10 Feb 2007

Η επίθεση των ειδήσεων

.

Αλλάζω κανάλι...τα ίδια...

«20 νεκροί από πλημμύρες στην Ινδία»
«50 νεκροί από μπόμπα στο ΙΡΑΚ»
«ψόφια κοτόπουλα στην γηραιά Αλβιόνα» (τη λένε και έτσι)
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι εμάς γιατί μας τα λένε?

Γιατί μας τα λέτε ρε παιδιά?

Μπορούμε να κάνουμε κάτι και δεν το κάνουμε?
Έπρεπε χτες το βράδυ να μην κοιμηθούμε γιατί γινόντουσαν αυτά και άλλα θλιβερά?
Το πρωί μήπως δεν έπρεπε να χτενιστείτε? (για σας το λέω μαντάμ)
Γιατί τι θα πούνε οι άνθρωποι της TV άμα σας δουν?
Θα πουν .... «εδώ ο κόσμος χάνεται και το...μ.....χτενίζεται»?

Χαμός ρε παιδιά
Και που να σας λέω και τα άλλα....
«Σκοτωμένος βρέθηκε μετά από 2 μήνες.....το πτώμα του.......κλπ»
«Ληστεία στην Τράπεζα (η 3η σήμερα) με μπαμ μπουμ και πάρτον κάτω»......
«Σάπια κρέατα, σάπια ψάρια, σάπια χορταρικά, σάπια μακαρόνια......»

Σας καταλαβαίνω τώρα που τα διαβάζετε. Σας νοιώθω.
Αλλά και σεις δεν τα ακούτε κάθε μέρα?
Και το ερώτημα παραμένει.

Γιατί μας τα λένε?

Σε τι φταίω εγώ για να με φορτώνουν τύψεις επειδή είμαι καλά?
Επειδή δεν αρρώστησα ακόμα?
Επειδή έχω 2 πόδια και 2 χέρια?

«Της πέταξε ένα μπουκάλι βιτριόλι στη μούρη»
«Σκότωσε τον άντρα της μαζί με τον εραστή της»
Ο Άλεξ? που είναι ο Άλεξ? κάτω από τα χώματα? μέσα στα ποτάμια?
Του πήραν τα όργανα? τον τεμαχίσανε?

Και ο γιος μου με ρωτάει και θα ρωτήσει και σας (υποθετικά)
-Μπαμπά τι γίνεται στον κόσμο?
-Αυτά παιδάκι μου
-Μπαμπά, δεν λέει, δεν αξίζει το πράμα.
-Τι δε λέει αγόρι μου?
-Δε λέει ρε μπαμπά, σάπια κρέατα, σάπια μακαρόνια, σάπια κοτόπουλα, τεμαχισμοί, αγορά οργάνων.....δε λέει.
-Εσύ να κοιτάς την πάρτη σου, το τομάρι σου, να μη σε νοιάζει τι γίνεται δίπλα σου, να ζεις εσύ και να αφήνεις τους άλλους να πεθαίνουν.
-Αυτό σου λέω ρε μπαμπά, το έχω σκεφτεί και γω έτσι, αλλά ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα?
-Κανένα πρόβλημα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
-Υπάρχει ένα
-Ποιο είναι τέλος πάντων?
-Ότι δεν μπορώ να κάνω διακρίσεις.
-Δηλαδή?
-Ε, να, άμα κοιτάω μόνο την πάρτη μου, θα κοιτάω μόνο για την πάρτη μου, αντιλαμβάνεσαι τι λέω?
-Όχι
-Καλά, άστα να πάνε ρε μπαμπά, άστα να πάνε στα διάολο...δε λέει .....



araxtos & ειδήσεις

2 comments:

  1. Anonymous10/2/07 18:36

    Πολλά μπορούμε να κάνουμε που δεν αφορούν μόνο την πάρτη μας. Απλά είμαστε εκπαιδευμένοι να αντιλαμβανόμαστε μόνο τα λάθη και τα ατοπήματα των άλλων. Δεν σκεφτόμαστε πόσο οι δικές μας πράξεις επηρεάζουν την καθημερινότητα ενός άγνωστου τρίτου..

    ReplyDelete
  2. Ναι, αλλά, γιατί μας τα λένε?

    ReplyDelete