26 Apr 2005

love story




-Ποκοπίκο να ...σου κάνω μια ερώτηση?
-Και δεν κάνεις Χουχού
-Ποκοπίκο θέλω να με προσέχεις όταν σου μιλάω
-?
-Να με κοιτάς
-Ακούω
-Να με κοιτάς
-Ορίστε λέγε
-Έτσι δεν μπορώ να σου πω...παράτα το PC και ασχολήσου λίγο μαζί μου
-Φτού...κάτσε να βγω από το δίκτυο....λέγε τώρα
-Ποκοπίκο....ήθελα να σε ρωτήσω....
-?
-...Αν...πως να στο πω....αν.....
-Αν...τι?
-Ποκοπίκο! μ αγαπάς?
-!!!
-Κάτι σε ρώτησα!
-Κάτσε ρε Χουχού...ερώτηση είναι αυτή?
-Ερώτηση και περιμένω απάντηση
-Έτσι? τώρα? στα γρήγορα?
-Τι? θέλεις να το σκεφτείς?
-Ε ναι! άσε μου 10 λεπτά καιρό
-Α...έτσι ε....κατάλαβα....
-Τι κατάλαβες που εγώ ακόμα δεν κατάλαβα?
-Ότι με γράφεις κανονικά....μπουυυυχουυυυυυυυυυυ
-Δεν σε γράφω...μην κλαις....αλλά μου ήρθε λίγο ξαφνικό...και με το γιο του μανάβη? τι γίνεται?
-Τι σε νοιάζει εσένα τι γίνεται με το γιο του μανάβη? εγώ άλλο σε ρώτησα
-Δεν με νοιάζει? δεν με νοιάζει εμένα? χτες βγήκες και γύρισες στις 6 το πρωί...και δεν με νοιάζει?
-Είχαμε πάει στο club «Το Ευκάλυπτο»
-Αυτό είναι σκυλάδικο
-Μια χαρά είναι...περάσαμε ωραία
-Ε και τι θες τώρα από μένα?
-Μου ζήτησε να κάνουμε σεξ
-Ποιος? ο γιος του μανάβη?
-Ναι
-Ωραία, και κάνατε?
-Αυτό είναι δικός μου λογαριασμός
-????
-Αυτό μας έλειπε τώρα να σου δίνουμε και αναφορά
-Και από μένα τι θες?
-Ήθελα να ξέρω αν μ αγαπάς
-Ο γιος του μανάβη σε αγαπάει?
-Εσένα ρωτάω
-Αυτόν δεν τον ρώτησες?
-δεν χρειάστηκε...μου τόπε μόνος του
-Τι σου είπε δηλαδή?
-Ότι με αγαπάει και δεν μπορεί να ζήσει χωρίς εμένα
-!!!
-Και θέλω να μου το πεις και συ για να κάνω την επιλογή μου
-!!!
-Δεν μπορώ να κάνω επιλογή αν έχω μόνο έναν να μ αγαπάει
-!!!!
-Θέλω τουλάχιστον 2 για να διαλέξω
-!!!!!
-Όλες οι συμαθήτριές μου έχουν 3 και 4 για να διαλέξουν...και γω έχω μονάχα έναν....τον γιο του μανάβη....μπουυυυυχουυυυυυυυ....μπουυυυχουυυυυυυυ....
-!!!!!!!!!!!!!!!!!

Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment