28 Jun 2007

ΜΣΑ 1



















Μαθήματα Σεξουαλικής Αγωγής



Μετά τα πολιτικά μαθήματα σήμερα θα ασχοληθούμε με τα σεξουαλικά.
(των σχέσεων ρε Καραμήτρο)

Μάθημα 1ον

Μην μπερδεύεστε με δύσκολες εξισώσεις.
Μην σπάτε το μυαλό σας.
Μην διερωτάστε τι θέλει μια γυναίκα.
Το ζήτημα είναι απλό και εύκολο.

Η γυναίκα θέλει...
έναν άντρα να την θέλει!


Τίποτα περισσότερο...
τίποτα λιγότερο.

Τόσο απλά.

(αν και μένα μου πήρε καιρό να το καταλάβω)


Συνεχίζεται


araxtos & καθηγητής
Δέχομαι και διευκρινιστικές ερωτήσεις (8-10 το βράδυ)

7 comments:

  1. Μόνος σου το σκέφτηκες βρε;
    Ή μήπως αντέγραψες;!
    ;-))))

    ReplyDelete
  2. Μόνος μου, μόνος μου.

    Από που να αντιγράψω?

    Έχει και συνέχεια το "θέμα"

    ReplyDelete
  3. Αντε ρε! :PPPP
    Αναμένωμεν την συνέχεια.
    η επιμελής μαθήτρια

    ReplyDelete
  4. ellinis, το μάθημα γίνεται...
    seulement pour des hommes.
    αλλά...μπορείς να παρακολουθείς και συ και να μαθαίνεις τα μυστικά μας...

    ReplyDelete
  5. Τα περισσότερα ανδρικά περιοδικά αραχτέ, τα διαβάζουν γυναίκες :P

    ReplyDelete
  6. Καλώς την Elisavet,

    Tελικά, ναι...
    Και δω μόνο γυναίκες βλέπω!

    (Το επόμενο "σήριαλ" θα είναι για γυναίκες για να έχω άντρες αναγνώστες)!

    ReplyDelete
  7. Οι γυναίκες είναι ίσως λίγο πιο πολύπλοκες μου φαίνεται... Εγώ θα έλεγα πως μιας γυναίκας δεν της αρκεί να την θέλει ένας τυχαίος άνδρας, παρά θέλει να την θέλει αυτός που εκείνη θέλει... ωχ πολύπλοκο μας βγήκε, εσύ έβγαλες παρόλα αυτά άκρη; :-)

    ReplyDelete