21 Aug 2018

Παράτυπος Έλληνας!


Θα (ξανα)ψήφιζα Τσίπρα για ένα και μοναδικό λόγο.
Για να "κάτσει" στην καρέκλα άλλα 4 χρόνια και να φάει στη μάπα όλα όσα πρόκειται να
γίνουν αυτά τα 4 χρόνια.
Για να "εφαρμόσει" όλα τα νομοσχέδια και τους νόμους που έχει ήδη ψηφίσει
(ειδικά το νόμο για τις συντάξεις) και όχι να τους εφαρμόσει άλλος.
Για να καταλάβουν και οι πλέον δύσπιστοι τι αγγούρι έχουμε μπροστά μας.

Θα (ξανα)ψήφιζα Τσίπρα γιατί είμαι της γνώμης ότι δεν πρέπει να την "κοπανάνε" οι πολιτικοί
πάνω στην ώρα που αρχίζουμε να τους καταλαβαίνουμε.
Να νοιώθουμε στο πετσί μας τι ρόλο παίζουν.
Και μετά να φεύγουν με κλωτσιές και να μην έχουν καμία δικαιολογία.
Όπως "ότι φταίνε οι προηγούμενοι" για όλα τα κακά που μας συμβαίνουν.

Όμως και σ αυτό έχουν βρει τη λύση. Όλοι τους.
Και η λύση είναι "η εναλλαγή εξουσίας"
Μάλιστα.
Έρχεται ο άλλος και σου λέει "φταίνε οι προηγούμενοι"
Και φτου κι από την αρχή.

Φυσικά και ο επόμενος θα τα κάνει ακόμα χειρότερα.
Και μεις θα μένουμε πάντα με το στόμα ανοιχτό.
Μα είναι δυνατόν? θα λέμε.
Τούτος είναι χειρότερος από τον προηγούμενο.
Τι μ@λ@κία κάναμε πάλι...
Και φτου κι από την αρχή.

Μέχρι νάρθει ο επόμενος...
Αυτό το βιολί συνεχίζεται και θα συνεχίζεται επ άπειρον.
Είπαμε...έχουν βρει τη λύση..."εναλλαγή της εξουσίας".

Θα (ξανα)φήφιζα Τσίπρα, αλλά...δεν μπορώ. Δεν δύναμαι. Δεν θα πάει το χεράκι μου.
Μου είναι αδύνατον.
Γιατί όταν τον βλέπω στην TV με τη φάτσα του νάρκισσου θυμάμαι...
Εκτός από τα χιλιάδες ψέμματα που είχε πει, με την ίδια φάτσα
Και εκεί που έλεγα...σαν Έλληνας και γω... "ντάξει μωρέ και τι έγινε..."
Είπε κι αυτός τα ψέματά του...ας τα ξεχάσουμε τώρα...
Ξαναεμφανίζεται (με την ίδια φάτσα) και μας (μου) λέει κι άλλα!
πιο χοντρά και πιο μεγάλα (που λέει και ο ποιητής που επικαλείται).

Μα σε ποιόν τα λέει? σε μένα? πάλι? δεν είναι δυνατόν!
Θέλει να μου σπάσει τελείως τα νεύρα?
Μήπως τα λέει σε κανέναν άλλον?
Μήπως δεν τα λέει να τα ακούσω εγώ?
Μήπως τα λέει για να τα ακούσει ο Κυριάκος και να τον τρελάνει τελείως?
Δεν ξέρω. Δεν μπορώ να καταλάβω.

Αλλά και έτσι να ήταν, για να το πιστέψω αυτό
θα έπρεπε να έχω κάποιο συμφέρον.
Κάτι σαν να μου κλείνει το μάτι πονηρά.
Αλλά ούτε κι αυτό κάνει.
Τον πρόσεξα καλά και δεν είδα να κλείνει το ματάκι.
Και τα δύο ματάκια είχαν αυτό το αγαθό μεν αλλά απλανές βλέμμα.
Σαν να κοίταγαν πέρα, μακρυά από την Ιθάκη, στην άκρη του κόσμου τούτου.

Εκτός από τα ματάκια τα απλανή, δεν έχω και κανά προσωπικό συμφέρον.
Άντε να έχω την κάρτα του ανέργου (που λέει ο λόγος) και να μπαίνω τσάμπα στα
λεωφορεία (και στα τρόλεϊ). Άντε και στον ηλεκτρικό.
Αλλά, έτσι κι αλλιώς, κανένας δεν πληρώνει εισιτήριο!
Στα λεωφορεία...στα τρόλεϊ...
Στον ηλεκτρικό, προχτές που είχα βρεθεί στη Βικτόρια, είχαν αφήσει ανοιχτές όλες
τις πόρτες! να μπαίνεις και να βγαίνεις (στα Άνω Πατήσια βγήκα) και κει ανοιχτές ήταν!

Τι σχέδιο κι αυτό!
Φαντάζομαι, προεκλογικά, θα σου δίνουν και λουκουμάκι στους σταθμούς για να γλυκαθείς
και να τους ψηφίσεις!
Μ αυτά τα "δωράκια" νομίζουν ότι θα "τσιμπήσω"?
Κάτι τέτοια θα κάνουν είμαι σίγουρος!
Έλα .....στον τόπο σου!
Τι μας περάσανε? για "παράτυπους Έλληνες"?
Που έχουμε ανάγκη το λουκουμάκι?

Θα τον (ξανα)ψήφιζα λοιπόν...
Αλλά όχι με τέτοια κολπάκια.
Είχα όλη την καλή διάθεση να ξανακάνω το ίδιο "λάθος"
Γιατί ξέρω πως ότι και να κάνω "λάθος" θα είναι.
Ίσως και χειρότερο.
Αλλά όχι.
Θα προτιμήσω ένα άλλο λάθος.
Ίσως μεγαλύτερο, αλλά όχι το ίδιο.









araxtos & ...παρα-παράτυπος

No comments:

Post a Comment