15 Jul 2006

Λες?

.


Με ένα ωραίο χαμόγελο...
μπαίνεις μες την καρδιά του άλλου.

Σήμερα είπα να χαμογελάσω....
Χαμογέλασα στην κοπέλα του σούπερ μάρκετ...
στα τυριά...
Μου χαμογέλασε κι αυτή...
Και το στριφνό πρόσωπό της...
Έγινε όλο γλύκα.
Χαμογέλασα σε μια άλλη κοπέλα που περιφερόταν και τη ρώτησα για τα βουτυράκια.
Μου χαμογέλασε πλατιά και ομόρφυνε.
Μετά χαμογέλασα στην ταμία...
Κι αυτή μου χαμογέλασε και έγινε κούκλα, αλλά έκανε λάθος στα ρέστα και το συζητήσαμε λίγο όλο χαμόγελα και οι δύο, μέχρι που μια κυρία με μούτρα βιαζόταν και της έκοψε το χαμόγελο...φεύγοντας την ξανακοίταξα, πάλι με χαμόγελο και μου χαμογέλασε φευγαλέα....

Δεν ξέρω τι σκέφτηκαν, αλλά εμένα μου έφτιαξαν την μέρα.

Λες να είναι το μυστικό της επιτυχίας?
Σε όλα τα επίπεδα.

Και μεις να βολοδέρνουμε σε απόψεις και αναλύσεις?





araxtos & :)

13 comments:

  1. εγώ πάντως, λέω.


    =)

    ReplyDelete
  2. κι εγώ έτσι λέω :-D

    ReplyDelete
  3. einai nai.oxi to gelio.
    to xamogelo.

    ReplyDelete
  4. Ααααα γεια σου Αραχτε!
    Εδω δεν χοράνε αναλύσεις....

    Δηλαδή μπορεί να αναλύεται κιόλας , αλλά έχει κάποια σημασία;(αναρωτιέμαι)

    ReplyDelete
  5. Αφήστε που είναι και δωρεάν! :P


    elisavet-oikonoma

    ReplyDelete
  6. Γεια σου μαριλίνα. :)

    Γεια σου vaness+sa :)

    Γεια σου onomatodosia :)
    Καλά κάνεις και το περιορίζεις.

    Γεια σου johny :)
    Και οι άλλες αναλύσεις χ αναλύσεων
    τι νόημα έχουν?
    Αφού όλοι ξέρουμε ποιο είναι το βασικό ένστικτο.

    Γεια σου Elisavet :)
    Τα δωρεάν είναι τα πιο σημαντικά στη ζωή μας και δεν τόχουμε καταλάβει.





    πολλά χαμόγελα...
    ...και είναι και Δευτέρα πρωί!!!

    ReplyDelete
  7. Ωραίες είναι οι αναλύσεις. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι. Αλλά νομίζω ότι δεν είναι μόνο αυτές το νόημα.

    Ίσως δεν χρειάζεται να τις παίρνουμε τόσο στα σοβαρά γιατί χάνουμε από τον αυθορμητισμό μας.

    ReplyDelete
  8. ...Λες να είναι το μυστικό της επιτυχίας?
    Σε όλα τα επίπεδα...

    Δεν ξέρω αν είναι το μυστικό για όλα τα επίπεδα, αλλά σίγουρα για πολλά από αυτά. Άσε που σου φτιάχνει και την ημέρα το να φέρεσαι θετικά... και ευχάριστα.

    Ένα μεγάλο χαμόγελο και πολλά φιλιά, άσε αυτά να είναι το μυστικό σε εκείνα τα επίπεδα που δεν τα καταφέρνει το χαμόγελο ;-)

    ReplyDelete
  9. Johny, έτσι είναι.

    Vista, πολλά φιλιά και από μένα.

    ReplyDelete
  10. έτσι είναι αγαπητέ, δεν χρειάζονται αναλύσεις.....
    μόνο χαμόγελα! :-)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  11. an-lu...:)

    Βέβαια δεν ειπα και τίποτα προτότυπο με το ποστ.
    Το σημαντικό για μένα ήταν ότι λες και ήταν έτοιμες (τα κορίτσια στην προκειμένη) να χαμογελάσουν και απλώς περίμεναν την ευκαιρία.

    το σλογκαν μου είναι....

    "Θες χαμόγελο? κάντο πρώτος"

    ReplyDelete
  12. Καληηηηηη! Η διαπίστωση σου

    ReplyDelete
  13. Ενα χαμόγελο . Τόσο φθηνό (τζάμπα για να κυριολεκτούμε), τόσο ακριβό . Εγώ το χαρίζω με τα καντάρια . Και είναι ο κόσμος πολύ πιό ωραίος !
    :)))))

    ReplyDelete