20 May 2007

Ερωτο-απαντήσεις

Και βέβαια θα ανταποκριθώ στην πάσα που μου έκανε η φίλη μου AVRA

Αυτά «τα μικρά καθημερινά πράγματα» είναι που μας ευχαριστούν και μας κάνουν τη ζωή πιο όμορφη.

Δυστυχώς εγώ δεν θα το συνεχίσω κάνοντας πάσες σε άλλους φίλους, μόνο και μόνο γιατί είμαι λίγο «εκτός» τελευταία και δεν ξέρω αν ήδη έχουν προλάβει άλλοι.

Πάμε λοιπόν


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η ανακάλυψη ενός (ακόμα) ανθρώπου

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο καφές και το τσιγάρο (όταν δεν το έχω κόψει)

3. H τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χτες.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Δύσκολος

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Η (απο) - φυγή

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα «εν βρασμό ψυχής»

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Τον Νώε (που το σκέφτηκε ο μπαγάσας...)

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Τα ζώα

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Θα ήθελα να πάω στις Ινδίες

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Κίρκεργκορ, Ντοστογιέφσκυ, Χέμινγουέϊ, Καζαντζάκης...

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την «ισορροπία» της γνώσης

12. … και σε μια γυναίκα;
Την ευγένεια

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης
Μούτσιος (π.χ.)

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Βας βας βας ο Παρασκευάς (όταν πλένω το πουλί μου)

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ο γέρος και η Θάλασσα

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
«Αποκάλυψη τώρα»

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Εγγονόπουλος

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Άσπρόμαυρο

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Δεν την έχω κάνει ακόμα

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Παγωμένη βότκα

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν ήμουν σίγουρος

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την βλακεία

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
...να σκέφτομαι

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μία νέα κυβέρνηση με τον Αυτιά Υπουργό!

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν ο άλλος δεν πιστεύει την αλήθεια

26. Ποιο είναι το μότο σας;
...πάμε λοιπόν...

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Με το να με συγχωρέσουν όσοι έβλαψα

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Ότι υπάρχει

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Χαλαρά...& light





araxtos & χαλαρά

2 comments:

  1. αυτο με το ...βας βας παρασκευας ..γιατι εχει να κανει με ενα συγκεκριμενο σημειο του σωματος ? :-PPPPP


    καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
  2. Γειά σου avra, καλά να περνάς.
    Ε...είναι θέμα έμπνευσης...

    ReplyDelete