28 Apr 2005

Πάσχα στη ζούγκλα



Έτσι ομαλά....(ομαλά)? κυλούσε η ζωή στη ζούγκλα...
Όλοι ετοιμαζόντουσαν για το Πάσχα...
Η Τζέην έβαφε αυγά...ο Ταρζάν κανόνιζε για την εκδρομή...
Ο Γκαούρ είχε ήδη φύγει για το χωριό του...
Η Χουχού έπλενε τις κούκλες της...
Και ο ήρωάς μας ο Ποκοπίκο εκεί...στο internet...με τις ώρες να χαζεύει ...Ήταν και η σελίδα του στο blog που δεν είχε καιρό να γράψει ο αθεόφοβος...
-Ποκοπίκο εσύ τι κάνεις? δεν ετοιμάζεσαι για την πασχαλινή έξοδο?
-Μπα, μου φαίνεται ότι φέτος δεν θα πάω πουθενά, Τζέην
-Τι λες καλέ, θα έρθεις μαζί μας, όλη η ζούγκλα φεύγει αυτές τις μέρες
-Τζέην, γράφω στο blog μου και θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους που μου έστειλαν σχόλιο, θες να πω τίποτα και από σένα?
-Καλό Πάσχα πες και να περάσουν καλά....τόγραψες?
-Το άκουσαν.....Χουχού...εσύ?
-Καλό Πάσχα και ότι τα έλαβα τα μηνύματα
-Ποια μηνύματα? σχόλια ήταν
-Ξέρω εγώ τι λέω
-Ταρζάν, εσύ θα πεις τίποτα στο blog μου?
-Ποιο blog? τι είναι αυτό?
-Στους φίλους που είναι μέσα στο δίκτυο
-Αααα, πες έτσι να καταλάβω...πες σε όλους Καλό Πάσχα και με υγεία
-Αυτό μόνο?
-Ε....ναι...τι άλλο?
-Ξέρεις ότι έχεις πολλούς θαυμαστές εκεί μέσα...
-Οκ, υπογράφω και αυτόγραφα
-Κάνε μια κραυγή τώρα και άσε τα αυτόγραφα...έτσι για αφιέρωση...
-Αααααουουουουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
-Σταμάτα πια με αυτές τις κραυγές ρε Ταρζάν μας πήρες τ αφτιά...
-Βλέπεις Ποκοπίκο όλο αντίδραση είναι η Τζέην...αυτά παθαίνω από τότε που την παντρεύτηκα, όταν είμαστε αρραβωνιασμένοι της άρεσαν οι κραυγές μου...
-Ναι, πες του έτσι του παιδιού...ωραίο παράδειγμα δίνεις στη νεολαία...
Έτσι ομαλά (?) κυλούσε η ζωή στη ζούγκλα...όλοι κάπου θα πήγαιναν για το Πάσχα όπως είπαμε...εκτός....εκτός από τον Ποκοπίκο που ακόμα δεν είχε αποφασίσει.
-Ποκοπίκο, εσύ τι θα κάνεις αυτές τις άγιες μέρες?
-Θα αποφασίσω τελευταία στιγμή Χουχού, και όλες οι μέρες άγιες είναι...
-Άστα αυτά, κάπου θες να πας και δεν μας το λες, σε ξέρω εγώ, όλο με το κινητό στο αφτί είσαι, ήθελα νάξερα τι κανονίζεις πάλι
-Έχω φίλους εγώ, δεν είμαι σαν τα μούτρα σου που σε παίρνει τηλέφωνο μόνο ο γιος του μανάβη...που τον θυμήθηκα πάλι...αυτόν το βλάκα...
Και έγραφε στο blog του...καλό Πάσχα σε όλους και τα λέμε apres πρώτα ο Θεός, μετά ο Μάγος και μετά εμείς...

Συνεχίζεται...

1 comment: