6 Apr 2016

Όλα πάνε καλά

Με έχει τρελάνει η γυναίκα μου
-araxte, γράψε κανα ποστ στο μπλοκ σου
-Τι να γράψω?
-Εμένα ρωτάς? εσύ είσαι ο γραφιάς...έχεις να γράψεις από το
Φεβρουάριο και τώρα έχουμε Απρίλιο
-Ε, και?
-Θα ανησυχούν οι αναγνώστες σου
-Και τι σε νοιάζει εσένα? δικοί μου αναγνώστες είναι

Κάπου εκεί φεύγει (και αποσύρεται στα διαμερίσματά της)
Και εγώ σκέφτομαι...
Τι θα μπορούσα να γράψω?
Όλα πάνε καλά
Το ΔΝΤ θα παραμείνει
Τα μέτρα θα ψηφιστούν (παρ όλο που θα στεναχωρηθεί ο Μπογδάνος)
Οι "άτυποι" μετανάστες τελικά θα μείνουν στην Ελλάδα
(αυτό το τελευταίο δεν το κατάλαβα...έχουμε περίπου 2.000.000
μετανάστες και θα μας πειράξει αν μείνουν ακόμα 100-150.000)?
Τέλος πάντων

Όλα πάνε καλά
Τι να γράψω και γω ο φτωχός (πλην τίμιος) μπλογκεράς?

Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι μου "κάηκε" ο σκληρός
(εξωτερικός παρακαλώ)
Και όλα τα αρχεία αχρηστευτήκανε!

Τώρα, όσον αφορά τους χιλιάδες αναγνώστες μου
έχω την αίσθηση ότι ουδόλως τους απασχολεί αυτό

Αν με ρωτήσεις (που δεν με ρωτάς)
Τι πιστεύω ότι τους απασχολεί θα σου απαντήσω ευθέως
και άμεσα.
Τους απασχολεί μήπως αυξηθεί η συνδρομή του κινητού
Άντε και της Nova
Εμένα δεν με απασχολεί, οπότε...τέρμα η συζήτηση

Τελικά έγραψα ποστ με το...τίποτα
Πάω να το πω στην γυναίκα (μου)
(Αυτό το κτητικό (μου) δεν μου πολυαρέσει γι αυτό και το
έβαλα σε παρένθεση.





araxtos & όλα πάνε μια χαρά


No comments:

Post a Comment