16 Mar 2006

Γ Ι Α Τ Ι





-ποκοπίκο
-χουχού?
-ποκοπίκο...τι είμαι?
-χουχού βλέπεις ότι έχω δουλειά...
-τι είμαι ποκοπίκο? μπορείς να μου πεις?
-%$&^$&$%&^$&^$
-ποκοπίκο, όταν πεθάνω, τι θα πεθάνει?
-δεν ξέρω, δεν απαντώ
-ποκοπίκο, αυτό που θα πεθάνει όταν πεθάνω, αυτό είμαι!
-καλά που το κατάλαβες
-και ξέρεις τι θα πεθάνει όταν πεθάνω ποκοπίκο?
-όχι
-ένα μάτσο σκέψεις. ένα μάτσο ιδέες. και πολλά....πολλά γιατί!
-γιατί χουχού?
-ε?
-γιατί δεν μ αφήνεις ήσυχο?
-γιατί....χιλιάδες γιατί ποκοπίκο, αυτό είναι η ζωή μας. έχεις μετρήσει πόσα γιατί είπες στη ζωή σου?
-ναι, ένα.......γιατί να μου τύχεις εσύ!
-πρόσθεσε και τα δικά μου, πρόσθεσε και τα εκατομμύρια άλλων κατοίκων της ζούγκλας, πρόσθεσε και τα δισεκατομμύρια όλου του κόσμου...τι βγαίνει ποκοπίκο?
-^%&^%&^%&^%
-ένα τεράστιο ΓΙΑΤΙ αυτό βγαίνει
-Θεέ μου...γιατί?
-αυτό το γιατί ποκοπίκο, ποιος θα το απαντήσει?
-γιατί να το απαντήσει?
-να, ακόμα ένα γιατί, βάλτο μαζί με τ άλλα...
-χουχού φύγε, θα κάνω έγκλημα
-είναι άδικο ποκοπίκο, είναι άδικο. τι της ψηφίζουμε τις κυβερνήσεις? τι τα διαβάζουμε τα βιβλία? τι τους πληρώνουμε τους πνευματικούς ανθρώπους? γιατί?...να ακόμα ένα γιατί ποκοπίκο...
-γαμώ την ατυχία μου...
-γιατί δεν μας απαντάνε? δεν ξέρουν? ε, άμα δεν ξέρουν να πάνε σπίτια τους
-μα, τις κυβερνήσεις της ψηφίζουμε για να μας κυβερνάνε χουχού
-τι να κυβερνήσουνε άμα δεν ξέρουμε τι είμαστε ποκοπίκο? τι κυβερνάνε? τα γιατί μας?
-χουχού, μήπως τελευταία διάβασες araxto?
-ποκοπίκο, εσύ τι είσαι? τι θα πεθάνει άμα πεθάνεις?
-?
-ένα ερωτηματικό είσαι ποκοπίκο, τίποτα πάρα πάνω. ούτε καν μια ολοκληρωμένη σκέψη, ούτε ένα γιατί...
-!!!





zougla

No comments:

Post a Comment