21 Feb 2011

Τόσο απλό!

Αυτό το «κάθε πέρσι και καλύτερα» ισχύει τελικά και για την τηλεόραση.
Όπου κάθε χρόνος που περνάει, αντιστοιχεί σε δέκα χειρότερα χρόνια για την TV.

Το τι ηλιθιότητες μπορεί να ακούσει κανείς ειδικά τελευταία δεν λέγεται.

Εκτός των άλλων, και το 80% (95 πες) των ειδήσεων ασχολούνται, εδώ και πάνω από 1 χρόνο, με το ΔΝΤ.
Εντάξει ρε παλικάρια, το εμπεδώσαμε ότι είναι κακό το ΔΝΤ, κακιά η Ευρώπη, κακίστρω η Μέρκελ...
Μόνο εμείς είμαστε καλοί και λεβέντες (ενίοτε και μάγκες).

Και τι θέλετε να κάνουμε τώρα?
Τι να κάνω εγώ ο φτωχός βιοπαλαιστής της καθημερινότητας?
Να «ρίξω» την Κυβέρνηση?
Ή να γίνω ... Αιγύπτιος και να αρχίσω να πετάω πέτρες?
Και αν καταφέρω να ρίξω την Κυβέρνηση ποια θα είναι η επόμενη?
Μου λες πληζ?
Ή αν γίνω ξαφνικά Αιγύπτιος, ποιος θα πληρώσει μετά τις ζημιές?
Πάλι εγώ?

Να την «πιέσω» θα μου πεις.

Μπορεί να είναι σωστό αυτό (λέμε τώρα)...
Και συ μπορεί να πιέζεις εμένα...να πιέσω την Κυβέρνηση...Να πιέσει την Ευρώπη και το ΔΝΤ...Να πιέσει τις τράπεζες να μου δώσουν δάνεια...
Να «καταναλώνω» εγώ εμπορεύματα...για να έχεις εσύ διαφημίσεις.

Αν είναι αυτό το τόσο απλό, πάω πάσο.
Εγώ το κατάλαβα.
Πες το όμως καθαρά να σε καταλάβουν και οι υπόλοιποι.

Ή μήπως θες να τους ... πιέσω εγώ που το κατάλαβα με το blog μου?




araxtos &...18 πίεση!

2 comments:

  1. Ασε μην πιέζεσαι και σου ανέβει η πίεση. Καλημέρααααα

    ReplyDelete
  2. Γεια σου ellinida μου...
    Με πρήξανε

    ReplyDelete