30 Jun 2011

Γιατί χαίρονται οι ξένοι και χαμογελούν πατέρα?


-Γιατί ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο γιε μου.
-Και τι τους νοιάζει αυτούς πατέρα?
-Τους νοιάζει γιατί έτσι θα πάρουν τα λεφτά που τους χρωστάμε, θα πάρουν τη ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ, τα τρένα τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τα κρατικά κτίρια...και άλλα που δεν φαντάζεσαι γιε μου.
-Δεν μου τα λες καλά πατέρα...ή θα πάρουν τα χρωστούμενα ή θα πάρουν τα υπόλοιπα...δεν μπορεί και τα δύο!
-Εμ...όλα θα τα πάρουν γιε μου. Θα μας ξεβρακώσουν.
-Εμάς τους Έλληνες? που είμαστε η καλύτερη ράτσα του κόσμου? οι πιο καπάτσοι? που όπου και να πάμε στο εξωτερικό τους βάζουμε τα γυαλιά...
-Άλλο στο εξωτερικό και άλλο εδώ γιε μου.
-Γιατί τι έχει το εδώ και δεν μπορούμε να προκόψουμε όπως έξω πατέρα? Μήπως φταίει το νερό?
-Όχι γιε μου, δεν φταίει το νερό, άλλο φταίει...
-Και δεν θα μου το πεις πατέρα?
-Το θέμα δεν είναι να στο πω ή να μην στο πω γιε μου, το θέμα είναι να το καταλάβεις.
-Πες το εσύ και θα δούμε πατέρα.

-Δε μου λες γιε μου δεν είναι ώρα για διάβασμα?
-Δεν θα διαβάσω σήμερα πατέρα, περιμένω τον Κωστάκη να έρθει για να παίξουμε.
-Δεν έχετε σχολείο αύριο γιε μου?
-Έχουμε πατέρα, αλλά δεν χρειάζεται να διαβάσω.
-Και γιατί δεν χρειάζεται να διαβάσεις γιε μου?
-Δεν χρειάζεται πατέρα γιατί ούτε ο Κωστάκης θα διαβάσει.
-Και τι σε νοιάζει εσένα αν διαβάσει ή δεν διαβάσει ο Κωστάκης γιε μου?
-Με νοιάζει πατέρα γιατί αν δεν έχει διαβάσει ο Κωστάκης δεν θα πάρει πάνω από 5 στο σχολείο. Το ίδιο με μένα...
-Και συ 5 θα πάρεις γιε μου?
-Ναι πατέρα, το ίδιο με τον Κωστάκη.
-Και δεν θες να πάρεις 10 ή 8 εσύ γιε μου?
-Θα πρέπει να διαβάσω για να πάρω 8 πατέρα, αλλά δεν υπάρχει λόγος αφού ούτε ο Κωστάκης θα πάρει 8 αφού δεν θα έχει διαβάσει κι αυτός.

-Να γιε μου, γι αυτό δεν μπορούμε να προκόψουμε εδώ στη χώρα μας, γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει δεν είναι τι θα ...πάρουμε εμείς, αρκεί να μην πάρει περισσότερα ο γείτονας...κατάλαβες γιε μου?
-Όχι ακριβώς πατέρα...δεν μου το εξηγείς καλύτερα?
-Να...φαντάζεσαι να πάρεις 5 εσύ στο σχολείο γιε μου και ο Κωστάκης...8?
-Ούτε να το σκεφτείς πατέρα, τι αστεία είναι αυτά?
-Μα, αφού λες ότι είναι φίλος σου...δεν θες το καλό του γιε μου?
-Αυτό ακριβώς θέλω...το καλό του, πατέρα...και το καλό που του θέλω είναι να μην πάρει πάνω από 5 γιατί θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα...άσε που...αριστερίζει και λίγο...ξέρεις ο παππούς του ήτανε κουμουνιστής και...
-Μπράβο γιε μου, αν όχι τιποτ ' άλλο, είσαι γνήσιος Έλληνας...Ελληναράς θα έλεγα! Αν και τώρα το κουμουνιστής δεν πιάνει...καλύτερα να τον λες ρατσιστή για να είσαι σίγουρος...ξέρεις άλλαξαν τα πράματα!





araxtos & ζηλοφθονία

No comments:

Post a Comment