18 Apr 2011

Εγώ, εσύ... και τα μυστήρια!


-Εγώ!
-Όχι, Εγώ!
-Και ποιος είσαι εσύ ρε?
-Γιατί...εσύ ποιος είσαι?
-Εγώ Είμαι Εγώ, εσύ ποιος είσαι?
-Εγώ Είμαι Εγώ και πήρα 9!
-Σώωωπα...Εγώ πήρα 10!
-Εγώ είμαι καλύτερος μαθητής, ο δάσκαλος φταίει που δεν μου έβαλε 10
-..................................
-..................................
-Εγώ πήγα στην Αεροπορία
-Τι λες, Εγώ πήγα στο Ναυτικό που είναι καλύτερα
-Εγώ πήρα και ένα μήνα άδεια
-Εγώ πήρα 3 μήνες άδεια!
-...................................
-...................................
-Εγώ βρήκα δουλειά σε μια μεγάλη Εταιρία!
-Ποια Εταιρία ρε, εγώ μπήκα στο Δημόσιο...χαχαχα, τι μας λέει!
-Εγώ κονομάω περισσότερα
-Εγώ δεν δουλεύω και πληρώνομαι!
-...................................
-...................................
-Εγώ παντρεύτηκα τη Μαρία όμως!
-Και γω πήρα τη Λίτσα!
-Γιατί...είναι καλύτερη η Λίτσα?
-Ε... από τη Μαρία....
-...................................
-....................................
-Εγώ πήρα σύνταξη 2.000!
-Εγώ 1.800, αλλά έχω και επιδόματα!
-Ναι, αλλά Εγώ έχω και το λάδι της χρονιάς μου!
-Εφ άπαξ έχεις? δεν έχεις!
-..................................
-..................................
-Εμένα με πονάει και το κεφάλι μου!
-Εμένα με πονάει ο κόλος μου όμως!
-Έχω και πίεση
-Και γω έχω και πίεση και ζάχαρο!
-Εγώ έχω και ρευματικά! εσύ δεν έχεις!
-...................................
-...................................
-Εγώ πεθαίνω!
-Εγώ ζω, δεν πεθαίνω!
-Ναι, αλλά Εγώ πεθαίνω!
-Εγώ δεν πεθαίνω, στο είπα, θα φάω πολλές συντάξεις ακόμα!
-...................................
-...................................
-Ναι, αλλά...γιατί εγώ πεθαίνω και συ ζεις?
-Άλλο ο ένας και άλλο ο άλλος
-Και τώρα μου το λες ρε παλιο μαλάκα?
-Πότε να στο πω?
-Τόσα χρόνια ζούσα με ανταγωνισμούς και τώρα μου λες "άλλο ο ένας και άλλο ο άλλος"?
-Και γω δεν τόξερα ρε, τώρα το κατάλαβα!





araxtos & μυστήρια

No comments:

Post a Comment