28 Mar 2006

Την Κυριακή





...Αφού τον διαβεβαίωσε ότι δεν είχε τίποτα με το γιο του μανάβη, παρά μόνο μια αγνή και γνήσια φιλία η Χουχού, τον έπεισε τον Ποκοπίκο να κατέβει από το δέντρο.
Κατέβηκε ο φίλος μας και πήγε κατ ευθείαν στην τουαλέτα (μια βδομάδα είχε ο άνθρωπος στο δέντρο)
Μετά απ όλα αυτά και αφού της διάβασε τις 10 εντολές (υπάρχουν στο blog απο την katerina) και του απάντησε η μικρή με την απάντηση στις 10 εντολές (και αυτό υπάρχει) αποφάσισαν να παντρευτούν.
-Την Κυριακή
-Την Κυριακή είπες Ποκοπίκο μου?
-Την Κυριακή
-Μα δεν είναι λίγο νωρίς?
-Την Κυριακή
-Και τα προσκλητήρια?
-Είπα 3 φορές την Κυριακή!
Μα τι μπουμπούνας είναι αυτός? σκεφτόταν η Χουχού, αλλά δεν μπορούσε να του φέρει αντίρρηση στην κατάσταση που βρισκόταν.
Ευτυχώς είχε έτοιμο το νυφικό.
«Δεν θα παντρευτούμε?» σκέφτηκε πάλι η Χουχού, «Θα δεις τι έχει να πάθει»
-Ναι αγάπη μου, του απάντησε όλο γλύκα, ότι πεις εσύ

Ο Ταρζάν άναψε τη φωτιά για να βγάλει τον καπνό που θα καλούσε τον κόσμο στο γάμο, η Τζέην πήρε τη Χουχού για να τις πει τι έπρεπε να κάνει τη νύχτα του γάμου και να τη συμβουλεύσει πως θα κόψει το δάχτυλό της για να βγάλει λίγο αιματάκι
-Για τον κόσμο Χουχού μου, να τηρούμε και τις παραδόσεις
-Οκ Τζέην τα κατάλαβα όλα, ακόμα και το να τσιμπηθώ για να φωνάξω την ώρα που.....λες να καταλάβει τίποτα ο Ποκοπίκο?
-Μπα...δεν σούχω πει ότι οι άντρες είναι όλοι ηλίθιοι?
-Και ο Ταρζάν?
-Εντάξει χουχού μου, μην μιλάς τώρα, γιατί και οι τοίχοι έχουν αυτιά.

Πήραν και τηλέφωνο (με το κινητό) και ειδοποίησαν τα μουσικά όργανα για να είναι όλα έτοιμα.






zougla einai h zoh

4 comments:

  1. -Άπαιχτος αραχτός! Κινητό και φούμαρα, ας είναι καλά ο καπνός!
    -Άπαιχτο και το άσμα! Που το ανακάλυψες βρε θηρίο? Ακούγονται και τα σκρατς απο 45άρι ή μου φαίνεται;
    (Δεν φαντάζομαι με το γάμο να τελειώνει η ..Ποκοπιάδα, γιατί έχω και άλλα απο τα Λούμπεν! π.χ.ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΜΟΥ, ΜΠΑΙ ΜΠΑΙ ΝΤΑΡΛΙΓΚ κλπ κλπ) :)

    ReplyDelete
  2. Τότε να μου στείλετε και καμιά μπομπονιέρα :-)
    Nα δώσω στο Ποκοπίκο το τηλέφωνο του δικηγόρου μου για κάθε ενδεχόμενο; Τα φιλιά και τους χαιρετισμούς πιο πολύ στον Ποκοπίκο και λιγότερο στην Χουχού, αλλά άμα την αγαπά ο Ποκοπίκο χαλάλι της.
    (Araxte μήπως όμως οι καμπάνες της εκκλησίας θα χτυπήσουν και για σένα; :-)

    ReplyDelete
  3. Κατερίνα,
    45άρι ναι...
    Με το γάμο θα τελειώσει η ποκοπιάδα(!) (ούτε τα έξοδά της δεν βγάζει)
    Πάντως στείλτα τα τραγούδια έτσι κι αλλιώς για τη συλλογή....
    (Μπορεί να γίνει η ποκοπιάδα Νο2)

    Vista, στείλε το τηλέφωνο του δικηγόρου...όλο και χρειάζεται...
    Η καμπάνα...θα χτυπήσει 3 φορές
    χαχαχαχαχα

    ReplyDelete