13 Dec 2013

Οι 4.785 βλακείες

Σήμερα φίλοι μου θα μιλήσουμε σοβαρά.
Καιρός ήταν.
Πριν αρχίσω θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το PC μου τάφτυσε.
Δηλαδή τα έφτυσε που λένε και οι γραμματιζούμενοι (με 2 λέξεις)
Επειδή λοιπόν τα έφτυσε, αναγκάζομαι να γράφω στο λαπτοπάκι μου που δεν έχει
ελληνικό πληκτρολόγιο και δυσκολεύομαι λιγάκι. Γι αυτό θα ήθελα να με συγχωρήσετε αν κάνω και κανά λαθάκι.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν μπορώ να γράψω γρήγορα οπότε το μυαλό μου-επειδή δουλεύει συνήθως πολύ αργά-έχει συγχρονιστεί με την αργή ταχύτητα του πληκτρολογίου, οπότε
μην περιμένετε συντακτικά λάθη. Μια χαρά θα τα πάμε.

Όπως όλοι φαντάζομαι θα γνωρίζετε, όταν γεννιέται ο άνθρωπος, είναι ήδη προγραμματισμένος (στο γονίδιό του) για τη ζωή που θα ζήσει (χοντρικά).
Δεν γράφει δηλαδή το γονίδιο ότι σήμερα εγώ θα πρέπει να φάω πατάτες τηγανητές (πράγμα που δεν αποκλείεται) αλλά γράφει ότι εγώ θα παχύνω.
Και πως θα παχύνεις άμα δεν φας πατάτες τηγανητές?
Βοηθάω εγώ λοιπόν το γονίδιό μου να εκπληρώσει το καθήκον του.
Εάν κάποιος, κάτι, κάποτε, καταφέρει να με πείσει να μη φάω πατάτες τηγανητές, θα προκαλέσει τη μήνη του γονιδίου μου.
Σιγά-σιγά η φιλία μας (ή ό,τι άλλο) θα εξελιχθεί σε εχθρότητα.
Όταν λοιπόν μαλώσουμε σοβαρά με αυτόν τον τύπο που μας εμπόδισε να φάμε πατάτες τηγανητές (πιθανόν να έχουμε φτάσει και στα δικαστήρια) δεν θα του πούμε  "θυμάσαι τότε? δεν με άφησες να φάω πατάτες τηγανητές"
Και βέβαια δεν θα του το πούμε. Όχι γιατί δεν είναι σοβαρό το επιχείρημα, αλλά γιατί και μεις δεν θα ξέρουμε από που προήρθε αυτή η αντιπάθεια.
Πόσο μάλλον να το επικαλεστεί ο συνήγορός μας.
-Κύριε πρόεδρε, έχουμε μια σοβαρή δικαιολογία που δείραμε (και στείλαμε στο Νοσοκομείο) τον αντίδικό μας...δεν μας άφησε πριν 7 χρόνια να φάμε πατάτες τηγανητές"!
Θα είναι αίολο το επιχείρημα και δεν είναι σίγουρο ότι θα το δεχθεί ο Πρόεδρος.

Βέβαια οι πατάτες οι τηγανητές είναι ένα πρόχειρο παράδειγμα.
Θα μπορούσε να ήταν μια πάστα π.χ. ή ακόμα και ένα αρνάκι φρικασέ.
Όπως θα μπορούσε να ήταν μια παρεμπόδιση να δούμε τον ντέρμπι.
Αυτό συμβαίνει συνήθως στα ζευγάρια.

Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας με το γονίδιό μας.
Τι λέτε καλέ...
Όλα έχουν σχέση.
Αν και το βασικό δεν είναι αυτός καθεαυτός ο αγώνας.
Το βασικό είναι η "παρεμπόδιση"
Και η παρεμπόδιση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους.
Ακόμα και με συμβουλή.

Ας υποθέσουμε τώρα ότι το γονίδιο του άλλου είναι έτσι προγραμματισμένο ώστε να κάνει στη ζωή του...
4.785 βλακείες
2.687 σωστές κινήσεις
685 κακές πράξεις
52 καλές πράξεις
Τι θα γίνει αν εσύ παρεμποδίσεις μία βλακεία?
Απλώς, θα ενσωματωθεί στην επόμενη βλακεία που θα είναι 2 φορές μεγαλύτερη!
Αν τον εμποδίσεις να κάνει 85 βλακείες?
Αντιλαμβάνεσε τι βλακεία θα είναι η επόμενη!

Καλύτερα δεν είναι να τον αφήσεις ήσυχο να την κάνει και να μην επεμβαίνεις στη ζωή του?
Ή, ακόμα, θα έλεγα εγώ, να τον βοηθήσεις κιόλας?
-Που πας Κωστάκη?
-Στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα (άσχετα αν προχθές είχε πει ότι θα το κόψει)
Εσύ τι θα του πεις? θα του υπενθυμίσεις τι είχε πει προχθές?
Ή θα τον βοηθήσεις να μην έχει τύψεις για τη βλακεία που πάει να κάνει?
Δεν είναι καλύτερα να του πεις...
-Μου παίρνεις και μένα τσίχλες πλήζ?
Στην πρώτη περίπτωση θα σε μισήσει...αυτό θέλεις?
Και τη βλακεία θα κάνει.
Και θα καπνίσει περισσότερα (λόγω τύψεων).
Στη δεύτερη περίπτωση θα το εκτιμήσει δεόντως ότι δεν εκμεταλλεύτηκες μια στιγμή αδυναμίας του.
(Και βλακείας του)

Αρκετά όμως έγραψα για σήμερα.
Είναι και το λαπτοπάκι που δεν βοηθάει.
Είναι και το δικό μου γονίδιο που μου λέει να σταματήσω εδώ
τις βλακείες μου!




araxtos & ...πάω για τσιγάρα

No comments:

Post a Comment