26 Apr 2005

Αaaououουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι





Ααααααουουουααααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.....
Αουυυουουυυυυυααααααιιιιιιιιιιιιιιιιιι...
Η κραυγή του Ταρζάν διέσχιζε όλη τη ζούγκλα και έκανε τα άγρια θηρία να ανατριχιάσουν, ως συνήθως...
Η μόνη που δεν ανατρίχιαζε ήταν η Τζέην. Τον είχε μάθει πια τον Ταρζάν και την αγριοφωνάρα του
-Τι έπαθες ρε αχαΐρευτε πάλι και φωνάζεις σαν χαλασμένη ατμομηχανή?
- Ααααααουουουααααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.....
-Καλά, το ακούσαμε, σκάσε πια και διώχνεις τα κοτόπουλα παλιομπαγλαμά.
-Ααααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι το χεράκι μου....Τζέην να σου πω τα νέα...έπεσα από τη μπανανιά και έσπασα το χέρι μου...
-1,5 μέτρο ύψος έχει η μπανανιά ρε κόπανε....πως έσπασες το χέρι σου ηλίθιε...
-Έσπασε Τζέην αγάπη μου, πρέπει να πάω στο ΚΑΤ
-Ποιο ΚΑΤ ρε σαχλαμάρα? υπάρχει ΚΑΤ στη ζούγκλα?
-Θα πάω στο Μάγο να μου το φτιάξει
-Ο Μάγος δεν δουλεύει σήμερα είναι αργία. Πάρε άδεια από τη δουλειά και κάτσε κανα δυο μέρες, να δούμε τι θα κάνουμε με σένα..
Εν τω μεταξύ ο Ποκοπίκο βρήκε τελικά το ατμοσίδερο το πλήρωσε 45 ευρώ, μαύρη αγορά, και το πήγε σε πακέτο δώρου στον Ταρζάν
-Πάρε Ταρζάν το δώρο που θα δώσεις στη Τζέην. Είναι το ατμοσίδερο που σούλεγα.
-Άσε Ποκοπίκο έπεσα από τη μπανανιά και έσπασα το χέρι μου
-Σε τα μας τώρα Ταρζανάκο, αφού είπαμε αυτό να το λες στη Τζέην
-Αλήθεια Ποκοπίκο, δεν είναι παραμύθι
-????
-Ναι, και με πονάει τώρα το άτιμο.
-Δεν πειράζει Ταρζάν, ακόμα καλύτερα, πάρε το δώρο και δώστο στη Τζέην.
-Οκ θα το δώσω το μεσημέρι. Να δούμε ποιος θα μας γλυτώσει από καμιά φυλακή μετά Ποκοπίκο
-Μη σε νοιάζει και μην το μελετάς και το γρουσουζέψεις.
Το μεσημέρι αφού έφαγαν καλά και ήπιαν καμια δεκαριά μπύρες...
-Ταρζάν αντρούλη μου κοίτα τι μου έκανε δώρο ο Γκαούρ...
-Και γω σου πήρα δώρο αγάπη μου, χρόνια πολλά, έλα κοντά να σου δώσω ένα φιλάκι...
Εν τω μεταξύ το κλασσικό άσμα το τραγουδούσαν όλοι μαζί...
«Να ζήσεις Τζενούλα και χρόνια πολλά, μεγάαααλη να γίνει με άαααασπρα μαλιά»
-Να πάρε το δωράκι σου αγαπημένη μου σύντροφε της ζούγκλας...
-ΩΩΩ πολύ ωραίο πακέτο Ταρζανάκο, τι να έχει μέσα άραγε?
-Άνοιξέ το αγάπη μου...
-Άνοιξε και συ αυτό που μου έδωσε ο Γκαούρ μωρό μου
-Πάρτο Ποκοπίκο και άνοιξέ το γιατί δεν μπορώ εγώ με αυτό το χέρι στο γύψο
Το άνοιξε ο Ποκοπίκο....και τι να δει.....
-Αυτό Τζέην είναι ένα ατμοσίδερο PERLA!!!!!!!
-Ναι Ποκοπικάκο μου, μου το έκανε δώρο ο Γκαούρ για να το δώσω στον Ταρζάν να σιδερώνει...Εσύ τι μου πήρες Ταρζάν?
-!!!!
-!!!!
-Ε....ε....ένα ατμοσίδερο PERLA α.....α.....αγάπη μου.....
-Τι να το κάνω το σίδερο ρε χαραμοφάη? αφού εσύ σιδερώνεις
-Ε...ε...είπα να σου κάνω και γω ένα δώρο χρήσιμο αγάπη μου...μια και έσπασα το χέρι μου...να σε διευκολύνω να σιδερώσεις εσύ.
-Με PERLA κινέζικο?
-Ναι τι έχουν τα κινέζικα? μια χαρά είναι και φτηνά.
-Ρε, εδώ γίνεται χαμός, βούιξε η ζούγκλα με τα σίδερα....
-Δεν άκουσα τίποτα
-Εμ τέτοιος βλάκας που είσαι τι ν ακούσεις που όλη μέρα γυρνάς με την Τσίτα
Ο Ποκοπίκο είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα...καλά που το άκουσε η βλαμένη για τα σίδερα? και αφού το άκουσε πως έδωσε ένα τέτοιο στον Ταρζάν? και ο Γκαούρ τι ρόλο παίζει? θέλουν να ξεπαστρέψουν τον άρχοντα της ζούγκλας? τον Ταρζάν?
-«Ταρζάν, πάμε έξω θέλω να σου μιλήσω»
-Τι έπαθες Ποκοπίκο και ψιθυρίζεις στο αφτί μου?
-«Πάμε έξω ένα λεπτό»
Με τα πολλά, κατάλαβε ο Ταρζάν και ακολούθησε τον Ποκοπίκο
-Ταρζάν, αυτό που πήγαμε να κάνουμε εμείς, μας τόκαναν αυτοί...
-Τι πήγαμε να κάνουμε εμείς Ποκοπίκο?
-Καλά, άστο, εσύ είσαι τελείως χαζός, και πούσε...πέτα τα σίδερα και τα δύο, είναι ελαττωματικά...άντε, θα βρω κανα μπελά με σένα...

Συνεχίζεται

2 comments:

  1. xaxaxaaa ftiaxnei h plokh siga siga!!plaka exei ;-D

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Blogarismeni, τουλάχιστον έχει ο Ποκοπίκο μια φαν αναγνώστρια, θα του το πω.

    ReplyDelete