14 Feb 2005

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ



Κυριακή πρωί στο Μοναστηράκι.
Έχω ανάψει τσιγάρο και απολαμβάνω τη θέα της Ακρόπολης.
Ο «Ειδικός αστυνομικός» με πλησιάζει ευγενικά.
-Καλημέρα σας κύριε
-Καλημέρα σας
-Μπορείτε παρακαλώ να μου δώσετε την ταυτότητά σας
-Ευχαρίστως κύριε
Ο «Ειδικός αστυνομικός» κοιτάζει την ταυτότητα μου και από τις δύο πλευρές, κοιτάζει και μένα για να βεβαιωθεί ότι είμαι ο ίδιος και βγάζει το μπλοκ τω αποδείξεων.
-Παρακαλώ μου λέτε τη διεύθυνσή σας
-Ευχαρίστως
Του τη λέω
-Ξέρετε το πρόστιμο είναι 120 ευρώ, έχετε μαζί σας χρήματα ή κάρτα?
-Βεβαίως, έχω κάρτα.
-Πατήστε παρακαλώ τον κωδικό στο μηχάνημα
Πατάω τον κωδικό, αφαιρεί από το ποσόν 120 ευρώ και μου δίνει την απόδειξη.
-Ξέρετε τα χρήματα αυτά θα πάνε στο ταμείο των μη καπνιζόντων ταλαιπωρημένων πολιτών για πάσα χρήση.
-Το αντιλαμβάνομαι
-Ευχαριστώ κύριε για τη συνεργασία μας, μπορείτε να συνεχίσετε το τσιγάρο σας, αλλά αν ανάψετε άλλο θα πληρώσετε πάλι 120 ευρώ
-Σας ευχαριστώ και γω, το έχω υπ όψη μου
Το τσιγάρο μου έχει ήδη τελειώσει και δεν πρόκειται να ανάψω άλλο
-Συγνώμη κύριε, επειδή δεν έχω καταλάβει καλά το νόμο, είμαι από χωριό βλέπετε, αν καπνίσω σπίτι μου θα έχω συνέπειες?
-Βέβαια, όπως ξέρετε το τσιγάρο βλάπτει την υγεία και το κράτος θέλοντας να σας προστατέψει προβλέπει στο νόμο ότι μπορεί να γίνει έφοδος της αστυνομίας στο σπίτι σας, με εισαγγελέα βέβαια.
-Α, ωραία, σας ευχαριστώ πολύ κύριε αστυνομικέ, και εκεί το πρόστιμο θα είναι 120 ευρώ?
-Όχι βέβαια, θα πληρώσετε και τα έξοδα, αλλά θα είναι ανάλογα με την ποσότητα, πάντως μην ανησυχείτε, όλα τα ποσά θα πάνε στο ταμείο των μη καπνιζόντων και ταλαιπωρημένων πολιτών.
-Ωραία, πολύ ωραία, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
-Πάντα στη διάθεσή σας, χαίρεται.
Σηκώθηκα να φύγω ευχαριστημένος για το ενδιαφέρον του κράτους για την υγεία μου. Όχι όπως παλιά που με έγραφαν μόνο για τη ζώνη και το κράνος και αδιαφορούσαν για όλα τα υπόλοιπα. (Και μου έλεγαν ότι ενδιαφέρονται για την σωματική μου ακεραιότητα)!
Τώρα ξέρω, ακόμα και να παραφάω και κινδυνεύσει η υγεία μου θα «φάω» και ένα πρόστιμο από την «Ειδική Αστυνομία».
Προχτές σε κάποιον που δεν φόραγε παλτό με τέτοιο κρύο, ήρθαν 2 περιπολικά και του έφεραν ένα ζεστό παλτό και τσάι.
Χτες σε ένα παιδάκι έφεραν ένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια δερμάτινα, γιατί κυκλοφορούσε ξυπόλυτο, και του πήραν και 2 σουβλάκια για να φάει.
Μπορώ να μην είμαι ευχαριστημένος που είμαι Έλληνας? (Και ας πλήρωσα 120 ευρώ)

araxtos ευχαριστημένος

3 comments:

  1. όπα!άραξε!
    που ακριβώς συνέβη το περιστατικό??στο σταθμό στο μοναστηράκι?στο δρόμο?κάπου αλλού?
    Άκουσον,άκουσον!Είμαστε και γαμώ τους Ευρωπαίους τελικά...

    ReplyDelete
  2. αλλά ναι...μόλις τώρα είδα ότι ο τίτλος είναι φανταστικές ιστορίες :-)

    ReplyDelete