7 Jan 2011

21-12-2012

2 τινά θα συμβούν το 12.
Ή θα καταστραφεί ο κόσμος.
Ή δεν θα καταστραφεί.

Υπάρχει και ένα 3ο
Μπορεί να καταστραφεί μερικώς

Άντε και ένα 4ο
Να καταστραφεί ο κόσμος, να χαθούν όλοι οι άνθρωποι...εκτός...
Εκτός από έναν!

Έναν υγιή άνθρωπο (όπως εγώ)...
Έναν άντρα με 2 σωστά και προσεγμένα νεφρά...όπως εγώ (φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε τι χρειάζεται το 2ο νεφρό)

Όπως και νάχει, εγώ προετοιμάζομαι από τώρα για το 2012.
Πίνω αρκετά νερά, έχω μειώσει το τσιγάρο και αποφεύγω τις σάλτσες και τα τηγανητά.
Έχω περιορίσει στο ελάχιστο βέβαια και το αλκοόλ.

Γιατί που ξέρεις?
Μπορεί να είμαι εγώ ο εκλεκτός.
Μπορεί να είμαι εγώ ο Πρώτος και καλύτερος (και ο μόνος φυσικά) άνθρωπος της Νέας Εποχής.
Της Νέας Τάξης Φυσικών Πραγμάτων.

(Μεταξύ μας, τον μόνο που φοβάμαι ότι μπορεί να μου πάρει τα πρωτεία, δεν είναι άλλος από τον Νίκο Δ. Εκείνον τον διαφημιστή που έγινε μπλοκεράς. Είναι πολυμήχανος ο άνθρωπος και δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη).




araxtos & γιατί όχι?

No comments:

Post a Comment