι αγία, είμαι οσία.

    ReplyDelete
  4. Eγώ είμαι γατάκι και τίγρης . Χάφ εντ χάφ που λένε και οι βάρβαροι . Μπορώ να είμαι και τα δύο . Επιλέγω να είμαι το πρώτο .
    Λες άμα πεθάνω να ευωδιάζει ο τάφος μου ?

    ReplyDelete
  5. sin,
    Είσαι η Jeanne d'Arc

    ell,
    Είσαι η γατούλα της Πάρου.
    Εύχομαι να μην υπάρχουν σκύλοι εκεί. Εγώ πάντως μόνο γάτες έβλεπα (στην Παροικιά)

    ReplyDelete
  6. Την ίδια απορία είχα και εγώ στην αρχή βρε αραχτέ μου...
    Αλλά το κοίταξα από εδώ, το διάβασα από εκεί, το έβαλα κάτω και το ποδοπάτησα και κατέληξα ότι η σφαίρα μάλλον αποτελείται από εκείνο το κρύσταλλο το ειδικό. Εκείνο που κρατάει τους "κακούς" μακριά και μπορούν μόνο να παρατηρούν τις εξελίξεις.
    Αυτό που τρέμω ώρες ώρες είναι μην δεν είναι αντοχής το γυαλί αλλά άλλη μια φούσκα και σκάσει σε κάποιο σημείο και τότε μας ρουφήξει όλους η ατμοσφαιρική πίεση και πετάξουμε προς την πλευρά των "κακών"...
    Ή μήπως οι άλλοι (οι κακοί) είναι αυτοί που κινούν τα νήματα και πάλι και εμείς τα "αθώα" "καλά" παιδιά έχουμε την ψευδαίσθηση ότι τα ουσιώδη έχουν χαρούμενα χρώματα και απαλές υφές.
    Το πιο "κακό" απ' όλα είναι ότι όσο πιο πολύ το σκέφτομαι (αυτό το άθλημα το εξασκώ πότε πότε) φοβάμαι ότι όπως πολλά άλλα και η "κακία" είναι απαραίτητη σ'αυτή την αστεία εικόνα που αποκτά κανείς διαβάζοντας βλογς!
    Αχ, λες να κρύβω ένα κακό μικρούλι εκεί στο βάθος;
    Λες;
    ;-Ρ

    ReplyDelete
  7. Μικρουλι,
    βλέπω το έχεις «ψάξει» και συ και μάλιστα βαθύτερα το «θέμα»
    Εγώ πάντως δεν κατέληξα ακόμα (όπως και συ)
    που θα μου πάει όμως...

    ReplyDelete
  8. Αραχτέ, τα ίδια με σένα αναρωτιέμαι κι εγώ! Στο blog που πρόσφατα ξεκίνησα έχω γράψει ένα σχετικό post με τον τίτλο "Προσωπική Ευθύνη", όπου με λίγα λόγια λέω ότι αυτό που κυριαρχεί στην εποχή μας σα συμπεριφορά είναι το πως να απομακρύνουμε την όποια ευθύνη από πάνω μας...

    ReplyDelete
  9. Σκέφτηκες οτι οι κακοί, λόγω χαρακτήρα, δεν έχουν blog; Εστω και προς το παρόν, δεν τους ενδιαφέρει.
    Κακός και πρωτοπόρος (λέμε τώρα) δεν πάνε ακριβώς μαζί.

    Κάπου υπάρχει λάθος, κάπου την έχουμε πατήσει κι οι δυο :)

    ReplyDelete
  10. Φίλε alombar 42,

    Το "κακός" που λες αναφέρεται στην επικρατούσα ηθική κάθε εποχής; Αν ναι τότε θα σου πω ότι οι εκάστοτε πρωτοπόροι αντιμετωπίζονταν συνήθως από τους σύγχρονους τους με καχυποψία αν όχι και με εχθρότητα και άρα θεωρούντο "κακοί" γιατί ακριβώς ο ρόλος τους ήταν να αμφισβητούν μέχρις του σημείου να κατορθώσουν να ανατρέψουν τα κατά καιρούς κατεστημένα. Και οι περισσότεροι άνθρωποι μάλλον τείνουν να αντιδρούν άσχημα όταν κάποιος προσπαθεί να προωθήσει νέες ιδέες ανατρέποντας όλα αυτά που έχουν συνηθίσει. Η δύναμη της αδράνειας-συνήθειας είναι τεράστια μέσα στον καθένα μας.
    Τα blogs είναι όντως ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός τρόπος έκφρασης. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι όοολοι οι bloggers είναι καινοτόμοι και πρωτοπόροι. Ίσα ίσα νομίζω ότι ο κανόνας της μειοψηφίας έχει εφαρμογή κι εδώ.

    Είδα με χαρά ότι κι εσύ είσαι fan του Κηλαηδόνη και του Zaphod Beeblebrox! Άσχετο, αλλά κάθε φορά που έχω να αντιμετωπίσω το Ελληνικό Δημόσιο θυμάμαι αφενός τους Βόγκον κι αφετέρου τη θεωρία του Douglas Adams για την καταγωγή του ανθρώπινου είδους! Χαχαχα!!!

    ReplyDelete