18 Sept 2008

Και γάτα η κυρία!

Είδε κανείς την Ντόρα αυτές τις άγριες μέρες στα κανάλια?
Κορόιδο είναι?
Γιατί όποιος βγει σε κανάλι τώρα, ταυτίζεται με τα γεγονότα θέλει δε θέλει.
Αυτό είναι το μυστικό.
Και πρέπει να της το έχει μάθει καλά ο μπαμπάς της.

Επειδή εγώ έχω μια γάτα ναι μεν πονηρή αλλά όχι και τόσο σαν την Ντόρα...
Θα μπορούσα να πω...

Και Ντόρα η γάτα μου!

***

Τόσο καιρό μας ζαλίζανε για την «διεθνή κρίση»
Διεθνής κρίση ο ένας, παγκόσμια κρίση ο άλλος.
Και ενώ εγώ έψαχνα να βρω τι διάολο κρίση είναι αυτή...
Κατέληξα ότι στη ΝΔ νομίζουν ότι η δικιά τους κρίση λογίζεται σαν παγκόσμια.

Γιατί η κρίση με την AIG έγινε 15 μέρες μετά...

***

Θα κάνει ανασχηματισμό ο Καραμανλής ή δεν θα κάνει?
Ιδού η απορία.
Αλλά και να κάνει, στην ουσία δεν θα κάνει τίποτα.

Άσε που μπορεί να κάνει και χειρότερα τα πράγματα για το κόμμα του.

***

Εδώ που τα λέμε...με τρώει και μία υποψία...
Από τότε που ασχολήθηκα (και) εγώ με τα πολιτικά πράγματα όλα πήγαν κακήν κακώς για τη ΝΔ!
Λέτε να φταίω και γω κάπου?

Αν είναι έτσι πάντως...θα συνεχίσω!

***

Άλλη μία φορά είχα ασχοληθεί πριν 5 χρόνια και έπεσε το Πασοκ τότε!
Βέβαια δεν είχα blog και δεν μπορεί κανείς να μου πει ότι επηρέασα καταστάσεις όπως πιθανόν τώρα...

Αλλά όπως και να το κάνεις είχα ασχοληθεί με το να βλέπω Τριανταφυλλόπουλο!

***

Τη ζούγκλα καλέ... την ξεχάσατε? από Δευτέρα ξαναρχίζει ο εθνικός μας παρουσιαστής τα κομπλεξικά του.
Βέβαια θα είναι κατά 14.000.000 πλουσιότερος εφέτος και φαντάζομαι πιο σοβαρός.

Όπως και να το κάνεις...είναι πολλά τα λεφτά Μάκη.

***

Ένα πράγμα όμως μου κάνει εντύπωση με τον Ταρζάν...
Έχωσε στο παντελόνι 14 εκατομμύρια και δεν έτρεξε τίποτα.
Ούτε σε γιατρούς πήγε ούτε σε ψυχολόγους ούτε στο Δαφνί.
Εδώ που τα λέμε αν μου έπεφταν εμένα (γιατί ξαφνικά του έπεσαν και αυτουνού)
Θα είχα χαζέψει. Θα είχα τρελαθεί σαν τον Κωσταντάρα στο σινεμά.

2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν με τον Μάκη.
Ή πράγματι είναι υπεράνω χρημάτων (και τον παραδέχομαι)...

Ή ο άθλιος τα είδε λίγα και θέλει να κονομίσει περισσότερα για να συγκινηθεί!

***

Αυτά για σήμερα.
Εις αύριον τα σπουδαία και τα σημαντικά.








araxtos & γάτα η κυρία

2 comments:

  1. Αν έχεις γεννηθεί 18/10...ασχολήσου κι άλλο με τη ΝΔ!

    ReplyDelete
  2. Τι θα γίνει στις 18-10?
    Ανασχηματισμός?

    (Το είπε ο Κακαουνάκης)

    ReplyDelete