20 Aug 2005

Πόσο κάνει η αξιοπρέπεια?


Το γνωρίζω ότι το να είμαι Έλληνας, εκτός από τη γιαγιά μου και τον παππού μου δεν συγκινεί κανέναν άλλον.
Το γνωρίζω ότι όταν έρχονται οι τουρίστες στη χώρα μου τους κατακλέβουμε και γυρίζοντας σπίτι τους μας λοιδορούν.
Το γνωρίζω ότι αν αρρωστήσω θα πέσω στα δίχτυα της αράχνης και ένας Θεός θα (αν) με σώσει.
Το γνωρίζω ότι κάποια μέρα θα με «φάει» και μένα καμιά λακκούβα ξεχασμένη σε εθνική οδό.
Τα γνωρίζω αυτά όπως και πολλά άλλα.
Ένα πράγμα όμως θα παρακαλέσω αγαπητοί κυβερνήτες και συγκυβερνήτες της χώρας μου.
Προσοχή στα ψέματα!
Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή για να αντέξει μεγάλες ατιμίες.
Πέστε την αλήθεια.
Μια και έχω σαν Έλληνας όλα τα κουσούρια, ας πουν και ένα καλό λόγο για μένα. Ας πουν..... «Αυτός είναι Έλληνας, δεν ξέρει τα ψέματα, λέει πάντα την αλήθεια»
Και ας το πληρώσω.
Πόσο κάνει?
Πόσο κάνει η αξιοπρέπεια?



araxtos

2 comments:

  1. Είναι ανεκτίμητη, αλλά προυποθέτει αυτοσεβασμό. Τον έχουμε;

    ReplyDelete
  2. Αξιοπρέπεια και πρασινάλογα
    Στην Ελλάδα έχουμε αδιαφορία, ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε, μετά κλάψα, όλοι μας χρωστάνε και στο τέλος βρίζουμε τη κακκιά μας τύχη.
    Ποιά αξιοπρέπεια?
    Υπάρχει τέτοια λέξη στα λεξικά?

    ReplyDelete