11 Oct 2007

Τα λάθη του αιώνα



















Έκανα λάθος.
Την πάτησα σαν τον Βενιζέλο ένα πράμα.
Σας ζητώ και γω συγνώμη όπως και ο Βαγγέλης.

Έγινε κάτι που θα σας το αποκαλύψω τώρα αμέσως.

Πριν 2 ποστ, πιο κάτω δηλαδή είχα γράψει ένα ποστ για τον γάτο του Νίκου Δήμου.
Ήταν ένα ποστ κοινωνικού περιεχομένου και διδακτικό για τις επόμενες γενιές.
Αλλά (θα μου πείτε) αυτό δεν είναι λάθος!
Και γιατί αραχτέ έπεσες στο επίπεδο του Βενιζέλου? Γιατί έφτασες στον πάτο της αξιοπρέπειάς σου να μας ζητάς συγνώμη για κάτι που είναι σωστό?
Γιατί, ενώ είσαι ο ποιο σωστός άνθρωπος της εποχής μας να ζητάς έλεος?

Δεν κοιτάς που όλοι (εκτός από μένα, θα μου πείτε) κάνουν λάθη?
Λάθη κάνουν οι γιατροί.
Λάθη κάνει και ο Γιώργος
Λάθη και ο Βενιζέλος (Τον άκουσα με τ αυτιά μου να ζητάει συγνώμη....)
Λάθη και η Γιαννάκου.
Λάθη και ο Πολύδωρας.
κλπ κλπ για να μη σας κουράζω
Εποχή των λαθών δηλαδή

Και συ (εγώ εννοώ, να μη γίνει κανένα λάθος...) μας λες ότι έκανες λάθος?
Που, πότε πως και γιατί?
Εξηγήσου! (θα σκεφτώ ότι θα μου πείτε)
Και εξηγούμαι.

Ενώ έγραψα αυτό το ποστ για το γάτο του Νίκου Δ.
Το διδακτικό για τις επόμενες (και τις πρώην) γενεές
Τι έκανα λάθος...
Έγραψα καπάκι και 2 ακόμα ποστ και το «έθαψα»
Εν αγνοία μου βέβαια. (όλα τα λάθη από άγνοια είναι αλλιώς θα ήταν εσκεμμένο το έγκλημα)

Γιατί περί εγκλήματος πρόκειται αγαπητοί μου bloggerades.

Γι αυτό και θα επανορθώσω.
Θα το ξαναδημοσιεύσω στην πρώτη σελίδα

Εδώ δηλαδή.





araxtos & λάθη Χ λαθών

No comments:

Post a Comment