3 Oct 2006

Στίχοι

.

Μια καλή (όχι δικιά μου) ιδέα...
για να ξεφύγω (ξεφύγουμε) από τα "παρατράγουδα"...

Να γράψω ένα στίχο και να συνεχίσετε.
Όποιος θέλει, όσο θέλει, όπως θέλει.
Μόνο που αυτή την εποχή (σήμερα δλδ) δεν θα μπορούσα να γράψω κάτι σε άλλο ύφος. Όσοι στίχοι ταιριάζουν θα προστεθούν στο τέλος.

Αν θέλετε γράψτε κάτι άλλο εσείς και συνεχίζω εγώ.


Όπως σε βλέπω να πέφτεις
μια βουτιά προς το κενό
και κανείς δεν μπορεί να σε σώσει
αστέρι μου
έτσι πέφτω και γω

.....................................................................


θα χαρώ πολύ να γράψετε τη συνέχεια στα σχόλια για να ολοκληρωθεί το...δημιούργημα.

Όπως βλέπετε είναι έτσι γραμμένος ο πρώτος στίχος για να υπάρχει σχετική ελευθερία στο μέτρο και στο θέμα.






araxtos & Σια

9 comments:

  1. πέφτω κατάχαμα στη γη
    και μετά βαθιά σιγή
    κι όσο ψάχνω να σε βρω
    τόσο χάνομαι κι εγώ

    τσσσ :-) αριστούργημα

    ReplyDelete
  2. ..και σαν θα αιωρουμαστε αγκαλιασμενοι εσυ και εγω
    τα συννεφα θα μας φιλοξενησουν για πολυ καιρο

    Τη φωλιτσα μας θα κτισω εκει ψηλα για να μπορω να σε γευομαι
    και να σε φιλω πονηρα..

    ReplyDelete
  3. Γιατί μόνον αυτά εσέ αξίζουν
    φιλιά, αγκαλιές και θαυμασμός
    για όσα άντεξες
    για όσα σε πόνεσαν
    αστέρι μου,
    της ζωής μου, θησαυρός

    ReplyDelete
  4. Με μερικές αλλαγές ολοκληρήθηκαν οι στροφές
    Η 1η είναι του araxtou
    Και η δεύτερη
    Η τρίτη είναι της avras
    Η τέταρτη της Vistas
    Την vanesssa την έκοψε η λογοκρισία!

    Ελπίζω να σας αρέσει
    Άρχισε απαισιόδοξα και τελείωσε πολύ όμορφα.
    Μεταξύ μας, έγραψα μετά και το υπόλοιπο, αλλά αυτό είναι καλύτερο.
    Θα το στείλω να το δείτε






    ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ

    Όπως σε βλέπω να πέφτεις
    μια βουτιά προς το κενό
    και κανείς δεν μπορεί να σε σώσει
    αστέρι μου
    έτσι πέφτω και γω

    Έλα να πέσουμε μαζί
    στα σύννεφα να πάμε
    γιατί σε λίγο θα χαθείς
    αστέρι μου
    και πάλι μόνος θάμαι

    Και σαν θα μείνουμε μαζί
    στα σύννεφα επάνω
    να μη σε χάσω άλλο πια
    αστέρι μου
    εκεί φωλιά θα κάνω

    Μόνο φιλιά αξίζουνε
    στα χείλη σου να δώσω
    για όσα πέρασες εσύ
    αστέρι μου
    εγώ θα σε γλιτώσω

    ReplyDelete
  5. Το δικό μου.....



    ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ

    Όπως σε βλέπω να πέφτεις
    μια βουτιά προς το κενό
    και κανείς δεν μπορεί να σε σώσει
    αστέρι μου
    έτσι πέφτω και γω

    Η καρδιά μου πνίγεται
    αστέρι μου
    όπως και σένα
    όταν μπλέκεσαι
    μέσα σε ομιχλώδη ουρανό

    Έλα να πέσουμε μαζί
    το χέρι δώσε
    και μην ακούς κανένανε
    αστέρι μου
    που θα πει τ αστέρι σώσε

    Έλα να χαρούμε τη βουτιά
    μες το κενό
    την τελευταία μας
    αστέρι μου
    χαιρέτα και τον ουρανό

    Και μη γυρίσεις να τη δεις
    αλλού θα είναι
    μονάχο πάντα ήσουνα
    αστέρι μου
    μονάχο πάλι μείνε


    ----

    Χάλια.....
    Είδατε τι κάνει η συνεργασία?

    ReplyDelete
  6. Ωραίο το πρώτο, σίγουρα πιο όμορφο το δεύτερο, αφού πιο αληθινό...

    ReplyDelete
  7. ένα αστέρι πέεεφτει πέεεφτει
    από μεγάααλο ύυυψος...


    ΣΠΑΤΣ!

    ReplyDelete
  8. ΣΠΛΑΤΣ!!!

    (όχι σπατς, μου ξέφυγε)

    ReplyDelete
  9. Ψωμί-παιδεία-ελευθερία!!
    Κάτω η λογοκρισία!!
    Γκρρρρρρρρρρρρρ

    ReplyDelete