8 Oct 2014

Ο μόνος επιζών?

Καλησπέρα σας...
Δεν ξέρω αν έχουν ανακαλύψει οι Αμερικάνοι κάποιον υιό που εξαφανίζει τους blogerades, γιατί αν έχουν ανακαλύψει (κάποιον υιό που εξαφανίζει τους blogerades) σίγουρα θα τον έχουν χρησιμοποιήσει (τον υιό που...τώρα πως διάολο θυμήθηκα τον Νίκο Φώσκολο δεν μπορώ να το εξηγήσω...)
Γιατί αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε τι άλλο μπορεί να συμβαίνει?
Ποιος μπορεί να μου πει που πήγαν?
Τι απέγιναν?
Που βρίσκονται?
Αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι στην πόλη μετά την ατομική καταστροφή.
Θα θυμάστε κάτι αμερικάνικα φιλμ "της επόμενης μέρας".
Κάτι τέτοιο μου συμβαίνει και μένα.

Μήπως πράγματι είμαι ο ...μόνος επιζών?
Χμ...δεν είναι και άσχημα...
Ποτέ δεν μου άρεσε η πολυκοσμία...και...μερικές φορές σκεφτόμουνα πως θα μπορούσα να εξαφανίσω όλον τον κόσμο και να μείνω μόνος μου στη γη!
Χα χα..
Λες να συμβαίνει αυτό?
Να έγινε από μόνο του?
Και αν δεν έγινε στη γη...σίγουρα έγινε στα blogs!
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.
Οπότε...κάτι είναι κι αυτό.

Είμαι μόνος μου λοιπόν!
Δεν χρειάζεται να δώσω εξηγήσεις σε κανέναν!
Μπορώ να γράφω όσο θέλω!
Ολόκληρα "σεντόνια" όπως τα λέγαμε παλιά!
Χωρίς να δίνω λογαριασμό!

Ας ξεκινήσω λοιπόν...

Αλλά τι να γράψω και γιατί να γράψω κάτι που δεν θα το διαβάσει κανείς?
Ιδού η απορία.
Α...ναι...θα το διαβάσω εγώ!
Αύριο.

Ή μάλλον...θα το γράψω αύριο και θα το διαβάσω μεθαύριο!

Ο μόνος επιζών είμαι και...ότι θέλω κάνω.




araxtos & ...άντε...καληνύχτα μου!

1 comment:

  1. καλή ερώτηση. Και εγώ σήμερα, μετά από πολύ καιρό έκανα μια βόλτα στη μπλογκόσφαιρα και αναρωτιόμουν που καιπως χαθήκαμε όλοι στο διάστημα (του καθένα ξεχωριστά ...)

    Λες να είναι υπερκόπωση, ή μήπως βραχυκύκλωμα;
    Ευχομαι να μην έιναι κορεσμός.

    Χαιρετίσματα Αραχτέ μας :)

    ReplyDelete