7 Dec 2005

Η Ιστορία της L (9) Salsa Bar

H L άκουγε μόνο τα βήματά της.
Τακ, τακ, τακ
Ήταν μόνη της στο δρόμο και είχε ήδη σκοτεινιάσει.
Το κρύο δεν την ένοιαζε τη φτωχή πλην τίμια ηρωίδα μας, εκείνο που την ένοιαζε ήταν μην της την πέσει κανένας περαστικός και την βιάσει.
Μετάνιωσε που δεν πήρε το αυτοκίνητό της και πήγαινε με τα πόδια στο γιατρό. Ήθελε να περπατήσει και να βάλει σε κάποια τάξη τα τελευταία νέα.
Ο Μπρους ήταν συνέχεια μέσα στο λιγοστό μυαλό της.
«Θα τα πω όλα του γιατρού» σκέφτηκε η L και έβγαλε τα χέρια από τις τσέπες.
«Θα τα πω όλα» ξανασκέφτηκε αποφασισμένη.
Στο φτωχό της μυαλό της ξανθιάς μας L, δεν χώραγε τίποτ άλλο παρά δυο λέξεις.
Και ο Μπρους. Αυτά μόνο.
«Θα τα πω όλα»
Δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα πάρα πάνω. τα υπόλοιπα θα τα σκεφτεί ο γιατρός.
Γι αυτό τον πλήρωνε ο μπαμπάς. Για να σκέφτεται.
Χτύπησε το κουδούνι αποφασισμένη. Αποφασισμένη να τα πει όλα.
-Καλησπέρα γιατρέ
-Καλησπέρα δεσποινίς L, περάστε στα ενδότερα, πως είστε σήμερα?
-Χάλια γιατρέ
-Τι μου λέτε, πως κι έτσι. Δεν βρήκατε τον αγαπημένο σας?
-Γιατρέ, θα τα πω όλα.
-Καλά, καλά, περάστε λοιπόν, καθίστε πρώτα, δεν θα τα λέμε στην πόρτα.
-Φχαριστώ γιατρέ. Ψέλλισε χωρίς φωνή η τίμια ηρωίδα μας.
-Τι σας συνέβη? Κάτι θα έγινε, για να είστε έτσι αναστατωμένη.
-Ο Μπρους γιατρέ
-Τι έπαθε ο Μπρους? Μην με αναστατώνετε, ξέρετε τη ζω και γω την ιστορία σας, όπως τόσοι και τόσοι. Άλλωστε....διαβάζω και το blog του αραχτού και μαθαίνω νέα σας. Μήπως δεν έπρεπε?
-Γιατρέ, ο Μπρους σας είπα....μην με απασχολείται τώρα με αραχτούς και πράσινα άλογα.
-Ωραία ο Μπρούς....συνεχίστε.
-Είναι gay !!!!!!!
Τα δάκρυα έτρεχαν βροχή. Η L προσπάθησε να συγκρατηθεί, αλλά δεν τα κατέφερε.
-Τι μου λέτε?
-Σας το λέω, σας λέω ότι ο Μπρους είναι gay. GAY πως θέλετε να σας το πω?
-Πέστε το μου ελληνικά δεσποινίς
-ΓΚΕΥ γιατρέ γκευ
-Όχι, όχι έτσι, μεταφράστετό μου παρακαλώ
-Αδερφή γιατρέ, .........
-Εντάξει, εντάξει βεβαιώθηκα τώρα, αλλά, εσείς τον είδατε? πως το καταλάβατε?
-Διάβασα το blog του, το βεβαιώνει ο ίδιος. Ξέρετε τι γράφει? γυρνάει στα gay bar και ξενυχτάει με gay φίλους του.
-Τι μου λέτε....εδώ? στην Ελλάδα?
-Στο London γιατρέ. Εκεί είναι γεμάτος ο τόπος από gay bar.
-Ευτυχώς που δεν σπούδασα εκεί. Και τι γράφει ακριβώς? μπορείτε να μου δείξετε?
-Μπείτε στο δίκτυο, πατήστε http://bruce-is-nosebleeding.blogspot.com/ βρήτε το ποστ Νο 94...ωραία....διαβάστε εκεί που λέει Πέμπτη....ωραία ..διαβάστε το κείμενο ....

