13 Sept 2011

"Η αγάπη που κρατάς είναι το βάρος που κουβαλάς"

Τι ναι τούτο πάλι που πάθαμε...
Αν είναι δυνατόν!

Δεν φτάνει που πληρώνουμε τα σπασμένα...
Δεν φτάνει που δεν έχουμε μέλλον ως κράτος, ως χώρα, ως ...
Δεν φτάνει που "δεν έχουμε τα οικονομικά" !!!
(Αυτό το έκλεψα από κάτι ζητιάνους που τριγύριζαν στον ηλεκτρικό πριν από μερικά χρόνια - τελευταία δεν τους βλέπω)
"Δεν έχω τα οικονομικά" έλεγε με προσεγμένη απροσεξία η ζητιάνα που προσπαθούσε να συγκινήσει τον κόσμο στο τρένο.

Δεν έχουμε τα οικονομικά λοιπόν...αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Έχουμε πάψει να έχουμε και την αίσθηση...
Την αίσθηση ότι ζούμε!
Την αίσθηση ότι κάτι θα μας τύχει αύριο, ή τώρα, ή σε λίγο. Κάτι καλό, κάτι απρόσμενο...
Κάτι τέλος πάντων.
Τίποτα δεν συμβαίνει.
Ή τουλάχιστον τίποτα καλό δεν συμβαίνει.

Το πολύ-πολύ να συμβεί άλλη μια απειλή από τα κανάλια...
"Αν δεν είσαστε φρόνιμα παιδιά θα σας πάρει ο διάολος και θα σας σηκώσει"
Ή αλλιώς..."Θα ξαναγυρίσετε στη δραχμή"
Αυτό κι αν είναι απειλή!

Στη δραχμή...Θεός φυλάξει!

Δεν θέλω να σας κουράσω σήμερα, πρώτη ημέρα που ξανάπιασα αυτά τα πλήκτρα και τα χτυπάω σαν να φταίνε τούτα για τον κακό μπελά που μας βρήκε.
Αλλά έχω την αίσθηση ότι θα σας κουράσω φέτος έτσι κι αλλιώς.
Ας το αφήσω για αργότερα.
Όταν θα έρθει ο χειμώνας ο δύσκολος.
Όταν θα αρχίσουν οι βροχές και τα κρύα.

Εκείνο που θέλω, μόνο, να σας πω σήμερα είναι...
Ότι θα προσπαθήσω να αντισταθώ στις οικονομικοπολιτικές αναλύσεις που θα βρείτε αλλού.
Θα προσπαθήσω να αντισταθώ στη βάναυση εισβολή στον εγκέφαλό μου της απαισιόδοξης πλευράς του χάους που θα επικρατήσει απόλυτα σε λίγο.
Όχι ότι υπάρχει αισιόδοξη πλευρά...αλλά...

Αλλά θα προσπαθήσω να βάλω σε τάξη το μυαλό μου.
Θα προσπαθήσω να επιβιώσω χωρίς να αφήσω τα "σκατά" να μπουν μέσα στο αίμα μου και να το μολύνουν κι άλλο.

Θα προσπαθήσω να βάλω σε τάξη και το PC μου.
Να βρω εδώ μέσα παλιές σημειώσεις.
Να βρω ωραία (τρόπος του λέγειν) γραπτά που έχω γράψει τα παλιά ωραία χρόνια (πριν 2-3).
Και δεν τα έχω ανεβάσει στο blog

Ίσως θέλω να το κάνω αυτό γιατί είμαι σίγουρος πως άμα δεν βάλεις τάξη στον υπολογιστή σου, δεν μπορείς να βάλεις και στο μυαλό σου.

Δεν μ αρέσει η φράση "καλό χειμώνα" γι αυτό δεν σας το λέω
Σας εύχομαι όμως "αγαπητοί μου αναγνώστες" όσοι κι αν είσαστε (εμένα μου φτάνει και ένας)
Να ξεφορτώσετε όσο πιο γρήγορα τη σαβούρα που σας φόρτωσαν στο μυαλό και στην ψυχή
Να πετάξετε από πάνω σας τα άγχη και τις αγωνίες
Και να έχετε μόνο στο μυαλό σας, αυτό που λέει...

"Η αγάπη που κρατάς είναι το βάρος που κουβαλάς"

Δεν θυμάμαι που το άκουσα ή το διάβασα, σημασία έχει το νόημα
Και το νόημα είναι...
Βρες κάτι, κάποιον, κάποια, οτιδήποτε, οπουδήποτε...να του προσφέρεις την αγάπη σου.
Γιατί αν δεν προσφέρεις την αγάπη σου, θα γίνει βάρος που θα αναγκαστείς να το κουβαλάς.

(Αν δεν βρεις κάπου αλλού να την προσφέρεις, εγώ είμαι διαθέσιμος, έστω και από δω, μέσω blog)
!!!





araxtos & light

2 comments:

  1. Ας πούμε "καλό φθινόπωρο", χωρίς περιττά βάρη!

    :-)

    ReplyDelete
  2. Καλό φθινόπωρο ng :)

    ReplyDelete