18 Jun 2005

Παίζεις?



-Ποκοπίκο θες να παίξουμε?
-Τι να παίξουμε Χουχού?
-Τη γυναίκα και τον άντρα
-!
-Καλά ρε Ποκοπίκο...χαζός είσαι? ελληνικά σου μιλάω?
-Ποιος θα κάνει τον άντρα?
-Εσύ, βλάκα
-Α...είπα και γω...και δεν παίζουμε...
-Ποκοπίκο, θα με παντρευτείς?
-Όχι !
-Ναι έπρεπε να πεις ρε ηλίθιε...
-Γιατί έπρεπε να πω ναι?
-Έτσι είναι το παιχνίδι ρε βλαμμένο
-Για ξαναθύμισέ το μου ρε Χουχού
-Λοιπόν, άκου,...εγώ θα σε ρωτάω αν μ αγαπάς, εσύ θα μου λες ναι, μετά θα σε ρωτάω αν έχεις πρόβλημα με την αδερφή μου τη Λίτσα, εσύ θα μου λες όχι...μετά θα σε ρωτάω πως βλέπεις τη μάνα μου...εσύ θα μου λες ότι είναι πολύ καλή κυρία...μετά θα σε ρωτάω για όλους βρε αδερφάκι μου......και στο τέλος θα σε ρωτήσω αν θα με παντρευτείς...και εσύ θα μου πεις ναι....κατάλαβες βλάκα?
-Όχι, δεν θα σε παντρευτώ, δεν θα σε παντρευτώ, δεν θα σε παντρευτώ...με τίποτα...δεν παντρεύομαι εγώ μια ηλίθια....κατάλαβες ηλίθια?
-Ούτε να παίξεις δεν ξέρεις κομπλεξικέ βλάκα, φαλοκράτη, φασιστοειδές υποκείμενο...
-!!!
-Ρε βλάκα Ποκοπίκο, νομίζεις πως εγώ θέλω να σε παντρευτώ? και να σου πλένω τα σώβρακα και τις κάλτσες?
-Το πλυντήριο τα πλένει
-Και ποιος τα σιδερώνει ρε χαραμοφάη?
-Γι αυτό δεν σε παντρεύομαι γιατί βρίζεις
-Εγώ δεν θέλω να με παντρευτείς ρε τενεκέ εγώ θέλω να με κοροϊδέψεις, να μου πεις ψέματα, να έχω έναν άνθρωπο που να φταίει για όλα, να έχω έναν άνθρωπο να μισώ...
-Εγώ δεν λέω ψέματα είμαι τύπος ειλικρινής.
-Χέστηκα για σένα βλαμμένο, εγώ για μένα ενδιαφέρομαι, θέλω να ταχτοποιήσω το μέλλον μου
-Και από μένα τι θες...
-Θέλω να με κοροϊδέψεις, είπαμε ανίκανε βλάκα, θέλω και γω να έχω ένα άλλοθι, θέλω ότι κάνω στο μέλλον να μη φταίω εγώ αλλά εσύ.
Τι θα λέω αργότερα στην ψυχολόγο μου ρε βλίτο? Ποιος θα ευθύνεται που θα απατώ τον άντρα μου, άλλος θα είναι Ποκοπίκο και όχι εσύ, άσε που θα είναι δημόσιος υπάλληλος, ποιος θα φταίει που θα τον απατώ αν όχι εσύ?
Ο πρώτος άντρας που πίστεψα και με κορόιδεψε? Εμένα το αθώο κοριτσάκι? Εσύ ο αδερφικός μου φίλος ο Ποκοπίκο που με παράτησες αφού με ξέσκισες από όλες τις μπάντες?
-Εγώ?
-Ναι ρε χέστη. Ναι ρε χέστη της ζωής. Αυτή είναι η ζωή βλάκα.
Και πρέπει να διαλέξεις ένα ρόλο.
-Τι είναι αυτά που λες Χουχού? ζαλίστηκες?
-Ποκοπίκο, διάλεξε, σου δίνω την ευκαιρία να διαλέξεις το ρόλο σου. Αν δεν το κάνεις, θα διαλέξω εγώ. Και κανείς δεν ξέρει ποιο ρόλο θα διαλέξω τελικά. Βλάκα.



Συνεχίζεται

3 comments:

  1. Θα με συγχωρέσεις που θα γράψω ένα άσχετο σχόλιο.Έχουμε το ίδιο template και ήθελα να σε ρωτήσω πως οργάνωσες το δικό σου ώστε οι προηγούμενες καταχωρήσεις σου να βγαίνουν πλάγια.Παλεύω να βάλω και τα λινκς αλλά δεν μπορώ να τα καταφέρω.Εάν έχεις χρόνο για χάσιμο πες μου...

    ReplyDelete
  2. Anonymous24/6/05 06:04

    Ωραιο! Λιγο αγριο αλλα ωραιο.
    Θανασης

    ReplyDelete
  3. Τόσο άγριο...
    Σαν την αλήθεια.
    Ναι.

    ReplyDelete