27 Jul 2010

Μίκης Θεοδωράκης και διλήμματα - 2

Έχουμε όμως και το δίλημμα των σαλονιών.

«Θεοδωράκης ή Χατζηδάκης»?
Εδώ σε έχω μάγκα μου!
Άντε τώρα να είσαι υπάλληλος σε δημόσια υπηρεσία και να είσαι Θεοδωρακικός!
Θα σου έκοβαν τον κόλο.
Γιατί ως γνωστόν οι Θεοδωρακικοί ήσαν κουμμουνισταί (που θα έλεγε και ο Πατακός)
Αν όμως ήσουνα εργάτης δεν είχες πρόβλημα. ΄Ετσι κι αλλιώς «βρεγμένη» ήταν η τάξη σου.
-Εγώ είμαι με τον Θεοδωράκη
-Και γω είμαι με τον Χατζηδάκη
-Στα παπάρια μου, το ήξερα.

Και το ήξερε γιατί ήξερε και τι εφημερίδα διάβαζε. Διάβαζε την «Ακρόπολις».
Μπορεί να ήταν με τον Μίκη? όχι βέβαια.
Το πρόβλημα άρχισε να γίνεται δύσκολο όμως όταν ο Μίκης αναγνωρίστηκε απ όλο τον κόσμο.
Εκεί «την έπεσαν» οι σαλονάτοι και χάλασαν την φασουλάδα του φτωχού.
-Και γω με τον Θεοδωράκη είμαι.
-Σώπα ρε, από που κι ως που
-Είναι πολύ καλός συνθέτης, το διάβασα και στην Ακρόπολη. Τον παραδέχεται όλος ο κόσμος.
Αυτά κάνουν οι σαλονάδες και χαλάνε την πιάτσα.
Το είδατε αυτό ζωντανά και με την Εθνική το 2004 στο Ευρωπαϊκό.
Ή δεν το είδατε? ή δεν το καταλάβατε?
Ακόμα και ο Εθνικός μας αφηγητής κλασσικού χορού ήταν εκεί!
Ο Αλέξης Κωστάλας!
Είναι δυνατόν? είπες εσύ όταν τον είδες...τι δουλειά έχει αυτός με το ποδόσφαιρο?
Που όταν έβλεπε μπάλα στην TV ανακατευόταν το στομάχι του και δεν έτρωγε για 2 εβδομάδες...(γι αυτό είναι αδύνατος μετά από κάθε μουντιάλ)
Και όμως...
Τον έφεραν οι «σαλονάτοι» για να μην αφήσουν τη δόξα του Ευρωπαϊκού για μας...τον λαό.
Όλα δικά τους τα θέλουν αυτοί πάρτο χαμπάρι
Εδώ κάποτε, πιο παλιά, έγιναν και Χριστιανοί!
Καπηλεύτηκαν τη θρησκεία του λαού, που έλεγε «ο έχων 2 χιτώνες...» κλπ κλπ
Τόσο μασκαράδες είναι.
Όμως ας πάμε πάλι στο θέμα μας.

Μπερδεύτηκε το σύμπαν με το δίλημμα Θεοδωράκης ή Χατζηδάκης.
Άρχισαν και οι φτωχομπινέδες να επικαλούνται τον...Χατζηδάκη!
-Και γω με τον Χατζηδάκη είμαι
-Και που τον ξέρεις εσύ τον Μάνο?
-Τον άκουσα στο ραδιόφωνο
-Α να χαθείς φτωχομπινέ μεροκαματιάρη. Εσύ το πολύ πολύ να είσαι με τον Φλωρινιώτη!
-Και ο Χατζηδάκης είναι με τον Φλωρινιώτη!
Και πράγματι ήταν. Το είχε πει σε μια συνέντευξη.
Αυτός έκανε φίρμα τον Φλωρινιώτη.
Δεν κάνω πλάκα.
Και έτσι μπερδεύτηκαν πολύ τα πράγματα. Καταργήθηκαν οι τάξεις, καταργήθηκαν οι ξεκάθαροι άνθρωποι.
Φτωχοί και πλούσιοι έγιναν ένα
Και τι να κάνει και ο μεγ. Καραμανλής που όταν ήρθε από την «εξορία» είδε αυτά τα χάλια στο λαό.
Νομιμοποίησε το ΚΚΕ!
Μάλιστα κύριε. Αλήθεια λέω.
Και όχι μόνο.
Έφαγε και τον Βασιλιά!
Τον Κωνσταντίνο τον περιβόητο.

Αλλά ας μην ξεφύγουμε από το θέμα।



Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment