28 May 2007

Αχ αισιοδοξία...

Αχ, αισιοδοξία
πολύ μου έλειψες
απ την ημέρα πούφυγες
και μ εγκατέλειψες

Αχ, αγαπημένη
δεν γύρισες ακόμη
σε ποιας ξανθιάς την κόμη
να περιφέρεσαι...

Αχ, ψεύτικο πλάσμα
πόσο σ αγάπησα
για σένα την αλήθεια
μονάχη άφησα

Αχ, αισιοδοξία
κουκλάρα μάγισσα
για να σε καταλάβω
αχ πόσο άργησα

Παλάτια μούχτιζες
αχ, αισιοδοξία
στην άμμο όνειρα
χωρία αξία

Τ αστέρια χάζευα
χιλιάδες βράδια
στο σπίτι γύριζα
με χέρια άδεια

Μα δεν με πείραζε
χαρά μου, φως μου
για μένα ήσουνα
ο άνθρωπός μου

Που νάσε αγάπη μου
που να σε ψάξω
για πάντα δίπλα σου
νάρθω ν αράξω!





araxtos & αχ

2 comments:

  1. ...Αχ, αισιοδοξία
    πολύ μου έλειψες
    απ την ημέρα που φυγες
    και μ εγκατέλειψες...

    Και εμένα μου λείπει,
    αλλά δεν τολμώ να την επαναφέρω στην ζωή μου, φοβάμαι μην απογοητευθώ όταν πιστέψω πάλι άδικα σε αυτήν...

    Καλησπέρα.

    ReplyDelete
  2. Γεια σου vista,

    Είναι μεγάλη ψεύτρα, πράγματι.

    ReplyDelete