15 Sept 2006

Ας το ξεκαθαρίσουμε

.

Λοιπόν, ας το ξεκαθαρίσουμε.
Επειδή το θέμα πήρε διαστάσεις (22 σχόλια και τα περισσότερα επικριτικά)

Δεν ζει ο καθένας στο σπίτι του με κλεισμένα παράθυρα.
Ζούμε όλοι μαζί σε μια κοινωνία με αλληλεπιδράσεις.

Άν γίνει κανένας σεισμός και πέσει το σπίτι σου, εγώ και οι υπόλοιποι θα χρειαστεί, η θα πρέπει να χρειαστεί, να βρούμε ένα χώρο να μείνεις.
Ή να σου ξαναφτιάξουμε το σπίτι.
Δεν είναι έτσι?
Και αν δεν είναι σε προσωπικό επίπεδο, θα είναι σε κρατικό.
Κάποια στιγμή θα ανέβουν οι φόροι που θα πληρώνω εγώ για να σου δώσει το κράτος χρήματα. Επιδότηση.
Άρα?
Άρα με ενδιαφέρει να είναι γερό το σπίτι σου και να μην πέσει.
Άρα, άμα δω κανέναν εργολάβο να βάζει σκάρτα υλικά, και το αντιληφθώ, πρέπει να το καταγγείλω.
ΟΚ?

Και πάμε τώρα στο «θέμα»

Δεν με ενδιαφέρει τι γνώμη έχεις για τον πρώην σύζυγό σου.
Και δεν κρυφοκοιτάζω στην κρεβατοκάμαρά σου.
Αλλά όταν βγαίνεις στους πέντε δρόμους (στα blogs) και ξεφτιλίζεις τον πατέρα του παιδιού σου με ενδιαφέρει.
Και με ενδιαφέρει γιατί το παιδί σου θα τα μάθει αυτά (αφού πλέον δεν είναι θέμα κρεβατοκάμαρας, αλλά ντουντούκας στο δρόμο)
Και το παιδί σου θα βγει «με πρόβλημα» στην κοινωνία.
Αν δω κάποιον να βιάζει το παιδί του δεν θα το πω?
Το ίδιο είναι και χειρότερο.
Του «βιάζεις» την ψυχή του.

Σαν γονιός έχεις κάποιες υποχρεώσεις. Προστατεύεις όχι μόνο το σώμα, αλλά και την ψυχή του.
Πρέπει να την προστατεύεις.
Πρέπει να είσαι αξιοπρεπής.
Αν δεν μπορείς να είσαι, έπρεπε να το ξέρεις και να μην έκανες παιδιά.
Είσαι υποχρεωμένη κυρία μου να προστατεύεις και την υπόληψη του πρώην συζύγου σου.
Ότι και να είναι, με τη συμβολή σου, έγινε πατέρας.

Όταν λέμε πατέρας πρέπει να ξέρεις ότι είναι σοβαρός τίτλος.
Το ίδιο σαν το δικό σου. Της μητέρας.
Και δεν σου επιτρέπω, σαν μέλος της κοινωνίας, να τον καταρρακώνεις.
Και όλα αυτά γιατί σε χώρισε.
Δεν έχει το δικαίωμα να σε χωρίσει? Το έχει. Είναι στο χέρι του όπως είναι και στο δικό σου να τον χωρίσεις.
Τι θα έλεγες εσύ αν αυτός αύριο, έλεγε από δω και από κει με τον κίνδυνο ή μάλλον την βεβαιότητα, να φτάσει στα αυτιά του παιδιού του, ότι η μάνα του ήταν πουτάνα?

Και λέγοντας αυτά, μην παραλείψω να σου πω, ότι ξέρω περιπτώσεις που μιλάνε έτσι κατ ευθείαν στο παιδί. Και από τις 2 πλευρές.

Γιατί χώρισαν άσχημα. γιατί έβαλαν το πάθος πάνω από το συμφέρον των παιδιών τους. και όταν λέμε συμφέρον εννοούμε τον ψυχικό συμφέρον. Μην ακούσω πάλι τίποτα βλακείες.

Εδώ μέσα, ακούω μαμάδες να μιλάνε για τους πρώην συζύγους, λες και είναι τίποτα ξεφτίλες!
Γιατί μανδάμ?
Αυτό πού θέλω να πω και μόνο είναι το ότι δεν έχεις δικαίωμα να μειώνεις τον άλλον.
Στα μάτια μου μειώνεσαι εσύ. Και ανατριχιάζω στην ιδέα ότι μεγαλώνεις ένα παιδί.
Που αύριο, θα συναναστρέφεται με το δικό μου.

Έχω δικαίωμα λοιπόν ή δεν έχω να σε κρίνω?
Έχω δικαίωμα ή δεν έχω να σε βάλω στη θέση σου?
Να σου υπενθυμίσω τις υποχρεώσεις σου?
Αν θες να στις υποδείξω κι όλλας.

Αυτό κάνω.
Δεν είμαι τέλειος, όπως δεν είναι κανένας. Αλλά μερικές έχετε ξεπεράσει τα όρια.

Αυτό το «τι σε νοιάζει εσένα τι γράφει ο άλλος ή η άλλη» δεν το λαμβάνω υπ όψιν.
Όπως το «έλα μωρέ, τι ασχολείσαι με τα σκατά»
Ασχολούμαι ακριβώς γιατί μυρίζουν.

Με τι θα έπρεπε κατα τη γνώμη σας να ασχοληθώ?
Στείλτε μου έναν κατάλογο με θέματα που αξίζει να συζητήσουμε.
Ή ... βρέστε μου κάποιον που να βρίζει την πρώην γυναίκα του να του τα ψάλω.

Ζούμε σε μια ελεύθερη κοινωνία (σου λέει η άλλη) και μπορούμε να γράφουμε ότι θέλουμε.
Να γράφετε ότι θέλετε.
Και να μου δίνεται και μένα αυτό το δικαίωμα.
Και γω ζω σε μια ελεύθερη κοινωνία όμως. Όχι μόνο εσείς.

Μία με παρομοίασε με τους δεσποτάδες που έκαναν μπανιστήρι και μετά εξορκίζαν.
Έξυπνο θα έλεγα.
Κάπου το άκουσε από το μπαμπά της.
Αλλά δεν ταιριάζει στην περίπτωση.
Εγώ δεν κάνω μπανιστήρι και περισσότερο, δεν εξορκίζω.
Μα δεν της κόβει?
Εξορκισμός δεν είναι να μιλάς με επιχειρήματα.
Είναι να κάνες μαγικά.

Μα, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε?

Μήπως νομίζετε ότι επειδή γράφω ποιήματα, ανήκω σε τίποτα ελίτ?
Δεν ανήκω πουθενά.
Θα διαβάσω και το blog της lili και το blog του bruce και όποιο blog μου κάνει κέφι.
Kαι θα ασχοληθώ μετά και θα κρίνω και τα ωραία και τα στραβά.
Δεν ανήκω σε «κάστες» των blogeradon.
Δεν επιζητώ παρεΐστικες σχέσεις εδώ μέσα.
Και δεν ανταλλάσσω comments για να δέχομαι μόνο κομπλιμέντα.

Είναι πολύ πιο σοβαρό για μένα το ότι έχω ένα βήμα να μιλάω.
Να λέω τις απόψεις μου.
Δεν ξεπουλάω αυτό το δικαίωμα για λίγα comments.

Θα έχετε δει ότι έχω φίλους (και περισσότερο φίλες) που με εκτιμούν.
Και δεν με εκτιμούν γιατί είμαι ωραίος (αν και είμαι, αλλά δεν με έχουν δει).
Με εκτιμούν γιατί γράφω χωρίς παρωπίδες και ανταλλαγές σχολίων.


Με εκτιμούν γιατί είμαι εγώ.


ο araxtos & light

7 comments:

  1. δεν θα μπω καν στην λογικη που εχεις
    "τα γραφει επειδη την χωρισε"(ενω δεν μπορεις να ξερεις τι εχει γινει στο σπιτι του καθενα) ουτε καν στο γεγονος οτι με ονομαζεις με αφορμη τα σχολια που εκανε μια αλλη γυναικα για τον πρωην της, αφηνοντας τις εντυπωσεις οτι εγω το εκανα.(κα στ@@ μου, σιγα μην με εφορα τι πιστευεις εσυ η ο παραδιπλα)

    Δεν θα σχολιασω ουτε τις αστηρικτες παραλογες παρομοιωσεις περι σεισμου και σπιτιου, την χαζη(?) ταυτιση αδιακρισιας και ενδιαφεροντος.

    οσο για το ενδιαφερον σου προς τα ξενα παιδια, ειναι υποπτος στην χειροτερη, και ψευτικος στην καλυτερη.



    Νομιζω οτι χρειαζεται να ωριμασεις και να καταλαβεις οτι δεν εχεις την δυναμη και την authority να αλλαξεις/ προλαβεις τιποτα απο αυτα που κανουν οι γυρω σου.
    Ο καθενας μας ειναι ενηλικος και το αν καποιοι κανουν λαθη η ειναι ναρκισσοι (οπως εσυ), η εκφραζουν τι νιωθουν δεν ειναι ουτε στην δικη σου αρμοδιοτητα να επιβαλλεις την δικη σου ταξη των πραγματων, ουτε στην δικη μου.



    οσο για την ικανοτητα σου να διακρινεις τι ειναι σωστο και τι ειναι λαθος, επετρεψε μου να γελασω δεδομενου το παρελθον σου και την ατελειωτη ασχολια σου με το αν πηδιεμαι η οχι.

    Εχεις παθει εμμονη στην χειροτερη, εχεις κολλησει πανω μου σαν στρειδι στην καλυτερη.


    22 σχολια.
    Δεν τοπιασες το νοημα αν και το ανεφερες.
    ολα επικριτικα.


    Αλλα κολλησες στο νουμερο 22 και ειπες να το επαναλαβεις.



    εισαι κλασσικη περιπτωση τρολ.
    Γραψε οτι θες.
    Δεν θα ασχοληθω αλλο μαζι σου, και ελπιζω να πιασουν και οι υπολοιποι το νοημα.


    ps
    στην ψυχολογια, αυτο που κανεις λεγεται μετατοπιση. Νομιζω οτι πρπει να μιλησεις με τους πραγματικους ευθυνοντες για την αγανακτηση σου, τους δικους σου.
    αν κρινω απο τον θαυμασιο χαρακτηρα σου, εχεις καθε δικιο να τρελλαινεσαι με τα κακως κειμενα και μπορει να ειναι τρομακτικο να τα βαζουμε με τον μπαμπα και την μαμα, αλλα στην ουσια, εκει βρισκεται η πηγη του προβληματος(σου) και οχι στο αν καποια εγραψε εχθρικα πραγματα για τον πρωην της στο μπλογκ μια αγνωστης.

    ReplyDelete
  2. Το όλο θέμα, αν υπάρχει κάποιο θέμα, είναι θέμα αισθητικής.

    ReplyDelete
  3. Όσον αφορά τη lili...
    Είδες lisselote? Να ποιοι είναι οι αφορισμοί.

    pascal,
    Εγώ νομίζω πως είναι και θέμα (στοιχειώδους) ηθικής.

    Πέραν της αισθητικής.



    Α, και το άλλο...
    lili, διαβάζω το blog σου.
    Όχι πολύ ταχτικά για να είμαι ειλικρινής.
    Πράγματι σ αυτή την περίπτωση δεν σε αφορούσε το θέμα (πέραν της φιλοξενίας)

    Αλλά δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι τόχεις κάνει εκεί...μπάτε σκύλοι (σκύλες) και αλέστε.
    Δεν είπα να κλείσεις την πόρτα, αλλά μην απαντάς και συ σαν να είσαστε "ομογάλακτες"
    Όλο χαδάκια είσουνα!

    ReplyDelete
  4. Θα συμφωνήσω ότι είναι θέμα καλαισθησίας και να συμπληρώσω και αξιοπρέπειας .
    authirity=εξουσία (υπάρχουν και λεξικά)

    ReplyDelete
  5. Ειναι αληθεια οτι μεσα απο την ανωνυμια οι μπλοκερς βγαζουν προς τα εξω κομματια του εαυτου τους που ισως στην πραγματικη ζωη να μην φαινονται.

    Ειναι επισης γεγονος οτι ο καθενας εχει την ελευθερια να γραφει οτι θελει , οπως και να κρινει, να κατακρινει η να ''χαιδευει '' οποιον και οποτε θελει.

    Απ'την αλλη μερια ομως αραχτε μην χολοσκας , δυστυχως δεν ειναι ευκολο να σωσουμε τον κοσμο (δεν το λεω ειρωνικα) και αν απο αισθητικης ή ηθικης αποψης δεν σε εκφραζουν αυτα τα μπλογκ σταματα να τα επισκεπτεσαι.

    Η αληθεια ειναι οτι και εγω εχω σοκαριστει απο αυτα που διαβαζω οποτε εχω μειωσει αρκετα τις επισκεψεις μου.

    ReplyDelete
  6. Γεια σου ellinida...
    συμφωνούμε!

    AYRA, χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που ενοχλούμαι και ακούω ξεκάθαρες απόψεις-σκέψεις από μια γυναίκα.
    Δεν χολοσκάω αλλά εκείνο που "φοβάμαι" είναι μην μειώσουμε τις αντιστάσεις μας.
    Μην συνηθίσουμε σε τέτοιες κακόβουλες και αισχρές επιθέσεις εναντίον πρώην.
    Γενικά "πρώην".
    Όταν μαλώνουμε με κάποιον είναι η στιγμή της "κρίσεως"
    Εκεί θα βγάλουμε όλλα τα "απωθημένα"
    Όσα κρύβαμε μέσα μας.
    Και λυπάμαι που έκρυβαν τόσα πολλά.
    Και μάλιστα για τον π. σύζυγο.
    Αυτό είναι όλο.
    Η τελευταία παράγραφος που έγραψες είναι τελικά η "λύση". Και εγώ δεν βλέπω άλλη.

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/3/08 18:08

    Αποκωδικοπίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
    Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

    ReplyDelete