30 Apr 2012

Ο...τελευταίος Έλληνας πολίτης!

Αν και...
Στο Δημοτικό καθόμουν πάντα στο τελευταίο θρανίο...
Στο Γυμνάσιο το ίδιο...
Και στο Λύκειο...
Και στο στρατό πάντα στο τελευταίο κρεβάτι του θαλάμου.

Ακόμα και στο Λεωφορείο κάθομαι στο τελευταίο κάθισμα (άμα υπάρχει άδειο)
Μπορώ να πω και στον Ηλεκτρικό ή στο Μετρό το ίδιο.

Όταν ακούω το περιβόητο: "και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης" μου τη χαλάει.
Μου σπάει τα νεύρα
Μου τη δίνει

Μα...δεν υπάρχει "τελευταίος" Έλληνας πολίτης κύριε
Και ξέρεις γιατί δεν υπάρχει?
Γιατί δεν υπάρχει και "πρώτος" (άντε να εξαιρέσουμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας)

Γιατί όλοι οι "Έλληνες πολίτες" είμαστε ίσοι!
Έχεις αντίρρηση γι αυτό?
Μήπως νομίζεις ότι επειδή έγινες Βουλευτής (με την δική μου ψήφο, άχρηστε)
Έγινες και ανώτερος πολίτης από μένα?
Μα ρε βλάκα, επειδή μερικοί, άντε πολλοί, έστω όλοι! συγχωριανοί σου σε παρακαλάνε και σου φιλάνε τα κατουρημένα σου σώβρακα για καμιά θεσούλα στο Δημόσιο έγινες και "κάποιος"?
Και άντε να έγινες "κάποιος" στο χωριό σου
Άντε να έγινες "κάποιος" και στον βλαχοκύκλο σου
Άλλο όμως αυτό και άλλο σαν "Έλληνας πολίτης"
Σαν Έλληνας πολίτης είσαι ίσος χριστιανέ μου
Δεν έχεις διαβάσει ούτε το Σύνταγμα? (Άσε που δεν διάβασες το μνημόνιο)
Αλλά ούτε το Σύνταγμα της Ελλάδος?

Γι αυτό σου λέω
Μην το ξαναπείς αυτό το...
"και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης"!

Γιατί μου σπάει τα νεύρα!




araxtos & τελευταίος μόνο στο τραμ

No comments:

Post a Comment