6 Sept 2008

Περαστικά σας...

-Πως είναι το μωρό?
-Μια χαρά
-Έξυπνο?
-Ουυυυυυυ ξεφτέρι
-Ρε γαμώτο...και τώρα τι θα κάνεις?
-Τι να κάνω...τίποτα δεν θα κάνω...έξυπνο σου είπα!
-...Και δεν παίρνει τίποτα? κανένα φάρμακο?...καμιά εγχείρηση?
-Τι να πάρει ρε...τρελός είσαι? δεν σου είπα ότι είναι χαζό...έξυπνο σου είπα...ακόμα δεν περπάτησε και μετράει μέχρι το 100...έχει πολύ μυαλό...σαΐνι σου λέω...
-Καλά...τι να κάνεις και συ....είναι να μη σου τύχει...Περαστικά σας πάντως...
-Ρε...αϊ στο διάολο που θα μου πεις και περαστικά....αϊ στο διάολο και ακόμα παραπέρα...



*****


-Κόφτο ρε το κολοτσίγαρο...φαρμάκι είναι...δηλητήριο πίνεις...
-Δεν μπορώ
-Και γιατί δηλαδή δεν μπορείς?
-Δεν θέλω να σκέφτομαι
-...........

**

-Και δε μου λες αγόρι μου...πως έμπλεξες εσύ σε ναρκωτικά? μια χαρά παιδί ρε ...
χαραμίζεις τη ζωή σου...
-Για να μη σκέφτομαι μπάρμπα...
-..........

**

-Το ποτό...τι σου προσφέρει το ποτό και πίνεις συνέχεια? το πολύ πολύ να σου χαλάσει το συκώτι...
-Πίνω για να μη σκέφτομαι
-Τι σκέφτεσαι δηλαδή όταν δεν πίνεις?
-Τα πάντα...δουλεύει το μυαλό μου και δεν θέλω...
-..........


**

-Μην τρως ρε γλυκά...πάστες και μαλακίες...παραπάχυνες, δεν το βλέπεις?
-Να σου πω κάτι? όταν τρώω ηρεμώ, σταματάει το μυαλό μου...παύω να σκέφτομαι
-..........



*****


-Πως είναι το μωρό?
-Μια χαρά
-Έξυπνο?
-Ουυυυυυυ ξεφτέρι...δεν περπάτησε ακόμα και να δεις μυαλό...έχει αρχίσει και σκέφτεται από τώρα...

-Τι να κάνεις και συ....είναι να μη σου τύχει... Περαστικά σας πάντως...
-!!!





araxtos & περαστικά

No comments:

Post a Comment