18 Feb 2014

Αλλοτινές μου εποχές...

Μερικές φορές...
ρίχνω μια ματιά στο bloggaki μου
και αισθάνομαι σαν τον εγκληματία (φονιά θα έλεγα)
που γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος!

Και θυμάμαι τα παλιά
και τα καλά και τα "εγκλήματα"
γιατί έχω κάνει κι απ αυτά.

Αλλά περισσότερο θυμάμαι αυτά που δεν είχαν σχέση με το blog.
Τη ζωή την "τότε" δηλαδή.

Πάνε 10 χρόνια (συναπτά έτη) από την ημέρα που άνοιξα τούτο το πολύ ενδιαφέρον,
μέσον επικοινωνίας (και όχι μόνον θα έλεγα).
Γιατί ήταν ένα μέσον φιλολογικών, μα και φιλοσοφικών αναζητήσεων.

Ακόμα και "φιλικών" αναζητήσεων (ερωτικών όχι γιατί - σας το αποκαλύπτω - τότε ήμουν παντρεμένος)
Όπως θα έχετε πληροφορηθεί και σεις, ο άνθρωπος περνάει μερικά φεγγάρια (τέρμινα θα έλεγα)
σε διαφορετικές φάσεις.
Άλλοτε μόνος, άλλοτε ερωτευμένος, άλλοτε παντρεμένος...
και άλλοτε πάλι μόνος.

Μετά ξαναπαντρεμένος, ίσως πάλι ερωτευμένος (ακόμα και με τη γυναίκα του)
Και μετά πάλι μόνος...
Και γι αυτούς που δεν τους αρέσουν τα πολλά λόγια και πολλά παραμύθια
θα έλεγα ότι ο άνθρωπος ήταν, είναι και θα είναι... πάντα...μόνος.
Οι άλλοι δεν είναι παρά μόνο η επιβεβαίωση αυτού.

Εγώ π.χ. όταν είμαι με κόσμο το μόνο που μου συμβαίνει είναι...να ξεχνάω (για λίγο) τη μοναξιά μου!
και αυτό στην καλύτερη περίπτωση.
Το ίδιο συμβαίνει και με σας και ας το αρνηθείτε.
Άρα η μοναξιά, είναι μια κατάσταση μόνιμη (πάγια θα έλεγα).
Σκεφτείτε λίγο και το "πάγιο" της ΔΕΗ...
Κάψεις, δεν κάψεις ρεύμα, θα πληρώσεις.
Πάρεις, δεν πάρεις τηλέφωνο, θα πληρώσεις τον ΟΤΕ.

Άσχετα αν εμείς έχουμε τη λογική να πάρουμε όσο περισσότερα τηλέφωνα μπορούμε, αφού
έτσι κι αλλιώς θα πληρώσουμε.

Έτσι και στη ζωή.
Προσπαθούμε να κάνουμε όσο περισσότερες σχέσεις μπορούμε αφού έτσι κι αλλιώς θα πληρώσουμε το πάγιο (την μοναξιά δλδ)
Και έτσι καταφέρνουμε να πληρώσουμε και το πάγιο και τις σχέσεις (τις συνέπειες των σχέσεων)
Εδώ ταιριάζει περισσότερο η ΔΕΗ από τον ΟΤΕ.

Το μόνο ωφέλιμο είναι η "επικοινωνία"
Όταν υπάρχει ωφέλιμο, όταν υπάρχει επικοινωνία.
Γιατί πολλές φορές δεν υπάρχει ούτε καν αυτό.
Είναι σαν να έχουμε όλα τα φώτα ανοιχτά (και τις τηλεοράσεις) στο σπίτι μας και μεις να βρισκόμαστε στον ...κήπο! και να ποτίζουμε τα λουλούδια.
Πληρώνουμε δλδ τσάμπα ρεύμα.
Και το πάγιο-πάγιο!

Και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν σχέσεις χωρίς επικοινωνία.
Εγώ θα σας έλεγα οι περισσότερες.
Αν όχι όλες.

Και γιατί συμβαίνει αυτό?
Χα χα!
Πολύ εύκολο να σας το πω.




Στο επόμενο επεισόδιο όμως, για να μην κάνουμε "σεντόνια"




araxtos & αναμνήσεις


No comments:

Post a Comment