25 Sept 2007

3 φορές το καλοκαίρι...

3 φορές στεναχωρήθηκα φέτος το καλοκαίρι.
3 φορές σφίχτηκε η καρδιά μου.
3 φορές παρά λίγο να με πάρουν τα κλάματα.

3 φορές μαύρισε ο ουρανός μπροστά μου μέρα μεσημέρι.
3 φορές ένοιωσα αδύναμος σαν φτερό στον άνεμο.
3 φορές κατάλαβα ότι είμαι χρεωμένος με τη μοίρα μου και δεν θα γλυτώσω ποτέ και με τίποτα.

Η μία ήταν όταν κάηκε η Πάρνηθα.

Ένοιωσα μιά πίκρα ακαταλαβίστικη.
Ένοιωσα σαν να είχαν σκορπίσει μαύρα σύννεφα πάνω από την Αθήνα και να με πλάκωναν
Ένοιωσα ότι είχα ραντεβού, όχι μόνο με την ιστορία, αλλά και με την μοίρα μου.



Η δεύτερη ήταν όταν κάηκε η Πελοπόννησος. Ο Μοριάς που λέει και ο Πολύδωρας.
Αυτές οι φωνές στην TV ήταν κάτι σαν αρρώστια.
Κάτι σαν επιδημία που έπεσε ξαφνικά στη χώρα μου και μου έτρωγε τα συκώτια.
«Καιγόμαστε.......έλεος......σώστε μας.....»
Aρχαία τραγωδία.....
Και καιγόντουσαν πράγματι....
Άρπαζαν φωτιά τα χωράφια, τα σπίτια, τα ρούχα και οι άνθρωποι.....
Κι άρπαζε φωτιά και το δικό μου το μυαλό.
Πάλι η μοίρα παρουσιάστηκε μπροστά μου ολοζώντανη και κατάμαυρη.
«Ότι και να κάνετε, σαν να μου είπε η μοίρα, σε 10 λεπτά τα καταστρέφω, τα καίω τα κάνω μαύρα κι άραχνα....»

Η τρίτη φορά που πληγώθηκα φέτος ήταν μετά τις φωτιές.
Ήταν την ημέρα των εκλογών.
Το βράδυ των εκλογών.
Όταν είχε ανακοινωθεί το 50-60% των αποτελεσμάτων και διαφαινόταν από τη μία η ήττα του Πασοκ και από την άλλη υπήρχε το ερώτημα αν θα κατάφερνε η ΝΔ να σχηματίσει Κυβέρνηση...
Και ενώ εγώ σκεφτόμουν όπως το 60% σχεδόν των ελλήνων ...
Δηλαδή ότι θα φάω στη μάπα για 4 χρόνια ακόμα την ίδια (και χειρότερη) Νέα Δημοκρατία....ή θα την γλιτώσω στο πάρα 5....

Έπεσε η βόμβα!
Βόμβα 170 κιλών έπεσε, όχι στο Ζάππειο ή στη Χαριλάου...
Αλλά καταμεσής του σκορπισμένου μυαλού μου
Και ήρθε και κατάκατσε στο στομάχι μου.

Δεν ήταν μόνο η βιασύνη του ανθρωποφάγου και της παρέας του
Δεν ήταν μόνο το μέρος και η ώρα...
Ένοιωσα ανατριχίλα.
Σαν να γινόταν μπροστά στα μάτια μου ένα έγκλημα. Ένας φόνος!
4-5 τύποι μαζί και ο χοντρός, να έχουν πιάσει κάποιον από τα μαλλιά και να τον σφάζουν.


Πάλι κατάλαβα ότι δεν μπορώ, δεν θα μπορούσα ποτέ να γλιτώσω από τη μοίρα μου.
Πάλι η μοίρα μου μίλησε και πάλι μου είπε τα ίδια.
«‘Οτι και να κάνετε, μου είπε, εγώ τα καταστρέφω σε μηδέν χρόνο. Ούτε καν 10 λεπτά χρειάζομαι»
Και συνέχισε η καταραμένη μοίρα τις κορόνες....

«Και να ξέρεις, δεν κατάστρεψα μόνο το Γιώργο ή τον Βενιζέλο ή το Πασόκ, σε λίγο θα δεις ότι και η ΝΔ θα καταλάβει ότι είναι αυτή που προκαλεί το δέος στον κόσμο, ο κόσμος αισθάνεται ότι τώρα είναι άοπλος και χωρίς άμυνες στα χέρια των βρικολάκων Νεοδημοκρατών»

Έτσι αισθάνεται, πως θα το κάνουμε.
Και η ΝΔ χαίρεται γι αυτό!
Δεν έχει καταλάβει γιατί ο κόσμος είναι θλιμμένος που διαλύεται το Πασόκ

Είναι γιατί θα πέσει στα χέρια της!








araxtos & μοίρα

No comments:

Post a Comment