27 Feb 2006

Ψάρεμα στην bloggosfaira




Ειρήνη!
Ειρήνη?
Κάτι δεν μου κάθεται καλά.

Ας κάνω μια βόλτα στα blogs να «ψαρέψω» κανένα ωραίο.

Ψάρεψα
Θέλετε να το δείτε?

<Πρέπει κι εγώ να συμβιβαστώ, πως θα 'χω αιώνια τον εαυτό μου για παρέα>.

Δεν θα ψαρεύω εγώ για να σας δίνω έτοιμα τα blogs.
Πρέπει να μάθετε ψάρεμα.

Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι του bruce (αν είναι δυνατόν, αυτός μόνο κουτσομπολιό ξέρει να κάνει)

(Εντάξει, είπαμε ειρήνη αλλά όχι και τόσο απότομα, θα πάθω τίποτα)






araxtos ψαράς

4 comments:

  1. Τζ...Τζ...
    Καίει η φωτιά και διάβασα αγγελία για ψύστη!

    Είσαι;
    ;-)

    ReplyDelete
  2. Εαυτέ μου, ευκαιρία να γνωριστούμε

    Μόνο που "αιώνια" δεν υπάρχει.

    Ίσως να μην υπάρχει και εαυτός....

    Σ:(

    ReplyDelete
  3. μικρούλι, τσαμπα πάνε τα πτυχία των μεγάλων συγγραφέων λέω εγώ.
    Όλο αρλούμπες γράφουν.
    Μην παρασύρεσε από την ελαφρότητα
    των εφήμερων δοξασιών τους, βρες κάτι που έχουν γράψει και αντέχει στο χρόνο (ούτε στο μήνα δεν αντέχει).

    γάτε, σχήμα λόγου είναι η αιωνιώτητα (άσε που μπορεί και να υπάρχει)
    Τι θα γίνει θα βάλεις άσμα ή να βάλω εγώ?
    (κανένα ζειμπέκικο) να πάνε τα φαρμάκια κάτω

    ReplyDelete


  4. * Να ρίξω ένα δημοτικό?
    Θα το αφιερώσω σε κάποιον σχεδόν άγνωστο bruce. Μόνο η Lili τον ξέρει.

    ReplyDelete