29 Sept 2007

Ποιος είσαι?

Έτσι είναι.
Για να μιλήσεις πρέπει να δώσεις «διαβατήριο» την σήμερον ημέραν.
Όχι για να μιλήσεις ακριβώς, αλλά για να σε ακούσουν πρέπει να «είσαι κάποιος»
Πρέπει να είσαι στέλεχος του πασοκ για να έχεις γνώμη για τα συμβαίνοντα.
Πρέπει να είσαι τουλάχιστον βουλευτής ή να έχεις «βολευτεί» για να μιλήσεις για την κυβέρνηση...
Αλλιώς σε γράφουν με μαρκαδόρο εκεί που δεν πιάνει το μολύβι.
Έτσι είναι φίλοι μου και μη σας κάνει εντύπωση ο μικρός διάλογος που είναι μεν «φανταστικός» αλλά όλοι τον έχουμε βιώσει κατά κάποιον τρόπο στην πραγματικότητα...

-Ναι, αλλά και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις εμένα.....
-Δεν είναι σωστά αυτά που σου λέω?
-Πες μας ποιος είσαι τέλος πάντων, που έχεις και το θράσος...
-Είναι σωστά αυτά που λέω?
-Κοίτα που δεν μας λέει ποιος είναι...έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε συζήτηση...
-Τι εννοείς «ποιος είμαι»? θέλεις το όνομά μου?
-Τι να το κάνω το όνομά σου ρε γελοίε? να μας πεις ποιος είναι...τι είσαι...τι θέση έχεις...
-Τι θέση έχω που?
-Στην κοινωνία...στον κοινωνικό ιστό....είσαι κάποιος τέλος πάντων? έχεις παρελθόν?
-Μπορείς να μου το κάνεις ποιο λιανά? είμαι Έλλην πολίτης δεν σου φτάνει αυτό?
-Και βέβαια δεν μου φτάνει...μιλάς για το πασοκ...είσαι μέλος? είσαι στην κλαδική?
πως μιλάς για το πασοκ χωρίς να είσαι κάποιο ιδρυτικό μέλος, χωρίς να είσαι στην κοινοβουλευτική ομάδα....χωρίς να είσαι στέλεχος....
-Οκ, ας μιλήσουμε για τη ΝΔ αν δεν σου κάνω να μιλάω για το πασοκ.....

Σ αφήνει ο ένας, σε πιάνει ο άλλος.

-Επ! και ποιος σου είπε ότι μπορείς να μιλάς για την κυβέρνηση.....
-Εσείς τι εννοείτε κύριε? δεν μπορώ να κρίνω την κυβέρνηση?
-Μπορείς αλλά...ποιος είσαι εσύ που θα την κρίνεις?
-Έχει σημασία ποιος είμαι ή τι θα πω?
-Και βέβαια έχει σημασία. Να δούμε ποιος μιλάει δηλαδή...τι δουλειά κάνεις?
-Είμαι άνεργος κύριε!
-Για κοιτάτε ρε....ήρθε ένας άνεργος, που δεν κατάφερε να πιάσει ούτε μιά δουλειά στη ζωή του...και θα μας μιλήσει για το πως κυβερνάται η χώρα....κάνε μας τη χάρη ρε
-Το θέμα δεν είναι τι είμαι και τι κάνω εγώ. Το θέμα είναι αν αυτά που λέω είναι σωστά ή αν είναι λάθος.
-Έτσι νομίζεις εσύ. Τι θα μας πει ένας άχρηστος τώρα...άντε και πολύ σημασία σου δώσαμε...
-Δεν είμαι άχρηστος κύριε. Και αν δεν κατάφερα να πιάσω δουλειά, δεν είναι από ανικανότητα...είναι από τιμιότητα και αξιοπρέπεια...είναι γιατί δεν έγλυψα κόλους για μιά θέση στο δημόσιο...είναι γιατί δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν είναι του χαραχτήρα μου...
-Για κοίτα ρε που έχει και χαραχτήρα το υποκείμενο...λοιπόν, πολύ σε ανεχτήκαμε βλάκα και πολύ σημασία σου δώσαμε...άντε να βγάλεις πρώτα ένα μεροκάματο, γίνε κάποιος, γίνε άνθρωπος...και μετά έλα να συζητήσουμε...
-Δηλαδή το «κάποιος» και το «άνθρωπος» έχει σχέση...συνδιάζεται με το τι λεφτά έχεις στο λογαριασμό σου?
-Τώρα το κατάλαβες? (ο ένας)
-Τώρα το κατάλαβες? (ο άλλος)

-Ε, σας πληροφορώ ότι δεν θα γίνω ποτέ «τέτοιος άνθρωπος» όχι γιατί δεν θα μπορούσα...αλλά γιατί εγώ...η οικογένειά μου...τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου...θέλω να περπατάνε και να κοιτάνε ψηλά, να ξέρουν ότι ο παππούς τους δεν έγλυψε κανέναν κερατά, κανέναν καριόλη σαν και σας. Σε κανέναν παλιόπουστα δεν έσκυψε να του φιλήσει τον κώλο.

-Θα κοιτάνε ψηλά και θα τρώνε άστρα παλιομαλάκα... !!!







araxtos & άστρα

No comments:

Post a Comment