Πέμπτη: Δουλεια 9.30 – 6.00 >> πάρτυ γραφείου σε salsa bar. Ακούγεται τρομαχτικό αλλά το φαγητό θα είναι δωρεάν και τα ποτά επίσης. Σκέφτηκα να πάρω τον ξάδερφο μαζί μου για να φάει και αυτός (και να πιεί) και να το παίξουμε gay, αλλά με ήδη έναν gay στην εταιρία, αυτό ίσως αποδειχτεί λάθος. Οπότε θα πάω μόνος και θα μεθύσω μέχρι τις 9 το αργότερο.

-Πω, πω, πράγματι τον τρώει ο κόλος του
-Φαντάζεστε στην Αγγλία να πηγαίνεις στο salsa bar που είναι φίσκα από μαύρους
χαρμάνηδες και να το παίζεις gay? σε 3 λεπτά θα σε αφήσουν έγκυο!
-Για σιγά δεσποινίς L, μπορεί να πήγε ο άνθρωπος για να φάει...δεν διάβασες? φαγητό και ποτό δωρεάν...
-Ναι, αλλά ποιος κερνάει?
-Ποιος κερνάει?
-Οι μαύροι κερνάνε!!! Και νομίζετε γιατρέ ότι οι μαύροι κερνάνε τσάμπα? υπάρχει πουθενά στον κόσμο κέρασμα τσάμπα? Και σε gay bar? που άμα δεν το «παίξεις» gay δεν θα φας ούτε τυρόπιτα? Γι αυτό σας λέω γιατρέ...απογοήτευση.
-Ναι, εντάξει, αλλά ξέρεις...οι Άγγλοι το λένε, δεν το κρύβουν. Κάτι θα έχει πάρει κι αυτός από Εγγλέζικη κουλτούρα. Καλύτερα νομίζω να τον ρωτήσεις.
-Τι να τον ρωτήσω? Να τον πάρω τηλέφωνο και να του πω «Μπρους, είσαι gay»?
-Άστο σε μένα, έχεις το τηλέφωνό του? με το που θ ακούσω τη φωνή του θα το καταλάβω αμέσως. Τι επιστήμονας είμαι.
-Θα στο δώσω γιατρέ, θα το βρω και θα στο δώσω, αλλά σε παρακαλώ μη με ανακατέψεις.
-Μην σε απασχολεί. Άστο σε μένα είπαμε.
-Πότε νάρθω πάλι γιατρέ
-Χμ...έρχονται και Χριστούγεννα, κάπου λέει ότι θα έρθει Ελλάδα για τις γιορτές. Έλα σε μια βδομάδα θα έχω μάθει, έλα την άλλη Πέμπτη. Αύριο πάρε με να μου δώσεις το τηλέφωνό του.
-Εντάξει γιατρέ, και με συγχωρείς για την αναστάτωση.
Η L άφησε τον πληθυντικό χωρίς να το καταλάβει. και χωρίς να το καταλάβει είχε πλησιάσει πολύ κοντά στο δόκτορα
-Με συγχωρείς γιατρέ και για το φιλάκι την άλλη φορά, δεν ξέρω πως έγινε. Ξέρεις μερικές φορές με παρασύρει η επιθυμία, άλλωστε και συ μου είπες να μην καταπιέζομαι...
-Θα προτιμούσα να μιλάμε στον πληθυντικό δεσποινίς L
-Oκ, αλλά....η επιθυμία?
-Τώρα τι επιθυμία έχετε?
-Ένα φιλάκι σαν το προχθεσινό. Ζητάω πολλά γιατρέ μου?
-Ε...χμ....όχι, δεν λέω αλλά ξέρετε η θέση μου
-Αυτό αφήστε το απάνω μου γιατρέ, θα το αναλάβω εγώ. Αφού ο Μπρους μας βγήκε gay....
-Καλά, καλά δεσποινίς, αφήστε πρώτα να βεβαιωθούμε και βλέπουμε
-Οκ γιατρέ, δεν βιάζομαι


Συνεχίζεται



araxtos & leader losers

No comments:

Post a Comment