13 Sept 2006

Το "άλλοθι"

.

Αφού, έτσι κι αλλιώς οι εκλογές είναι συναλλαγή.
Αφού, έτσι κι αλλιώς θα βολευτούν οι «ημέτεροι»
Αφού ότι και να ψηφίσω, θα βγουν οι περισσότερο βολέψαντες αλλήλους.
Αφού, ο Έλληνας Den καταλαβαίνει από «κοινά συμφέροντα»
Και...
Αφού, εγώ Den καταλαβαίνω από συναλλαγές και Den ξέρω πως να χειριστώ την ψήφο μου.
Αφού, Den ξέρω να γλείφω και γι αυτό δεν έχω πάρει «θέση» στο Δημόσιο.
Αφού, ρώτησα πως μπορώ να πάρω κάποια επιχορήγηση (που δικαιούμαι) από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα και μου είπαν: «έχεις γνωστό βουλευτή»? και γω είπα όχι και μου ξαναείπαν: «ε, τότε μην το ψάχνεις» (μου το είπε τ. πρόεδρος Επιμελητηρίου)

Αφού, έτσι κι αλλιώς μαλάκας θα πιαστώ για άλλη μια φορά...

Λέω...σ αυτές τις Δημοτικο-νομαρχιακές...

Να μην ψηφίσω κανέναν!

Και στις επόμενες βολευτικές.

Και στις μεθεπόμενες.


Τουλάχιστον θα έχω ένα άλλοθι.




araxtos & άλλοθι
Ενημερώνω τους υποψήφιους Δημάρχους, Νομάρχες, παρανομάρχες και παρατρεχάμενους, να μην προσπαθήσουν να με πείσουν για όλα τα ωραία που θα κάνουν και να μη χαλάνε (τα λεφτά τους?) σε διαφημιστικά, γιατί ο araxtos θα είναι «χαμένη ψήφος». Λευκή και άκυρη.

3 comments:

  1. Βρε φίλε μου ένα δεν καταλαβαίνω, αφού δεν είμαστε λίγοι αυτοί που δεν θέλουν να βολευτούν, αφού όλοι αναγνωρίζουμε την βλακεία των πολιτικών και την ηλιθιότητα σε αυτό το σύστημα που έτσι δεν προχωρά με τίποτε... γιατί τελικά το συντηρούμε;
    Το λευκό και το άκυρο δεν είναι λύση κατά την άποψή μου.
    Σημαντικό είναι να βρούμε επιτέλους τους σωστούς ανθρώπους για τις σωστές θέσεις και να τους βοηθήσουμε κατά την διάρκεια της θητείας τους με την υπομονή μας. Δεν γίνονται όλα στα ξαφνικά από την μια στιγμή στην άλλη έτσι και αλλιώς...
    Εδώ φυσικά μπαίνει το ερώτημα, υπάρχουν σωστοί άνθρωποι στην πολιτική ή ειναι όλοι τους του βολέματος;
    Νομίζω πως κάπου στις αρχές τους θα προσπάθησαν να κινήσουν κάτι, αλλά συμβιβάστηκαν με το καιρό.
    Ίσως... όπως και να έχει πιστεύω πως ο συμβιβασμός δεν είναι λύση. Ούτε για εκείνους αλλά ούτε και για μας.

    ReplyDelete
  2. Είναι έτσι φτιαγμένο το σύστημα που δεν μπορεί ένας «σωστός» να ανέβει τα σκαλοπάτια της πολιτικής.
    Αναγκαστικά θα κάνει παραχωρήσεις πριν ακόμα γίνει γνωστός, ακριβώς για να γίνει γνωστός.
    Οπότε...
    Ποια είναι η λύση...
    Είμαστε εγκλωβισμένοι.

    Δεν έχουμε επιλογές.

    ReplyDelete
  3. Επειδή έχω σιχαθεί τους πολιτικούς και την πολιτική και δεν ασχολούμαι πλέον , θα ψηφίσω τον λιγότερο καταστροφικό .

    ReplyDelete