16 Oct 2008

Τα "Λάθη" της αριστεράς

Μην σας προβληματίζει αν πηδάω από έναν κύκλο θεμάτων σε άλλο.
Έτσι είμαι εγώ.
Όταν είμαι στα νεύρα μου «πηδάω» τα θέματα.

Σήμερα (τώρα που γράφω) έχω τα νεύρα μου.

Μου κάνει εντύπωση πως η ΝΔ παίζει στα δάχτυλα τους νόμους και τους κανονισμούς της Βουλής.
Μου κάνει εντύπωση που το Πασοκ που κάποτε τα γνώριζε αυτά, τώρα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.
Μου κάνει εντύπωση που το Σύριζα παίζει με τα νεύρα μας και κάνει τερτίπια στο Πασοκ για να πάρει κανένα ψηφάκι από το δήθεν ψάξιμο και «κείνης της περιόδου»!

Μα πιο πολύ μου κάνει εντύπωση η υποστήριξη στην ΝΔ του ΚΚΕ!

Είναι η δεύτερη φορά που το κάνει στα τελευταία χρόνια.
Ήταν «τότε», το «βρώμικο 89
Και συνεχίζει τώρα για να μας αποδείξει ότι μας γράφει στα.....παλιά της τα παπούτσια και το 2008

Μιλάμε για την «εξεταστική» και όχι «προανακριτική» με τις φανερές συνέπειες που θα προκύψουν με την εξεταστική.
Δηλαδή....ζήσε Μάη μου να φας αγγούρια.

ΔΕΝ είμαι Πασοκ
ΔΕΝ είμαι ΝΔ
ΔΕΝ είμαι ΚΚΕ
ΔΕΝ είμαι Σύριζα
ΔΕΝ είμαι Λαος

ΕΙΜΑΙ όμως Έλληνας πολίτης

ΚΑΙ ΘΕΛΩ προανακριτική κύριοι της Αριστεράς

ΘΕΛΩ ποινικές ευθύνες και όχι άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε.

Και θέλω να πω στον Σύριζα ότι μόλις σήμερα έχασε μια πιθανή (πιθανότατη) ψήφο από εμένα.

Δεν ξέρω αν πήρε από αλλού αλλά από μένα την έχασε.
Και όχι μόνο στις επόμενες εκλογές, αλλά δια παντός και για πάντα.
Αυτά τα τερτιπάκια την ώρα που «καίγεται» ο κόσμος δεν τα γουστάρω.

Όσον αφορά το ΚΚΕ θα επανέλθω
Και θα επανέλθω δριμύτερος γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει «λάθος» ούτε η δεύτερη.
Θα σας θυμίσω και τα «λάθη» του παρελθόντος.
Τότε που πάλι «καιγότανε» ο κόσμος κι αυτοί χόρευαν το χορό της πουστιάς και του καρφώματος των ομοϊδεατών τους.
Τότε που δεν συμμετείχαν σε εκλογές με αποτέλεσμα να κυριαρχήσει η δεξιά για 50 χρόνια με τις γνωστές συνέπειες.
Αυτά τα «λάθη» τα «αναγνωρίζουν» τώρα, αλλά δεν τα αναγνωρίζω εγώ γιατί κάτι μου λέει ότι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΗ κύριοι «σύντροφοι»

Κάτι άλλο έπαιζε και παίζει ακόμα.






araxtos & «λάθη»

No comments:

Post a Comment