25 Apr 2005

Σατανικό σχέδιο




-Ταρζάν....Ταρζάν.....Ταρζααάααανννν.....
-Τι έπαθες Ποκοπίκο και σκούζεις?
-Ταρζαάααααανν...πούναι ο Ταρζάν ρε παιδιά?
-Έχει πάει με την Τσίτα να μαζέψει μπανάνες
-Προς τα που πήγε Χουχούκα?
-Να, από κει....Α νάτος έρχεται
-Ταρζάν...
-΄Ελα Ποκοπίκο, τι θες?
-Δεν μπορώ να σου πω εδώ, πάμε στη γωνία να μη μας ακούνε
-Έλα εδώ καλά είναι?
-Ναι...δε μου λες Ταρζάν...άκουσες ειδήσεις?
-Όχι έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ για την άγρια Αθήνα στην ΕΤ2
-Ευαγγελάτο δεν είδες?
-Όχι, καθόλου
-Λοιπόν Ταρζάν, άκου τι άκουσα στο ALTER...υπάρχουν κάτι σίδερα, απ αυτά που σιδερώνουν τα πουκάμισα, που είναι ελαττωματικό και σκοτώνει...
-Άντε!
-Ναι, Κινέζικα είναι λέει
-Σοβαρά?
-Σοβαρότατα, χαλάει ο κόσμος
-Να πω και στην Τζέην να βάλει το ALTER
-Όχι...Οχι...γι αυτό σε προλαβαίνω...έχω ένα σχέδιο...
-Για πες
-Άκου προσεκτικά....κατ αρχήν θα χαλάσουμε την TV να μην το δει...
-!!!
-Μετά θα ψάξω εγώ στα μαγαζιά να βρω κανένα σίδερο PERLA αυτή είναι η μάρκα.
-!!!!
-Αυτές τις μέρες η Τζέην δεν έχει γενέθλεια?
-Ναι, στις 26 Απριλίου
-Αύριο είναι...μόλις που προλαβαίνουμε
-Και?...
-Αύριο θα σου έχω ένα PERLA πακεταρισμένο σε συσκευασία δώρου, θα στο δώσω και θα το κάνεις δώρο στην Τζέην.
-Είχα σκοπό να πάω στο ρέμα και να τις μαζέψω λουλούδια...
-Όχι....Όχι...με τίποτα....θα τις κάνεις δώρο το PERLA, αυτή θα πάει να σου σιδερώσει κανά πουκάμισο...και...
-Μα, ρε Ποκοπίκο, εγώ τα σιδερώνω τα πουκάμισα...
-!!!
-???
-Ρε τι πάθαμε...
-Ναι, και τα δικά μου και τα δικά της
-..........
-Έχουμε μοιράσει τις δουλειές του σπιτιού
-Καλά εσύ είσαι τελείως βλάκας μου φαίνεται Ταρζάν...άκου τι θα κάνεις...θα πέσεις και θα χτυπήσεις το χέρι σου και θα αναγκαστεί να σιδερώσει η Τζέην..
-Στα ψέματα?
-Ναι ρε, στα ψέματα
-Και?
-Με το πρώτο πουκάμισο που θα σιδερώσει...τέζα η κυρία
-Καλά Ποκοπίκο, εγώ δεν τα κατέχω και πολύ αυτά...πες μου εσύ τι θα κάνω...αλλά είναι ανάγκη να την στείλουμε αδιάβαστη?
-Ναι ρε Ταρζάν, ευκαιρία είναι. Θα τα μαζέψουνε τα σίδερα και μετά άντε να κάνεις το τέλειο έγκλημα...
-Καλά Ποκοπίκο, από προχτές που τα συζητάγαμε με προβλημάτισε το γεγονός ότι τα έχει με τον Γκαούρ...
-Ωραία....λοιπόν ....βγάλε καμιά κραυγή απ αυτές που ξέρεις εσύ και πάμε να τους πούμε ότι έσπασες το χέρι σου, εγώ μετά θα πεταχτώ στα μαγαζιά...έχεις καθόλου ψιλά για να πάρω το σίδερο?
-Πόσο κάνει?
-Καμιά 20ριά ευρώ το πολύ
-Πάρε ένα 50ντάρι και φέρε μου τα ρέστα.

Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment