8 Feb 2007

Μάλιστα κύριε araxte 2

.

Φταίει που βγήκαν στην επιφάνεια τα απωθημένα μου?
Φταίει που με δημοσιεύσανε και πήραν τα μυαλά μου αέρα?
Φταίει που είδα ολοζώντανους υπουργούς να έχουν blog σαν και μένα και αισθάνθηκα κάτι σαν να μένουμε μαζί στον ίδιο θάλαμο στο στρατό...
Δεν ξέρω...
Ίσως να φταίει ότι εγώ από μικρός ήθελα να γίνω υπουργός!
Το τι μανία είχα με το υπουργιλίκι δεν λέγεται...

-Θανασάκη τι θα γίνεις άμα μεγαλώσεις?
-Γιατρός μαμά.
-Εσύ araxtouli...άμα μεγαλώσεις τι θα γίνεις?
-Μεγάλος μαμά.
-Καλά, ρε βλίτο (έτσι με φώναζε η αγαπημένη μου μανούλα) όλοι άμα μεγαλώνουμε μεγάλοι γινόμαστε, σε ρωτάω τι επάγγελμα σου αρέσει ρε βλάκα...
-Δεν κατάλαβες μανούλα, όταν λέω μεγάλος, εννοώ μεγάλος. Κάτι σαν τον Αβραμόπουλο να πούμε.
-Τον Υπουργό?
-Ναι, τον Υπουργό, έτσι θα γίνω και γω μια μέρα, Υπουργός...
-Α, να χαθείς βλάκα που κάθομαι και μιλάω μαζί σου, κοίτα να ξεστραβωθείς στο σχολείο, όλο 5άρια φέρνεις...

Η μαμά μου δεν καταλάβαινε ότι οι βαθμοί του σχολείου δεν έχουν καμία σημασία.
Ούτε για να γίνεις καλός ποδοσφαιριστής, ούτε για να γίνεις καλός δημοσιογράφος (βλέπε Κακαουνάκη), ούτε για να γίνεις καλός Υπουργός (Δες τους όλους)

.................................................

-Σοφέρ στο Υπουργείο γρήγορα.
-Μάλιστα κύριε araxte....ε...κύριε Υπουργέ. Η εφημερίδα γράφει ότι θα καταργήσετε τα ράντζα κ. Υπουργέ, αλήθεια είναι?
-Τι? ακόμα ράντζα έχουμε στα Νοσοκομεία?
-Έτσι λένε οι εφημερίδες, εγώ δεν έχω πάει ποτέ και δεν ξέρω.
-Ούτε εγώ πήγα ποτέ σε Νοσοκομείο σοφέρ, τι, άρρωστος είμαι? Αλλά....άμα δεν πάω πως θα δω αν υπάρχουν ράντζα? Απλό δεν είναι?
-Μάλιστα κ. Υπουργέ, στο δρόμο μας είναι 2-3 Νοσοκομεία...
-Σοφέρ, πάμε σε όποιο βρούμε μπροστά μας, θέλω να βεβαιωθώ αν υπάρχουν ακόμα ράντζα στα Νοσοκομεία...το 2007...το φαντάζεσαι?...Μπήκε η Βουλγαρία στην ΕΟΚ και μεις να έχουμε ακόμα ράντζα...
-Και πως θα μπείτε στο Νοσοκομείο κ. Υπουργέ? Δεν έχουμε ειδοποιήσει κανέναν...θέλετε να πάρω τηλέφωνο και να τους ενημερώσω όπως έκανε και ο προηγούμενος Υπουργός?
-Οχι...με τίποτα σοφέρ. Γιατί έτσι θα προλάβουν και θα μαζέψουν τα ράντζα, αν υπάρχουν, λέω να πάμε σαν άρρωστοι, εγώ θα είμαι ο άρρωστος και συ θα με συνοδεύεις...σταμάτα το αυτοκίνητο και πάρκαρε εδώ να μη μας πάρουν χαμπάρι.....

-Που πάει ο κύριος?
-Είμαι άρρωστος, πάω στα εξωτερικά.
-Ήρθες στο σωστό μέρος και για να γίνω πιο σαφής...μόλις πρόλαβες
-Τι εννοείτε μόλις πρόλαβα?
-Ασφάλεια έχεις?
-Έχω, αλλά είναι επείγον
-Επείγον ξε επείγον δώσε 5 ευρώ στην είσοδο.
--------------------
-Μάλιστα και που πονάς?
-Εδώ χαμηλά, στην κοιλιά.
_Σκολικοειδίτη έχεις βγάλει?
-Όχι
-Ε, σκωλικοειδίτης είναι, μόλις πρόλαβες, 10 λεπτά αργότερα να ρχόσουν θα σε είχαμε χάσει από πελάτη, αλλά για να είμαστε σίγουροι κάνε και αυτές τις εξετάσεις
...Να πας πρώτα στο ταμείο και να πληρώσεις....
-Πόσο κάνουν
-150 ευρώ
-Μα, αφού έχω Ασφάλεια.
-Τώρα θα σου έλεγα τι να την κάνεις την Ασφάλειά σου αλλά είμαι ευγενής άνθρωπος. Λοιπόν, πληρώνεις, τις βγάζεις και μετά ξαναέλα από δω να τα πούμε.
Και πούσε, μην ξεχάσεις το φακελάκι ε...
-Ποιο φακελάκι?
-Καλά δεν έχεις ακούσει για φακελάκι εσύ? Αρειανός είσαι?
-Μα το φακελάκι έχει καταργηθεί...δεν είπαμε...είπανε... προεκλογικά ότι θα το καταργήσουνε?
-Ε, και?
-Ε...μετά από 3 χρόνια δεν το καταργήσανε?

-Παιδιά...νοσοκόμοι...εδώ έχουμε ένα UFO ....κάτι σαν ένα νέο Roswell, βουτήχτε τον και φέρτε και τις κάμερες...

Μόλις που πρόλαβα να ξεφύγω από τα αρπαχτικά χέρια του γιατρού που ήταν έτοιμος να με εγχειρίσει

-Σοφέρ, να τα ράντζα, τα βλέπεις? γεμάτοι οι διάδρομοι είναι....πω πω πω
-Καλά, αφού άκουσα ότι καταργήθηκαν κύριε Υπουργέ...
-Πάμε στον Διοικητή να τα πούμε ένα χεράκι

-Δεν έχουμε ράντζα κ. Υπουργέ
-Μα, καλά, αυτά εδώ τι είναι?
-Αυτά τα κρατάμε σαν ενθύμιο, είναι τα ράντζα που είχε η προηγούμενη Κυβέρνηση.
Είναι η ιστορία της χώρας μας. Να τα πετάξουμε? Και αν καμιά φορά έρθει στην εξουσία η άλλη κυβέρνηση? Να αναγκαστεί να ξανααγοράζει ράντζα με τα λεφτά του Ελληνικού Λαού? Ήμαρτον κ. Υπουργέ. δεν καταλαβαίνετε?
-Πως, πως καταλαβαίνω, τι με περάσατε...για βλάκα.....Αλλά το φακελάκι? το φακελάκι που μου ζήτησε ο γιατρός?
-Αυτό υπάγεται τώρα πλέον στα έθιμα του τόπου μας κ. Υπουργέ. Δεν έχετε ακούσει που λένε ότι θα απορροφήσει τον πολιτισμό μας η παγκοσμιοποίηση?
-Ναι, είναι ο μεγάλος κίνδυνος της εποχής μας.
-Γι αυτό σας λέω. Ποια άλλη χώρα έχει αυτό το έθιμο? Σε ποια άλλη χώρα πληρώνουν ασφαλίσεις και μετά πληρώνουν και φάρμακα και μετά πληρώνουν και τους γιατρούς...και μετά πληρώνουν και τις εγχειρίσεις όσο κάνουν στο Λονδίνο?
-Σε καμία, αυτό είναι αλήθεια.
-Γι αυτό πρέπει να κρατήσουμε τα έθιμα και τις παραδόσεις της χώρας μας. Θες να μας τις πάρουν οι Τούρκοι και να την πατήσουμε σαν τον μπακλαβά?



araxtos & Υγεία

2 comments:

  1. Νομίζω πως το γαλακτομπούρεκο παραμένει ελληνικό ;-ppppp

    ReplyDelete
  2. Ξέρεις που θα βρεις το καλύτερο γαλακτομπούρεκο?

    Στο "Κοσμικόν"

    ReplyDelete