16 Jan 2006

Περιμένω...





τι περιμένω?
την άνοιξη?
το καλοκαίρι?
μια αγάπη?
κάτι να συμβεί?
κάτι να μην συμβεί?
κάποια να μ αγαπήσει ?
μήπως να αγαπήσω – πάλι - εγώ?

περιμένω
αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι
να γίνω πρόεδρος?
πρωθυπουργός?
υπουργός?
συνταξιούχος bloggeras?

τον 3ο παγκόμιο πόλεμο?
καμιά επανάσταση?
τη ατομική μπόμπα?
την παγκόσμια καταστροφή?
τον σεισμό 14 ρίχτερ?
τον λιμό και καταποντισμό?

μήπως περιμένω αναγνώριση?
μια καλή κουβέντα?
ένα μπράβο?
ένα εύγε? (!)
ένα «αξίζεις»?

μήπως ένα βρίσιμο?
μήπως ένα «στα διάλα»
αλλά σε είδα
είσαι εδώ?
υπάρχεις?

περιμένω υπομονετικά στη σειρά μου
θα με προσπεράσουν?
θα μου κλέψουν τη σειρά?
μάλλον
μα εγώ θα περιμένω

μήπως περιμένω το τίποτα?
μήπως συνήθισα να περιμένω?

θα περιμένω
να δω
και θα σας πω τι περίμενα
υπομονετικά
στη σειρά μου.

όταν συμβεί.
αν είσαστε ακόμα εδώ.


araxtos περιμένει

3 comments:

  1. Μηπως περιμενεις την ζωη να συμβει;
    Και ειναι ετσι μαλλον δεν πρεπει να περιμενεις, παρα να την ζεις.
    Μηπως περιμενεις την επικοινωνια;
    Τοτε δεν χρειαζεται να περιμενεις αλλο, την εχεις, δεν την εχεις;
    Οπως και να εχει, εμεις περιμενουμε υπομονετικα και με την σειρα μας, και ας αφηνουμε καποτε να μας την παρουν, ή την δεινουμε σε ατομα που την χρειαζονται περισσοτερο απο εμας για τα ποιηματα σου, για τις σκεψεις σου, και για οτι τελος παντων εσυ θελεις να μας παραχωρησεις.
    Αν περιμενεις, να περιμενεις καλα.
    Την καλησπερα μου:-)

    PS. Περιμενω απαντηση :-)

    ReplyDelete
  2. Τσα!

    (δεν περιμενες να με δεις,εε;)
    :-D

    ReplyDelete
  3. *vista, ναι έτσι είναι.
    thanks για τη σειρά.

    Μάλλον περιμένω να σταματήσει ο χρόνος αλλά δεν γίνεται.

    *loucretia...με τίποτα δεν σε περίμενα.
    καλά κάνεις και σπας το πληκτρολόγιο...

    ReplyDelete