3 Jan 2006

Η Ιστορία της L και τα πράσινα άλογα

Ο Μπρους έπινε το milko του και καταριόταν την καταγωγή του...
“Για κοίτα ρε φίλε που δεν μπόρεσα να γίνω Άγγλος τόσο καιρό στο London...
Αυτή η καταγωγή θα με φάει.
Και να πεις ότι γεννήθηκα τουλάχιστον στην Aθήνα...
Σε ένα χωριό γεννήθηκα και μεγάλωσα, στα Κατσάβραχα»...
Οι φωνές μέσα στο μικρό μυαλό του διακόπηκαν από το κουδούνισμα του τελεφώνου.
-Αλλό, με ποιόν έχω την τιμή να ομιλώ?
-Εγώ είμαι Μπρουσάκο μου...η L, τι κάνεις αγόρι μου? είσαι καλά?
Ήθελε δεν ήθελε, πάλι την καταγωγή του του θύμισε αυτή η L.
Τι αγόρι μου...Μπρουσάκο μου...και μαλακίες είναι αυτά? Εδώ στο London ποτέ δεν θα μιλούσαν έτσι...
-Ποιά L?
- Η L, αγάπη μου...δεν έχεις διαβάσει τον αραχτό τώρα τελευταία?
-Ποιόν αραχτό?
-Καλά, καλά αγάπη μου, τι κάνεις τώρα?
-Πίνω το milko μου
-Έχεις λίγο χρόνο να μιλήσουμε?
-Πάρε με σε 10΄λεπτά που θα το έχω πιει.
-Καλά αγορίνα μου, θα σε πάρω.
Οι τρίχες του Μπρούς είχαν σηκωθεί από την συμπεριφορά αυτής της παλαβής.
Άκου αγορίνα μου.....
Ρούφηξε το milko του στα γρήγορα και πέταξε το άδειο πλαστικό μπουκάλι στο πάτωμα.
Το τηλέφωνο ξαναχτύπησε ακριβώς σε 10΄(λεπτά)
-Αλλό, με ποιόν έχω την τιμή να ομιλώ?
-Τι τιμή και πράσινα άλογα Μπρουσάκο μου? εγώ είμαι πάλι
-Ποιά δηλαδή?
-Η L, μωρό μου.
-Ποιά L?
-Μπρουσάκο, θα σε βρίσω....η L, ρε παλιογάϊδαρε, τι σου λέω τόση ώρα? με ποια μίλαγες προηγουμένως?
-Η γκόμενα του αραχτού?
-Όχι και γκόμενα του αραχτού, αυτός με παρακαλάει αλλά δεν θα φάει
-Έχεις γκόμενο?
-Ναι αμέ. έχω τον τσιπιριπο.
-Τι? ποιός? που? τον τσιπιριπο? να τον αφήσεις αμέσως.
-Γι αυτό σε πήρα μωράκι μου...άμα με θες εσύ θα τον παρατήσω αυτόν.
-Σε θέλω, σε θέλω πολύ.....πολύ...
Δεν αναγνώριζε πλέον τον εαυτό του. Ο τσιπιριπος γκόμενος της L...!!!
Κάτι έπρεπε να κάνει και μάλιστα γρήγορα.
Έδωσε μια κλωτσά στο άδειο μπουκάλι milko και το πέταξε στον τοίχο νευριασμένος
-Αγάπη μου διάβασες τι σου έγραψε αυτό το παλιόπαιδο ο chicoulatas?
-Τι μου έγραψε ? που το έγραψε? γιατί το έγραψε?
-Θες να σου πω ακριβώς?
-Για πες
-«Τα αρχίδια μας κουνιούνται εορταστικά».
-Και?
-Και, του απάντησα και γω «Ότι εύχεσαι το λούζεσαι» καθάρισα για πάρτη σου αγόρι μου
-Και τι θες τώρα?
-Να σου πω τα νέα...άκου.....
Εγώ έχω ωραίο κολαράκι, σφιχτό, αλλά εδώ μέσα μπαίνουν καυλωμένοι για να γαμήσουν μωρό μου
-!!!
-Και θέλω να τον έχουν 25 πόντους...στην Αγγλία πόσο τον έχουν αγάπη μου?
-Και που να ξέρω εγώ?
-Έλα τώρα....Μπρουσάκο.....ουουουουου...Μπρουσάκο........θα μου πεις?
-Οι μαύροι ή οι άσπροι?
-Έλα, ξεκίνα από τους μαύρους και μετά πάμε στους άσπρους. Αγάπη μου εδώ στην Ελλάδα είναι όλοι χαρμάνια τι κακό είναι αυτό? Τους τον πιάνεις για να δεις πόσο τον έχουν κι αυτοί νομίζουν πως θες να σε γαμήσουν......α παπαπαπα....ζούν αιώνες πίσω αγόρι μου, καλά το είπες σ αυτόν τον βλάκα τον δημοσιογράφο...
....εκεί τι κάνουν άμα τους τον πιάσεις? καυλώνουν σαν τους βλάχους τους έλληνες?
-Ε, ναι και δω το ίδιο...
-Ναι αλλά εκεί είναι London αγάπη μου....άλλο London και άλλο Κάτω Πετράλωνα...........


Συνεχίζεται

No comments:

Post a Comment