29 Dec 2005

Film Noir


Τα μάθατε?
Αλλά που να τα μάθετε...
Αν δεν ας τα πω...
Η ιστορία της L έγινε φιλμ
Ναι
Και θα παιχτεί εδώ (το σενάριο)
Μετά τις γιορτές



ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ:

L (lili) πρωταγωνίστρια

Μπρους (Bruce) κομπάρσος


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ:
Έκανε και δηλώσεις!!!

(Δημοσιογράφος) Τι έχετε να δηλώσετε για το ρόλο μανδαμ lili?
(lili) όταν διάβασα την ιστορία της L κατάλαβα πως μόνο εγώ θα μπορούσα να παίξω αυτό το ρόλο άνετα, γιατί η L μου θύμιζε εμένα»
(Δ) Τι εννοείτε «σας θύμιζε εσάς»?
(lili) Tώρα τι να σου πω...α να χαθείς κουλτουριάρη που θα με αμφισβητήσεις...παλιο-μαλακισμένο...
(Δ) Σας παρακαλώ, μη βρίζετε, δεν σας έβρισα εγώ...
(lili) Αμ...σε κατάλαβα παλιοκαραγκιόζη...κάνατε ομάδα με τον βάτραχο εναντίον μου παλιοκαθήκια όλοι εδώ μέσα...θα σας πλακώσω ρε...κάτσε να γράψω ένα ποστ που πλάκωνα τα ξαδέρφια μου (τους gay) να δεις τι θα πάθεις...
(Έχει και συνέχεια)

Έκανε και ο Μπρους (ο κομπάρσος) δηλώσεις
(Δ) Εσείς κ. Μπρους τι έχετε να δηλώσετε?
(Μπρους) Εγώ πρώτα θα πηδήξω τη lili και μετά θα κάνω δηλώσεις
(Δ) Και θα σου κάτσει?
(Μπρους) Ρε, είμαι αιώνες μπροστά από σας τους βλάχους εγώ...ρε εγώ ζω στο London...ξέρεις τι πάει να πει αυτό?
(Δ) Τι πάει να πει?
(Μπρους) Ρε, χάρη σας κάνω που γράφω εδώ μέσα και μάλιστα σε αυτή τη βλάχικη γλώσσα, τα ελληνικά, παλιο-χωριάτη....Μόνο η lili με καταλαβαίνει γι αυτό θέλω να την πηδήξω
(Δ) Επειδή σε καταλαβαίνει?
(Μπρους) Όχι, αλλά...για να μην την πηδήξει ο τσιπιριπος
(Δ) και σας τι σας νοιάζει αν την πηδήξει ο τσιπιριπος?
(Μπρους) Το φαντάζεσαι? θα αυτοκτονήσω
(Συνεχίζεται)





araxtos σενάριο και σκηνοθεσία

6 comments:

  1. ;-0
    Τέτοιες ημέρες είναι αναγκαίο να βάλουμε τα καλά μας και να απολαύσουμε μια ταινία...
    Μα μια ταινία......

    Τα λέμε στο σκοτάδι!
    ;-)

    ReplyDelete
  2. Aραχτε, πιθανον ανακατευοντας τα ονοματα μας (διοτι δεν προκειται για νικνειμ στην περιπτωση μου και του Μπρους)να εχεις περισσοτερους επισκεπτες και ο παρασιτισμος σου να σε βοηθαει να επιβιωσεις σαν blog,αλλα θα σου το πω μια και μοναδικη φορα.

    Το τι θα κανεις απο κει και επειτα ειναι δικη σου επιλογη, αναλογα με το ποση αντιληψη και τσιπα εχεις.


    Δεν θελω να με ανακατευεις και να με αναφερεις στα σεναρια/πορνογραφηματα σου.





    Καλες γιορτες να εχουμε.

    ReplyDelete
  3. Ναι, ρε συ αραχτέ! Στέρεψες απο ιδέες? Με απογοητεύεις ώρες ώρες.. Ησουν απο τους πρώτους -αν όχι ο πρώτος- που ανακάλυψα εδώ μέσα και μου έδωσες μια πολύ καλή εικόνα, ενός ανθρώπου που δεν είναι "άτομο".
    Μη μου τη χαλάς..!:-))))

    Καλή χρονιά, με μπόλικη Χαρά!!!

    .

    ReplyDelete
  4. ..να διευκρινίσω τι εννοάω.. Προσπαθώ να μένω έξω από "κλίκες" αλλά δε ξέρω αν τα καταφέρνω, αν αυτό είναι δυνατό, το να μη χαρακτηριστώ δλδ οπαδός κάποιου, κάπου, κάποτε.
    Αυτό νόμιζα ότι το προσπαθούν και άλλοι..
    Το ξέρω πως είναι βαρειά η μοναξιά, ακόμα και στο ιντερνέτ.. αλλά.. μόνοι μας δεν είμαστε έτσι κι αλλιώς..?

    ReplyDelete
  5. rodia,
    Kαλή Χρονιά σου εύχομαι.
    Καμία σχέση δεν έχω με καμία κλίκα, απλώς σεναριογράφος είμαι (εκτός από ποιητής) και με κεντρίζουν (με προκαλούν) μερικοί για να γράψω σενάριο.
    Κακό είναι αυτό?
    Και για να είμαστε ακριβέστεροι, αυτός που με κεντρίζει είναι ο Μπρους και όχι η lilika.
    Για τη lilika έχω να πω ότι δεν της απαντώ, όχι γιατί την υποτιμώ (προς Θεού) αλλά μου έγραψε ότι θα μου τα πει για μοναδική φορά, και αυτό με πληγώνει.
    Αυτό που επιδιώκω δεν είναι η ακροαματικότητα, αλλά να προκαλέσω την προσοχή της για να ασχοληθεί και λίγο μαζί μου.
    Ίσως είμαι (είμουνα) ερωτευμένος μαζί της και δεν το είχα καταλάβει. Το κατάλαβα τώρα αλλά είναι πολύ αργά.
    Όσον αφορά την επιθυμία της, να είσαι σίγουρη ότι θα εκτελεστεί (σαν διαταγή) Δεν θα παίξει πρωταγωνίστρια στο έργο.
    Πρωταγωνιστής θα είναι ο Μπρούς και αυτή θα παίξει ένα μικρό ρολάκι.
    Για αυτό το θέμα, θα μιλήσω με την επιτροπή (3μελής) της παραγωγής
    Αλλά όλλα αυτά θα γίνουν μετά τις γιορτές γιατί δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος τώρα.
    Να είσαι καλά που μου έγραψες 2 φορές και μην σε απασχολούν αυτά τα μικροπράματα.
    Την τέχνη δεν μπορεί να την σταματήσει κανένας, πόσο μάλον η lilika.

    araxtos & film noir a.e.

    ReplyDelete
  6. mikrouli, Καλή Χρονιά.
    Μακάρι να ήταν έτοιμο το φιλμ τώρα (θα έκανε και πολλά εισιτήρια) αλλά...βλέπεις τι γίνεται...
    Αυτά έχουν οι καλλιτέχτες (πρωταγωνίστριες) παντού και πάντα.
    Ξέρεις τι δύσκολο είναι να φτιάξεις μια (ολοκληρωμένη) ταινία στις μέρες μας?
    Άσε που περιμένω και την επιχορήγηση.
    Εδώ υπογράφουν συμβόλαια και μετά τα ακυρώνουν...
    Αλλά μη στεναχωριέσε. Η ταινία θα βγει στον αέρα (έστω και στον μολυσμένο της Αθήνας.

    ReplyDelete