18 May 2005

Η...Χουχού...έλαβε....






-Ποκοπίκο....Ποκοπίκο....
-Έλα Χουχού...τι έπαθες?
-Άσε Ποκοπικούλι μου.....ταράχτηκα πολύ.....α πα πα πα τι έπαθα...
-Για πες ρε Χουχού...
-Ποκοπίκο, είδα ένα όνειρο
-!!!
-Καλό όνειρο Ποκοπίκο μου...πολύ καλό....θες να στο πω?
-Και δεν το λες
-Όχι, γιατί άμα σου λέω όνειρα τσαντίζεσαι
-Είπα, πες το
-Άκου Ποκοπίκο.....Πήγα στην eurovision και εκπροσώπησα τη ζούγκλα...
τραγούδισα καλύτερα από την Παπαρίζου ........... αλλά...Ποκοπίκο ....στο όνειρό μου νόμιζα ότι με άφηνες...και τραγουδούσα για σένα!
-!!!
-Ναι Ποκοπίκο μου θυμάμαι και τους στίχους
-!!!
-Θες να στους πω?
-Και γρήγορα μάλιστα
-Άκου...πήρα το πρώτο βραβείο...και του χρόνου το σόου θα γίνει στη ζούγκλα...χαμός σου λέω Ποκοπίκο ....άσε που το χάρισα σε σένα...
-Θα με έκανες ρεζίλι...φαντάζομαι...για πες τους στίχους...
-Έλα ρε Ποκοπίκο μου..όνειρο ήταν...άκου τους στίχους...στο ρυθμό της Παπαρίζου ε


Που να σε βρω
θέλω όλα να στα πω
να σε καταφέρω
για σένα τώρα υποφέρω

Δεν θα θέλω
να σε ξέρω
αν δεν απαντήσεις
ούτε στο κινητό

Μην τολμήσεις
να μ αφήσεις
θα το μετανιώσεις
αν το κάνεις αυτό








Σ όλο τον κόσμο
ψάχνω για να σε βρω
για δυο λεξούλες
μοναχά να σου πω

Μην τολμήσεις
να μ αφήσεις
θα το μετανιώσεις
αν το κάνεις αυτό

-Ωχ...πάλι ρεζίλι με έκανε........

Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment